Akasia søker prosjektleder for anleggsfaget
Akasia
5848 Bergen
Om jobben
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest onsdag 1. oktober
Akasia søker nå etter en prosjektleder med anleggsbakgrunn til å styrke vår avdeling Prosjektadministrasjon.
Som prosjektleder i Akasia vil du inngå i et fagmiljø av prosjektledere, og oppgavene utføres i nært samarbeid med våre andre avdelinger. Prosjektporteføljen er variert, med hovedvekt på utvidelse og rehabilitering av gravplasser og kirkebygg i Bergen. Som prosjektleder vil du ha ansvar for utvikling og realisering av prosjektene. Dette omfatter blant annet valg av entrepriserform og samarbeidsmodeller, koordinering med eksterne og interne aktører og ansvar for å følgje prosjektet i planleggings -og gjennomføringsfasen.
Våre prosjektledere forventes å arbeide tett med våre oppdragsgivere og andre interessenter for å levere prosjekter med høy kvalitet og måloppnåelse. Mange prosjekter vil ha offentlig interesse, og komplekse rammebetingelser.
Arbeidsoppgaver:- Jobbe sammen med og levere solide prosjekter til kundene
- Aktivt benytte og bidra til utviklingen av våre prosjektstyringsverktøy for måloppnåelse i dine prosjekter, inkl. HMS/SHA og kvalitet i dine leveranser.
- Lede og styre tverrfaglige prosjekter i, og gjennom alle prosjektfaser.
- Kontrahering og kontraktsoppfølging
- Gjennomføre anskaffelser, også innenfor regelverket for offentlig anskaffelse
- Prosjektrapportering internt og til hovedkunden på sentrale parameter som økonomi fremdrift, kvalitet og HMS.
- Samhandling med Akasias øvrige avdelinger.
- Dele kompetanse og kunnskap med dine kolleger og ta del i en kontinuerlig kollektiv forbedring.
- Høyere utdannelse innenfor prosjektledelse. Lang relevant erfaring med ledelse av anleggsprosjekter kan kompensere for manglende utdanning.
- Minimum 5 års erfaring med ledelse av anleggsprosjekter
- Er strukturert og evner å dokumentere prosesser og resultater fortløpende.
- God kjennskap til relevant lovverk og standarder, og evne til å sette seg inn i gjeldende regelverk.
- God kontraktsforståelse og kompetanse på arbeidsprosesser for å ivareta kontraktsforhold.
- God evne til å sette seg inn i, og ta i bruk digitale verktøy i arbeidsflyten.
- Du må ha førerkort klasse B.
Personlige egenskaper:
- Du er en relasjonsbygger som sikrer gode relasjoner og samarbeid med hovedkunden, menighetene, avdelinger internt i egen organisasjon og interessenter i forbindelse med prosjektene.
- God evne til å arbeide og samarbeide effektivt med prosjektets interessenter, inkludert kollegaer, styringsgrupper, kontraktsparter og leverandører.
- Du kommuniserer godt på norsk både skriftlig og muntlig.
- Du er engasjert, selvstendig og er opptatt av å gjennomføre prosjekter på en profesjonell måte.
- Du har god økonomiforståelse.
- Du har god IT forståelse og kan sette deg inn i ulike systemer.
- Du er lærevillig og ønsker personlig utvikling.
- Du er faglig interessert i prosjektadministrasjon.
- Vi ønsker oss en kollega som bidrar både faglig og sosialt til et godt arbeidsmiljø, og som leder og motiverer interne prosjektressurser til å nå våre og kundenes mål.
- Utfordrende og meningsfulle arbeidsoppgaver i en organisasjon med samfunnsansvar
- Et tverrfaglig og kompetent miljø med korte beslutningslinjer
- Faglige utviklingsmuligheter
- Stilling med et balansert forhold mellom jobb og fritid
- Gode velferdsordninger der individet er i fokus
- Konkurransedyktige betingelser, herunder meget gode pensjons- og forsikringsordninger
Kontaktpersoner for stillingen
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
c4b7b11b-f547-4c40-8de2-5e6aae51b86e
- Hentet fra
talentech
- Referanse
09fec136461144ff81a0fa5eb8d4b5a9