Vil du bli vår nye kollega? Sykepleier med flere av vaktene på topp - Blaker BBS avd. somatikk
Blaker BBS avd. somatikk, Lillestrøm kommune
Skåningsrudveien 23, 1925 Blaker
Om jobben
- Stillingstittel
- Sykepleier
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 1
- Arbeidssted
- Hjemmekontor ikke mulig
Søk på jobben
Søk senest søndag 16. november
Blaker bo- og omsorgssenter holder til i et flott bygg i Skåningsrudvegen 23 i Blaker. Virksomheten har ca 95 ansatte og totalt 59 plasser fordelt på 3 seksjoner. Ved somatisk seksjon 3 er det 16 plasser også fordelt på to fløyer. Vi har et stort aktivitetsrom og mulighet for å ha ulike aktiviteter sammen med beboerne. Det er satset på ulike velferdsteknologiske løsninger i bygget.
Blaker bo – og omsorgssenter skal være et godt sted å bo, her skal beboerne ivaretas i et trygt og forutsigbart miljø, og med stor grad av respekt og verdighet. Kommunen har et godt aktivitetstilbud, som organiseres ved egne Kultur og aktivitetskontakter.
Ved somatisk seksjon 3 har vi ledig 100 % fast stilling som sykepleier, hvor flere av dag og kveldsvaktene er på topp av bemanning, slik at sykepleier får mer fokus på faget og sykepleieoppgaver.
Arbeidstid: Dag - og kveldsvakter, med arbeid hver 4. helg i årsturnus (langvakter i helgene).
Arbeidsoppgaver
- Ansvar for sykepleiefaglige oppgaver som pasientoppfølging, forsvarlig medikamenthåndtering, legevisitt, samtaler med pårørende med mer.
- Kartlegge sykepleiebehov, iverksette og evaluere tiltak
- Utføre sykepleieoppgaver i samråd med gjeldende krav til kvalitet og lovverk
- Undervisning og veiledning av andre yrkesgrupper, kollegaer, brukere, pårørende, studenter og elever
- Sørge for at beboeren opplever trygghet, blir verdsatt og behandlet med respekt
- Sikre god kontakte med og oppfølging av pårørende
- Tverrfaglig samarbeid med interne og eksterne samarbeidspartnere
- Bruk av fagsystemet Gerica, og sikre dokumentasjon (utarbeide tiltaksplaner og daglig dokumentasjon)
- Bidra til utvikling og sikring av prosedyrer og rutiner
- Bidra til fagutvikling i avdelingen
Kvalifikasjoner
- Du har 3-årig sykepleieutdanning, og har norsk autorisasjon som sykepleier
- Det er ønskelig med erfaring fra norsk helsevesen, gjerne fra kommunehelsetjenesten
- Du er interessert i geriatri og demens / psykisk helse
- Du interesserer deg for fagutvikling og kvalitet i tjenesten
- Du har IKT-kunnskaper, og kjennskap til vårt fagsystem Gerica er en fordel.
- Du behersker norsk skriftlig og muntlig, og har god kommunikasjonsevne. Krav om bestått Norskprøve B2, både skriftlig og muntlig.
- Du har gyldig politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder. Politiattesten må fremlegges før tiltredelse
- Vi ber om at HPR-nr oppgis i søknadsteksten
For å bli innplassert med riktig lønn og stillingskode må alle tjenestebevis, attester og vitnemål lastes opp i rekrutteringsportalen i WebCruiter.
Vi gjør oppmerksom på at dokumentasjon på blant annet avtjent verneplikt og omsorg for barn, eldre eller syke også kan gi uttelling på lønnsansiennitet. 
Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra HK-dir; https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
Personlige egenskaper
- Du er motivert, kreativ, nytenkende og løsningsorientert
- Du opptrer rolig i komplekse situasjoner og mestre perioder med høyt arbeidstempo
- Du må ha evne til å avdekke og imøtekomme individuelle behov hos beboere
- Du må ha et stort engasjement for eldreomsorg
- Du har evne til å kommunisere og skape gode relasjon med beboere, pårørende og kolleger
- Du evner      å arbeide selvstendig og i team  
- Du er løsnings- og handlingsorientert
- Du har humør og raushet, og bidrar til et godt arbeidsmiljø
- Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr
- Et levende fagmiljø med fokus på kompetanse og kontinuerlig utvikling
- Trivelige, nysgjerrige, engasjerte og dyktige kollegaer med godt samhold og mye humor
- En interessant og utfordrende jobb med varierte arbeidsoppgaver
- Opplæring og veiledning
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring som gjelder på fritid
- Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer
- Lønnsinnplassering i henhold til hovedtariffavtalen og ansiennitet
Er du nyutdannet er du også velkommen til å søke stilling hos oss.
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Etter søknadsfristen vil det bli utarbeidet en offentlig søkerliste, i samsvar med offentleglova § 25. Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å ikke bli oppført på søkerlista. Søkere vil bli varslet i forkant dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.
Kontaktinformasjon
Linda Størvold Borchgrevink, Seksjonsleder, +4747603154Arbeidssted
Skåningsrudveien 231925 Blaker
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Lillestrøm kommuneReferansenr.: 5033473389
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 16.11.2025
Kontaktperson for stillingen
Linda Størvold Borchgrevink
Seksjonsleder
+4747603154
Om bedriften
Lillestrøm er Norges niende største kommune. Vi har ca. 95.000 innbyggere, og en beliggenhet midt mellom Oslo og Gardermoen på Nedre Romerike. Vi baserer vår virksomhet på FNs bærekraftsmål, med fokus på klima og miljø. Verdiene våre er Tillit - Inkludering - Nyskaping. Besøk oss på https://www.lillestrom.kommune.no/
- Sektor 
- Offentlig 
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
- d1457e14-ed0b-4042-9eb7-713a7b80dd21 
- Sist endret
- 31. oktober 2025 
- Hentet fra
- talentech 
- Referanse
- f4abb9f2697f42bd80774dea1ac34235 
Lignende annonser
Arbeidsgiver
Pålsetunet avdeling 1 - langtid, Lillestrøm kommune
Sted
Fetsund
Arbeidsgiver
Langerudhjemmet, Oslo kommune, Sykehjemsetaten
Sted
Oslo
Arbeidsgiver
Stovnerskoghjemmet, Oslo kommune, Sykehjemsetaten
Sted
Oslo