Fredensborg Bolig søker kunde- og ettermarkedsansvarlig til Trondheimskontoret
Fredensborg Bolig AS
Munkegata 25, 7011 Trondheim
Om jobben
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 26. oktober
Vi søker en engasjert og serviceinnstilt kollega til kundeteamet i Fredensborg Bolig i Trondheim. Vi ser etter deg som har god kunnskap om kundereisen ved kjøp av nybolig, og som er villig til å strekke deg langt for å ivareta våre kunder på en fantastisk måte.
Kunde- og ettermarkedsansvarlig må ha en positiv og løsningsorientert innstilling til alle spørsmål og henvendelser som skulle dukke opp fra våre kunder. Som Kunde- og ettermarkedsansvarlig følger man kunde fra signert kjøpekontrakt med megler, gjennom tilvalg, nyhetsbrev, kundearrangementer, byggeplassvisning, forhåndsbefaringer, overtakelser og ettermarked/reklamasjoner.
Som kunde og ettermarkedsansvarlig vil du bli en del av kundeteamet til Fredensborg Bolig og få ansvar for din egen portefølje med kunder. Du blir vårt ansikt utad og vår hovedkontakt mot våre kjøpere i Trondheimsregionen. Du vil inngå som en del av vårt team i Trondheim bestående av to prosjektsjefer og regionsjef, med kontorsted Munkegata 25.
Vi ser etter en åpen, erfaren og positiv person som liker høyt tempo og som er god til å samarbeide, og som har interesse for bolig og innredning. Stillingen byr på varierte og utfordrende oppgaver, og du vil jobbe i et dynamisk og godt miljø med korte beslutningsveier. Du vil hovedsakelig jobbe med prosjekter i Trondheim, men gjennom tett og god faglig støtte fra kunde- og ettermarkedsteamet i Oslo, vil du høste og dele erfaringer fra alle våre prosjekter.
Som Kunde- og ettermarkedsansvarlig får du en nøkkelrolle med ansvar for:-
Egen prosjektportefølje
-
Opprette digital boligportal
-
Nyhetsbrev
-
Kvalitetsbefaringer med prosjektsjef
-
Byggeplassvisning med kunder
-
Utarbeide tilvalgslister
-
Lage digital tilvalgsbutikk
-
Lede informasjonsmøter
-
Kontakt med entreprenør og underleverandører
-
Gjennomføre tilvalg og endringsmøter
-
Være tilstede ved forhåndsbefaringer og overtakelser
-
Gjennomføre kundeundersøkelser
-
Bistå ved etablering av visningssenter
-
Lage bolighåndbok
-
Reklamasjonshåndtering
-
Koordinere ettårsbefaringer med totalentreprenør
-
Kundeorientert
-
Selvdreven og løsningsorientert
-
Høy grad av serviceinnstilling
-
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
-
Interesse og kunnskap om bolig og innredning
-
Bransjeerfaring
-
Kunnskap om og interesse for reklamasjonshåndtering og relevante lover
-
Interesse for tekniske forskrifter
-
Organisasjon med høy energi, engasjement og store ambisjoner
-
Aktive eiere og korte beslutningslinjer
-
Godt arbeidsmiljø i et nyskapende selskap med gode verdier
-
Konkurransedyktig lønn med mulighet for bonus
-
Mulighet for å bli medeier
-
Varierte arbeidsoppgaver
-
Faglig og personlig vekst
Retten til et godt sted å bo er stadfestet i FNs bærekraftsmål og er et viktig fundament for å sikre den enkelte et godt liv. Gjennom å være ansvarlig, nytenkende og utholdende, vil Fredensborg Bolig hver dag jobbe for å oppfylle sin misjon om å skape bedre hjem.
VI SKAPER BEDRE HJEMVed å være best på det vi gjør og ha våre kunder, ansatte og samfunnet i fokus skaper vi bedre hjem.
ANSVARLIGVi er sannferdige, forutsigbare og rause. Tar ansvar for hverandre og samfunnet vi lever i.
NYTENKENDEVi utfordrer etablerte sannheter og er ikke redd for å gjøre feil. Skaperkraft og innovasjon ligger i vår natur.
UTHOLDENDEVi slår oss aldri til ro og tror på kontinuerlig forbedring.
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
cf740170-4732-4b2d-8b6a-451552cba866
- Hentet fra
FINN
- Referanse
430794655