Vil du jobbe med ERP integrasjon?
Vi ser etter en dyktig IT-konsulent som vil være teknisk ansvarlig for alle installasjonene våre i Norge.
Barstølveien 28 B, 4636 Kristiansand S
Om jobben
Stillingstittel
IT konsulent - med teknisk ansvar for alle norske installasjoner.
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 16. mars
Er du en teknisk problemløser med lidenskap for IT-drift, ERP-systemer og digitalisering? Ønsker du en variert arbeidshverdag der du kan bruke din teknisk ekspertise til å optimalisere kundesystemer og prosesser sammen med flinke kolleger? Da må du se nærmere på denne stillingen!
PengVin er kort fortalt et lite, veletablert IT-selskap med jevn vekst, solid økonomi og kunder over hele landet. Vi leverer ERP-løsninger spesielt tilpasset bedrifter innen bygg og jernvare. Selskapet har ansatte i Bodø, Østfold og Kristiansand i tillegg til over 30 dyktige medarbeidere hos vårt morselskap i Sverige.
Som IT-konsulent hos oss vil du spille en nøkkelrolle i implementering, drift og utvikling av våre IT-løsninger for kunder over hele landet. Du blir vår sentrale tekniske ressurs i Norge, og vil jobbe tett sammen med kolleger og kunder for å få de tekniske løsningene og integrasjonene til å fungere datateknisk. Fordi vi er ganske små og lite byråkratiske, er vi også fleksible til å finne gode løsninger på hvordan vi effektivt skal løse våre kunders utfordringer i fellesskap.
Har du lyst til å være en viktig brikke i mindre miljø, med mange gode kundeprosjekter i hele Norge? Kom til oss! Vi skal lære deg alt du trenger om våre systemer!
Dette vil være ditt ansvarsområde:
- Teknisk ansvar for installasjoner hos norske kunder.
- Oppgradering av PengVin ERP system (SQL Server, Windows Server, SSMS, SSIS, SSRS).
- Gjennomføre integrasjoner mot eksterne løsninger.
- Ta ansvar for vår driftsplattform (i samarbeid med Globetech)
- 2.linje support, men av og til også direkte mot kunde.
- Bistå med digitalisering hos kunder.
- Diskutere ideer og alternativer, og være en sparringpartner på hvordan våre løsninger kan utvikles og optimaliseres.
Relevant bakgrunn for stillingen:
- Høyere utdanning innen IT er ønskelig, men dette kan kompenseres med god dybdekunnskap og praktisk relevant erfaring.
- God forståelse for komplett teknisk drift av kundesystemer - inklusive SQL- og Windowsbaserte servere er viktig.
- Erfaring fra installasjon og oppgraderinger av forretningskritiske systemer hos kunder vektlegges.
Personlige egenskaper som er spesielt nyttige:
- At du kan ta initiativ, kan jobbe selvstendig, får ting gjort og tar ansvar for resultater og god kvalitet.
- At du evner å kommunisere godt med kunder, og kunne formidle komplisert informasjon på en lettfattelig måte.
- Du er opptatt av å forstå og lære av faglige problemer du møter, og ønsker å utvikle områder du ser du er svak på.
- Vi ønsker at du kan være en stabil og god støtte for kolleger og kunder.
- Evner å sette seg raskt inn i komplekse problemstillinger og finner alternativer og løsninger.
Hvorfor jobbe hos PengVin?
- Varierte arbeidsoppgaver innen drift, support, utvikling og rådgivning
- Vi har jevnlige kickoff, sosiale aktiviteter og turer for å utvikle og ta vare på vårt gode arbeidsmiljø og utvikle kompetansen videre.
- Vi har nye, flotte kontorer i et svært trivelig kontorfellesskap med andre selskaper i byggebransjen.
- Flat struktur, kort vei til beslutninger og høy grad av påvirkning.
- Konkurransedyktig lønn, bonusordning og gode pensjons-/forsikringsvilkår
- Stabil og trygg arbeidsplass i et solid og veletablert selskap
- God balanse mellom jobb og fritid. Stillingen innebærer mest kontorarbeid, med enkelte reiser i forbindelse med noen av kundeprosjektene.
Kontaktinformasjon
Trond Sørensen, Rådgiver, Mentor Partner, +47 900 92 201, trond.sorensen@mentorpartner.noArbeidssted
Barstølveien 28 B4636 KRISTIANSAND S
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: PengVin ASReferansenr.: 4919419520
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 04.03.2025
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
PengVin AS ble stiftet sommeren 2016 som et datterselskap av PengVin AB i Sverige. Vi leverer ERP-system som er designet spesielt for små og mellomstore kunder innenfor industri, jernvare, byggevare og fargehandel. PengVin kjenner jern- og byggevarehandelen godt, og har over lang tid videreutviklet og forbedret funksjonaliteten i tråd med kundenes behov, teknologi- og markedsendringer.
Vi er fire ansatte som betjener hele det norske markedet, og har en omsetning på ca. 7 millioner. Bedriften drives fra Kristiansand, og har nye og trivelige kontorer i sørlandsparken. Vi er en effektiv og tilpasningsdyktig organisasjon, med korte beslutningsveier og lite byråkrati. . Ved å investere i teknologi for å få større effektivitet og bedre kvalitet, skal vi drive lønnsomt og gi våre kunder gode tjenester og god service i mange år fremover!
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2858180
- Hentet fra
talentech
- Referanse
ab17bf59b7e54498952789d2b51d4d37