Planlegger
Nobina
Schweigaards gate 14, 0185 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Planlegger
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 21. september
Vi er Nobina. I Norge leverer vi kollektivtransport i by og distrikt i tillegg til andre busstjenester. Selskapet har hovedkontor sentralt i Oslo og 1300 medarbeidere.
Ønsker du å utnytte ditt potensial innen logistikk og bidra til at vår buss for tog-tilbud og våre kommende minianbud når nye høyder? Nobina søker nå en planlegger som vil være med i dette arbeidet.Nobina er et selskap du mest sannsynlig har et forhold til. Hver dag hele året velger en million mennesker å reise bærekraftig med oss. Fra nord til sør, i byen og på landet. Til neste holdeplass eller helt hjem. Sammen holder vi samfunnet i bevegelse hver dag.
Avdeling kommersiell trafikk er en unik avdeling i Nobina-systemet. Vi har som hovedoppgave å levere gode buss for tog løsninger for de togoperatørene vi har avtale med. Vi bygger også opp avdelingen til å jobbe med evnet og arrangementskjøring. Gjennom optimalisering av logistikkløsninger vil du være en helt sentral bidragsyter i hvordan Operasjonssentralen med sitt kundefokus tilfører verdiskapning til virksomheten. Sammen påvirker vi hverdagen til Norges innbyggere og de menneskene som leverer våre tjenester gjennom et pålitelig og punktlig transporttilbud. Stillingen kjennetegnes av korte beslutningsveier og du vil kunne se resultatet av eget arbeid fra en dag til en annen.
Vi søker nå en fulltidsstilling som planlegger primært på dagtid, men har du rett profil, ønsker vi også lære deg opp til å kunne ta vakter på vår operasjonssentral. Om stillingen:Dette er en stilling der vi kan love deg en variert arbeidshverdag hvor du vil få mulighet til å gjøre en forskjell i hele organisasjonen. Arbeidet innebærer tett samarbeid på tvers i organisasjonen og med eksterne samarbeidspartnere og kunder.
Planlegger har ansvar for å levere alternativ transport til togoperatørene vi samarbeider med på planlagte driftsavvik i togtrafikken. For å løse dette benytter vi et nettverk av samarbeidspartnere og leverandører. Stillingen vil også ha ansvar for å følge opp og utvikle vårt samarbeid med partnere og underleverandører samt tilhørende administrative oppgaver. I stillingen som driftskoordinator vil du jobbe konsentrert og strategisk. Du må like logistikk og ha evnen til å koordinere flere oppgaver samtidig. Det er ønskelig med Hastus kompetanse, men dette kan også læres hos oss.
Arbeidsoppgaver:- Kommunisere med oppdragsgivere og leverandører og sørge for at deres behov blir møtt på en effektiv og profesjonell måte.
- Lage effektive, lønnsomme planer og sørge for å skaffe alternativ transport til dette.
- Ivareta og bidra til å videreutvikle gode transportløsninger og til videreutvikling av avdelingen.
- Fokus på økonomiske gode løsninger både for Nobina og for kunden
Stillingen rapporterer til direktør for kommersiell trafikk.
**Hvem er du?**For å lykkes i rollen hos oss er det viktig at du har en positiv innstilling og drives av muligheten til å gjøre en forskjell både alene og sammen med andre. Ettersom hverdagen som planlegger krever at du i tillegg til å jobbe med faste planer, er i stand til å snu deg rundt og bidra når det oppstår akutte situasjoner med en viss varighet. For å bistå vår operasjonssentral, trenger vi deg som er fleksibel, tar ansvar for egne oppgaver og er strukturert og nøyaktig. Du drives av å finne effektive og gode løsninger til det beste for selskapet, våre ansatte og kundene. Du liker å ha det hektisk rundt deg. Kontinuerlig forbedring og gjennomføringsevne er viktige nøkkelord for å lykkes i stillingen.
Ikke minst kjenner du deg igjen i våre verdier og utøver dem i praksis: Vi respekterer hverandre -- Vi tar ansvar -- Vi bryr oss.
Personlige egenskaper og utdanning:- Relevant erfaring eller utdannelse innen logistikk.
- Jernbanefaglig bakgrunn kan være er en fordel, men ikke et krav
- Hvis du har jobbet med bussplanlegging og kan planlegge i for eksempel Hastus vil dette være en fordel.
- Kunnskap om norsk geografi er viktig, både på veinettet og jernbanen.
- Gode norskferdigheter muntlig og skriftlig er helt avgjørende
- Strukturert og detaljorientert med fokus på å se helhetsbildet
- evner å ha mange baller i luften på en gang.
- evne til å delegere og involvere andre ressurser ved behov
- Interesse og evne til å lære nye systemer og sette seg inn i nye problemstillinger
- Høy grad av serviceinnstilling
Først og fremst mener vi at dette er en rolle der du vil gis faglig og personlig utvikling. Du får mulighet til å bidra med å finne gode løsninger for kundene våre. Du vil ha det gøy på jobb hvor du vil ta del i et kompetent og hyggelig arbeidsmiljø. Hovedkontoret hvor du vil ha tilhørighet, holder sentralt til i Oslo sentrum, og vi kan tilby konkurransedyktige betingelser.
**Kontaktinformasjon:**Har du spørsmål, vennligst kontakt direktør kommersiell trafikk: Vivian G. Venner 907 83 499
For oss i Nobina er mangfold og inkludering viktig. Vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, alder, kulturell bakgrunn, seksuell orientering eller funksjonsnedsettelser.
Søknadsfrist: 21.09.2025Vi vil fortløpende vurdere innkomne søknader og de vil bli behandlet strengt konfidensielt.
Vi ser fram til å høre fra deg![Project.ApplicationDue]
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
d4f26eda-7f62-4c70-adcf-64a0a2fa64e7
- Hentet fra
FINN
- Referanse
426412588