Vil du bidra til at vi blir blant de beste i landet på gjestereisen og opplevd kvalitet?
Senja Reiseliv AS
Hamnveien 1145, 9385 Skaland, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Front Desk Manager
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Vi søker en engasjert og serviceorientert Front Desk Manager (FDM) som brenner for vertskap og ønsker å bidra til å skape uforglemmelige gjesteopplevelser.
FDM vil ha en nøkkelrolle i å forme gjestenes førsteinntrykk og totale opplevelse av Hamn i Senja -- en av Norges mest unike naturbaserte resorter.
-
Lede og utvikle et resepsjonsteam med et bredt spekter av oppgaver
-
Utfolde deg i en spennende og givende vertskapsrolle
-
Være hjertet i organisasjonen for kommunikasjon og service
-
Bidra til at vi blir blant de beste i landet på gjestereisen og opplevd kvalitet
Som FDM får du det overordnede ansvaret for resepsjonens daglige drift og ledelse av front desk-teamet. Du vil være en tydelig og inspirerende leder som sikrer høy kvalitet i alle ledd av gjestereisen -- fra bestilling til utsjekk. Rollen innebærer både operativt arbeid og utvikling av resepsjonen, inkludert budsjettering, bemanningsplanlegging, opplæring og utvikling av medarbeidere.
Arbeidshverdagen er variert. Sentrale oppgaver er kvalitetssikring av ordregrunnlag og fakturering, oppfølging av salgsvarer i lobby og resepsjon, tett samarbeid med booking, restaurant, renhold, aktiviteter og drift. Du vil være bindeleddet mellom gjestene og de ulike avdelingene, og skal sikre en sømløs informasjonsflyt slik at gjesten får en helhetlig og profesjonell kundeopplevelse.
Vi søker deg som har erfaring fra resepsjon eller gjesteservice i hotell- og reiselivsbransjen og som trives med å kombinere operativ service med ledelse og struktur. Du er løsningsorientert, tydelig og inkluderende leder som evner å motivere og utvikle dine medarbeidere. Gode engelskkunnskaper er en forutsetning, og kjennskap til bookingsystemer som VisBook er en fordel.
Som Front Desk Manager hos oss blir du en del av et kompetent og engasjert fagmiljø i en organisasjon som har fokus på utvikling og kvalitet. Vi har gjesten i fokus og vår viktigste oppgave er å skape unike opplevelser
Om bedriften
Hamn i Senja er anerkjent som et av Norges mest spennende og attraktive reisemål. Resorten er flere ganger prisbelønt, og ble før pandemien kåret til Nord-Norges nest beste hotell og Norges 14. beste hotell. Hamn er et moderne leilighetshotell med høystandard boenheter, restaurant, kurs- og konferansefasiliteter, selskapslokaler og et bredt spekter av naturbaserte aktiviteter -- tilgjengelig hele året.
I løpet av de siste 30 årene har familien Fredriksen transformert Hamn fra et nedlagt fiskevær til en av Norges ledende naturbaserte aktivitetsresorter. Gjennom kontinuerlige investeringer i opplevelsesprodukter, kapasitetsutvidelser og global markedsføring, er Hamn blitt en destinasjon som årlig tiltrekker gjester fra nærmere 100 land. Over 60 % av våre gjestedøgn kommer fra internasjonal turisme, og anlegget holder åpent hele året med høysesonger vinter og sommer.
I 2025 ble en ny og viktig milepæl nådd da det franske familieeide selskapet Sport Impact gikk inn som strategisk partner og kjøpte 66 % av aksjene i Hamn i Senja. Sport Impact er en anerkjent aktør innen internasjonal opplevelses- og sportsturisme, med sterk distribusjonskraft og bærekraft som kjerneverdi. Familien Fredriksen beholder 34 % eierskap og fortsetter som aktive eiere og utviklingspartnere. Sammen skal de løfte Hamn i Senja videre som en helårsdestinasjon i verdensklasse.
I dag sysselsetter virksomheten over 50 medarbeidere og budsjetterer med ca. 56 MNOK i omsetning i 2025. Hele anlegget ble oppført i perioden 2006--2009, og det er allerede godkjent reguleringsplaner som gir rom for videre kapasitetsutvidelse. Resorten har 76 rom, restaurant med ca. 125 plasser, flere selskapslokaler, uteservering på kaia, samt 7 eventbåter og en rekke naturbaserte opplevelser både på sjø og land.
Videre utvikling av Hamn bygger på fem hovedelementer: lønnsom vekst, medarbeiderutvikling, et servicekonsept med «concierge feeling», signaturpregede opplevelsesprodukter og en tydelig satsing på bærekraft. For våre medarbeidere betyr dette et arbeidsmiljø preget av sterke verdier, nærhet til naturen, internasjonale gjester -- og mulighet til å være med å utvikle et av Norges mest ikoniske reisemål i tett samarbeid med både lokale og internasjonale eiere.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
d42932b1-bcac-4fd9-8b3e-7a4f0c3c8ddc
- Hentet fra
FINN
- Referanse
426637428