Drøm det. Gjør det. Bli rådgiver innen lønn og HR hos BDO i Drammen!
BDO AS
Bragernes Torg 2A, 3017 Drammen, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Senior Associate/Supervisor Business Services
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest fredag 31. oktober
Kontor: Drammen Er du klar for å ta neste steg i karrieren? Hos BDO får du muligheten til å utvikle deg både faglig og personlig i et inkluderende fagmiljø.
BDO Drammen -- en arbeidsplass med muligheterVi ser nå etter en erfaren lønnskonsulent til vårt kontor i Drammen. Vi er et team på 15 medarbeidere i Business Services i Drammen, og vi har ambisjoner om å vokse videre. Sammen skaper vi verdi for kundene våre gjennom innovative løsninger innen lønn og HR. Ved å utnytte digitalisering og automatisering frigjør vi tid som gjør oss i stand til å tilby fremtidens rådgivning innen disse fagområdene.
Business Services er nylig solgt fra BDO til RAN Group. Dette gir oss større frihet og muligheter til å videreutvikle virksomheten vår, og vi har ambisjoner om å bli en ledende aktør innenfor vårt segment. Business Services har de siste fem årene doblet omsetningen og passerte én milliard kroner i 2024. Med ny eier og fullt fokus på vekststrategi videreføres suksessen.
Våre medarbeidere får en unik mulighet til å være med og forme en ny virksomhet fra starten av. Dette gir oss en spennende sjanse til å bygge en sterk kultur og identitet sammen, og å sette retningen for fremtidig vekst og innovasjon. Vi ønsker å tiltrekke oss engasjerte og talentfulle personer som vil bidra til å utvikle selskapet videre, og som vil være med å forme vår felles fremtid.
Hva kan du forvente hos oss?Som senior lønnskonsulent i BDO vil du få ansvar for din egen kundeportefølje, hovedsakelig bestående av SMB-kunder. Du vil være en rådgiver og sparringspartner innen lønn og HR, og jobbe tett med kundene for å etablere og videreutvikle sterke og langsiktige relasjoner. Hos oss får du muligheten til å vokse og forme din egen rolle. Vi legger til rette for din utvikling og gir deg verktøyene du trenger for å lykkes.
Balanse i hverdagenHos BDO er arbeidsmiljøet en av våre største styrker. Her får du fleksibilitet i arbeidshverdagen og frihet til å finne en god balanse mellom jobb og fritid. Vi har nye og pene lokaler midt på Bragernes Torg.
Alle kontorer har egne sosialkomitéer som lager flere aktiviteter gjennom året.
BDO med våre 60 kontorer i hele landet, har fokus på å gi tilbake til samfunnet. I Drammen er vi sponsor for Strømsgodset som gir deg anledning til å reise på kamp med en venn eller kollega.
Vi tror på å investere i menneskene våre -- hos oss blir du sett, satset på og gitt rom til å vokse.
Hva tilbyr vi deg?Vi ser etter deg som har noen års erfaring og relevant utdanning innen økonomi eller lignende fagområde. Du er en relasjonsbygger som trives med å etablere og vedlikeholde sterke kundeforhold. Du har god systemforståelse og er nysgjerrig på hvordan teknologi kan effektivisere arbeidsprosesser. Våre systemer er i hovedsak Tripletex og Visma Payroll, og det vil være en fordel om du også har kjennskap til Xledger. Vi ser etter deg som er engasjert, liker å jobbe i team og har ambisjoner om å utvikle deg videre - både faglig og personlig. Vi er her for å hjelpe deg på veien.
Klar for neste steg?Send oss din CV via vår søknadsportal. Vi vurderer søknader fortløpende frem til fristen.
**Søknadsfrist:**31.10.25
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
c6457ef1-c4dc-4cb6-a742-ff595cd5fa05
- Hentet fra
FINN
- Referanse
429923687