Arkiv og kommunikasjon 100% fast stilling som konsulent
Oppdal kommune - Arkiv og kommunikasjon
Inge Krokanns veg 2, 7340 Oppdal
Om jobben
Stillingstittel
Konsulent
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 19. oktober
Arkiv og kommunikasjon har ledig 100% fast stilling som konsulent fra 1. januar 2026. Vi er en avdeling som utfører sentrale tjenester for Oppdal kommune. Avdelingen består av åtte medarbeidere og har ansvar for blant annet kommunens kommunikasjonsverktøy, sentralbord, servicetorg, dokumentasjonsforvaltning, politisk sekretariat, opplæring og valggjennomføring.
Arbeidsoppgaver:- Organisering av politiske møter (innkalling og protokollering)
- Registrere og kvalitetssikre dokumenter i henhold til arkivloven
- Gi opplæring og veiledning i digitale systemer
- Oppdatere kommunens nettside og andre kommunikasjonsverktøy
- Bemanne sentralbord og servicetorg
Det må tas høyde for endringer i arbeidsoppgaver.
Kvalifikasjonskrav:- Relevant utdanning innen administrasjon og forvaltning
- Svært god skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne på norsk
- God kompetanse og forståelse av digitale systemer
Relevant erfaring fra offentlig sektor eller politisk arbeid er en fordel.
Personlige egenskaper:Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt, herunder:
- Har god samarbeidsevne og liker å jobbe i team
- Trives med både rutineoppgaver og nye utfordringer
- Jobbe selvstendig
- Er nøyaktig, pålitelig og strukturert
- Er engasjert, interessert og lærevillig
- Har god kommunikasjonsevne
- Serviceinnstilt og imøtekommende
- Er trygg i bruk av digitale verktøy og har interesse for forbedring og effektivisering
Link til søknadsskjema: Søk her
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
c47805f1-c7be-41f1-9f70-be2634672d72
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3549837_213449_no