Ser du etter en meningsfull deltidsjobb ved siden av studiene?
Sector Alarm AS
Vitaminveien 1A, 0485 Oslo, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Alarmoperatør deltid
Type ansettelse
Engasjement, deltid
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Hos oss har vi deltidsansatte fra alle slags studier i Oslo. Ønsker du å fortsette å videreutvikle dine kommunikasjonsferdigheter i praksis? Da har du kommet til riktig sted.
Som Alarmoperatør vil du være en sentral del av vår alarmstasjon, og bidra til å gi våre kunder over hele Norge en tryggere hverdag. God og tydelig kommunikasjon, samt å yte god kundeservice, er viktige faktorer for å lykkes hos oss.
Det er en ledig 20% stilling i et vikariat fra september til mai 2026.-
20% stilling tilsier at du har fast turnus, annenhver helg - lørdag og søndag.
-
Arbeidstidene varierer mellom dag og kveld. Du jobber enten 8-16, eller 15/16-22 i helgene.
-
Alarmstasjonen er døgnbemannet, og det er derfor muligheter for å ta på seg ekstravakter på dag, kveld og nattestid utover fast stilling.
Da man i denne stillingen jobber med å ivareta våre kunders trygghet, liv og helse, er det viktig at man er årvåken og fokusert. Vi ønsker derfor ikke at man kombinerer denne stillingen med en 100% stilling et annet sted, eller mange andre deltidsjobber.
En trygg hverdag starter med degSom Alarmoperatør spiller du en nøkkelrolle i å sikre trygghet for våre kunder over hele landet. Når alarmen går, er det du som står klar til å håndtere situasjonen med ro, presisjon og profesjonalitet.
Hva innebærer dette?
-
Respons på alarmer: Du besvarer og behandler innkommende alarmer, raskt og effektivt.
-
Trygghet i kaos: Kundene kan være stresset når du ringer. Din evne til å holde hodet kaldt og skape oversikt er avgjørende.
-
Samarbeid med nødetater: Du har kontakt med politi, brannvesen, ambulanse og vektertjenester, og sørger for at riktig hjelp kommer frem.
-
Teknisk behandling: Du håndterer ulike tekniske meldinger og sørger for at systemene fungerer som de skal.
-
Kundeservice og administrasjon: Du veileder kunder og utfører administrative oppgaver ved behov.
-
Teamarbeid: Du jobber tett med dyktige kollegaer på alarmstasjonen, sammen sørger dere for trygghet døgnet rundt.
Vi ser etter deg som har roen i kaotiske situasjoner, trives med å hjelpe andre og liker å jobbe i et miljø der tempoet kan være høyt og oppgavene varierte.
Vi tror du kjenner deg igjen i dette:
-
Du har erfaring med kundeservice eller support over telefon, og er komfortabel med å bruke telefonen som arbeidsverktøy.
-
Du har generelle datakunnskaper og evner å håndtere flere oppgaver samtidig.
-
Du kommuniserer klart og tydelig på norsk, både muntlig og skriftlig.
-
Du har gode muntlige ferdigheter i engelsk.
-
Du motiveres av å jobbe etter mål og setter pris på konstruktive tilbakemeldinger, sammen blir vi bedre!
-
Du har mulighet til å gjennomføre vekterkurs/nasjonal vekterutdanning før oppstart. Har du kurset fra før, er det et pluss -- men ikke et krav. Det viktigste er at du kan delta på kurset, som varer i 4--7 uker og dekkes av Sector Alarm. Kursdager er tirsdag--torsdag kl. 16:00--21:00, samt enkelte valgfrie helger (lørdag--søndag kl. 12:00--18:00). Tidspunktet tilpasses deg og avtales nærmere.
-
Du må kunne fremvise tilfredsstillende uttømmende vandelsattest, i henhold til vaktvirksomhetsloven. Vi hjelper deg med denne prosessen.
-
Opplæring og trening gjennom vår interne opplæringsplan fra første dag, slik at du føler deg trygg på arbeidsoppgavene dine. I jobben vil du få støtte, veiledning og oppfølging som trengs for å mestre jobben
-
Nøye planlagt skiftordning
-
Gode lønnsbetingelser
-
Vi tar kostnaden for din vekterutdannelse
-
Egen kantine hvor det blant annet serveres varm mat hver dag, samt butikk i bygget
-
Grundig opplæring som gjør deg trygg i en viktig rolle
-
Svært sentral beliggenhet på Storo i Oslo
-
Sosiale arrangementer som Sector Alarm Awards og sommerfest, og mindre aktiviteter som skjer i løpet av året
Ønsker du å se hvordan våre ansatte har det på jobb, anbefaler vi deg å ta en titt på vår instagramprofil @sectoralarmhverdag og Tiktokprofil: @sectoralarmhverdag
Det er ønskelig med tiltredelse og opplæring i stillingen snarest.Har du ikke CV tilgjengelig? Ingen fare, vi tar kontakt med deg i etterkant av sendt søknad.
Kandidater som har fått avslag på en alarmoperatørstilling hos oss, anbefales å vente 12 måneder før de søker på nytt. Søknader sendt inn i løpet av denne perioden vil automatisk bli avslått. Bakgrunnen for dette er at Sector Alarm ønsker å prioritere nye søkere fremfor å revurdere kandidater som tidligere ikke har gått videre i prosessen.
Om bedriften
Sector Alarm er en av Europas ledende leverandører av sikkerhet, og har mer enn 680 000 fornøyde og trygge kunder i Europa. I over 30 år har vi levert sikkerhet til våre kunder gjennom å tilby alarmløsninger med svært høy kvalitet for private hjem og bedrifter med utmerket kundeservice, noe som fremgår av vår kundetilfredshet på 95%.
Sector Alarm har hatt en sterk vekst gjennom årene, og har en spennende og lovende fremtid med fokus på ytterligere vekst i både nye og eksisterende markeder. Vi har mer enn 3700 ansatte i Norge, Sverige, Finland, Irland, Spania, Frankrike, Italia og Portugal, og har fokus på å ansette de riktige menneskene. Med de riktige menneskene på de riktige stedene i organisasjonen har vi tatt en sterk markedsposisjon i landene vi opererer i, fordi vi kan tilby våre kunder toppmoderne sikkerhetsløsninger.
Vi tilbyr spennende karrieremuligheter i et selskap med en ambisiøs vekststrategi. Hvis du deler vår lidenskap innen å tilby innovative produkter som gir sikkerhet og trygghet til mennesker i private hjem eller hos småbedrifter, er 100 % kunde- og målfokusert, og leter etter en rolle der du kontinuerlig kan utvikle deg mens du jobber med fantastiske kolleger i et morsomt og fartsfylt miljø, vil vi gjerne høre fra deg.
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
c0ab5d7d-43c4-4acf-812b-27255083cb10
- Hentet fra
FINN
- Referanse
425241162