Rådgiver/spesialrådgiver - Foretaksrevisor
Virksomhetsstyring, Sykehuset Innlandet HF
Furnesvegen 26, 2382 Brumunddal
Om jobben
Stillingstittel
Rådgiver/Spesialrådgiver - Foretaksrevisor
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest tirsdag 26. august
Vi søker rådgiver/spesialrådgiver - foretaksrevisor i fast 100% stilling.
Stillingen er organisert i avdeling Virksomhetsstyring med kontorsted Brumunddal. Medisin og helsefag består av avdelingene Forskning/innovasjon, Helseteknologi, Kvalitet og pasientsikkerhet, Kompetanse- og utdanning, Samhandling og brukermedvirkning og Virksomhetsstyring.
Avdeling for virksomhetsstyring søker en løsningsorientert og analytisk foretaksrevisor til sykehusets interne revisjon. Vi ser etter deg som har god forståelse for risikostyring, internkontroll og kvalitetsarbeid, og som ønsker å bidra til kontinuerlig forbedring i spesialisthelsetjenesten.
Avdelingen har blant annet ansvar for planlegging og gjennomføring av interne revisjoner og planlagte tilsyn, samt forvaltning og videreutvikling av foretakets kvalitetssystem. Du vil bli en del av et faglig sterkt miljø med bred kontaktflate i organisasjonen.
Ta gjerne kontakt for en uformell prat og ved eventuelle spørsmål.
For mer informasjon om Sykehuset Innlandet HF, besøk Sykehuset Innlandets hjemmeside: https://www.sykehuset-innlandet.no/
Arbeidsoppgaver
Revisjon og tilsyn- Planlegge, organisere og rapportere interne revisjoner og planlagte tilsyn i foretaket
- Sikre at revisjonsprogrammet følges opp og gjennomføres i henhold til plan
- Bidra til internrevisjonens forebyggende og utviklingsrettede arbeid
Kompetanseheving og veiledning
- Støtte revisjonsaktivitet på ulike nivåer i organisasjonen gjennom kurs og opplæring
- Delta i risikovurderinger og gi veiledning på systemnivå
- Samarbeid og nettverksbygging
- Samarbeide tett med øvrige enheter i staben
- Representere avdelingen i relevante fora og nettverk, inkludert samarbeid med tilsynsmyndigheter og Konsernrevisjonen i Helse Sør-Øst
Kvalifikasjoner
Kvalifikasjoner
- Relevant høyere utdanning fra universitet eller høyskole, fortrinnsvis på bachelor- eller masternivå
- Erfaring med revisjon, revisjonsledelse og styringssystemer i større virksomheter
- Erfaring med kvalitetsrevisjoner og utvikling av risikostyringssystemer
- Tilleggsutdanning som diplomert internrevisor er en fordel
- Kjennskap til spesialisthelsetjenesten er ønskelig
- Svært gode ferdigheter i norsk, både skriftlig og muntlig
Relevant erfaring kan i enkelte tilfeller kompensere for utdanningskravet
Personlige egenskaper
Vi søker en person med høy personlig integritet og god rolleforståelse. Du har evne til å arbeide selvstendig, samtidig som du skaper gode resultater i samarbeid med andre. For å lykkes i rollen, er det viktig at du har:
- Gode samarbeidsevner og evne til å bygge tillitsfulle relasjoner
- God organisasjonsforståelse og helhetlig perspektiv
- Analytiske evner og evne til å se sammenhenger
- God skriftlig og muntlig formuleringsevne
- Evne til å ta initiativ og drive prosesser fremover
- Nysgjerrighet og løsningsorientering, med blikk for forbedringsmuligheter
- Strukturert arbeidsform og god gjennomføringsevne
Personlige egenskaper vil bli tillagt stor vekt.
Vi tilbyr
- Lønn etter overenskomst
- Gode pensjonsordninger i KLP
- Egne forsikringsordninger
- Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, tariffavtaler og reglement.
- Bedriftsidrettslag SI Aktiv: https://www.siaktiv.no/
Etter søknadsfristens utløp vil offentlig søkerliste bli utarbeidet. Hvis søker har krysset av for ønske om ikke å fremkomme på offentlig søkerliste, vises det til offentleglova § 25, annet ledd. Helseforetaket vil gjøre en vurdering av om kriteriene for å bli unntatt fra søkerlista er oppfylt. Det gjøres oppmerksom på at en søknad kan bli offentlig selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlista. Søkeren vil i tilfelle bli varslet om dette.
Kopi av relevant utdanning og tjenesteattester må legges ved i søknaden.
Kontaktinformasjon
Borghild Margaret Rake Hammer, Avdelingssjef, +4791724664Arbeidssted
Furnesvegen 262382 Brumunddal
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Sykehuset Innlandet HFReferansenr.: 4960733150
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 26.08.2025
Kontaktperson for stillingen
Borghild Margaret Rake Hammer
Avdelingssjef
+4791724664
Om bedriften
Sykehuset Innlandets oppgaver er pasientbehandling, utdanning, forskning og opplæring av pasienter og pårørende. Vi har virksomhet på mer enn 40 steder i Innlandet innenfor somatikk, psykisk helsevern, rusomsorg og prehospitale tjenester. Som ett av landets største helseforetak med 9 000 ansatte og et stort antall faggrupper, er vi Innlandets største kompetansemiljø.
Sykehuset Innlandet ønsker at våre ansatte skal gjenspeile befolkningens mangfold. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, kulturell og etnisk bakgrunn. Det samme gjelder om du har hatt et lengre avbrudd fra arbeidslivet.
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
cdfbe1a5-d103-4fd9-ae06-be07752ecf53
- Hentet fra
talentech
- Referanse
38ce823a19fb42e8aff95c661268b165