Avdelingsleder
Østre Toten, NAV
Rådhusgata 20, 2850 Lena, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Avdelingsleder
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest onsdag 22. oktober
Nav Østre Toten søker en tydelig og engasjert avdelingsleder som vil være med å styrke vårt arbeid med arbeidsinkludering, sosialfaglig utvikling og helhetlig tjenester til innbyggerne.
Hos oss får du muligheten til å lede et kompetent og dedikert fagmiljø med stort engasjement for Navs samfunnsoppdrag, og vi ser etter deg som har ledererfaring, evner å bygge gode relasjoner og som motiveres av å utvikle både mennesker og tjenester i takt med samfunnets behov.
Om Nav Østre TotenNav Østre Toten er et partnerskap mellom stat og kommune, og har ansvar for å levere helhetlige tjenester til innbyggerne. Kontoret har 26 engasjerte medarbeidere med mangfoldig bakgrunn og kompetanse, som sammen jobber målrettet for å gi innbyggerne den støtten de trenger - til rett tid og med høy kvalitet.
Vi ønsker å være en arbeidsplass der ansatte får mulighet til å utvikle sin kompetanse og bidra aktivt til faglig utvikling. Kontoret har tydelig fokus på samarbeid, kvalitet og arbeidsrettet innsats.
Arbeidsoppgaver
Som avdelingsleder vil du få ansvar for å:
- Lede og videreutvikle avdelingen for å sikre at Nav Østre Toten når sine mål og oppfyller sitt samfunnsoppdrag.
- Opprettholde et tydelig fokus på arbeidsrettet aktivitet, og bidra til økt yrkesdeltakelse.
- Sikre høy kvalitet i tjenestene og god samhandling - til det beste for innbyggerne.
- Utøve fag- og resultatansvar i avdelingens daglige drift og strategiske utvikling.
- Planlegge og følge opp kompetanseutvikling og internkontroll.
- Delta aktivt i helhetlig drift og tjenesteutvikling på kontoret.
- Ivareta personalansvar og følge opp medarbeidere i det daglige.
- Fremme teambygging, legge til rette for et godt arbeidsmiljø og effektiv samhandling - både i avdelingen og på tvers av kontoret.
- Samarbeide med interne og eksterne aktører.
Det tas forbehold om endringer i arbeids- og ansvarsområder, og en må regne med å utføre de oppgaver som til enhver tid er nødvendig for at kontoret i størst mulig grad skal imøtekomme brukerenes behov.
Kvalifikasjoner
Vi ser etter deg som har:
- Høyere relevant utdanning på minimum bachelornivå, fortrinnsvis innen sosialfag, samfunnsfag, pedagogikk eller ledelse.
- Dokumentert ledererfaring, fra privat eller offentlig virksomhet.
- Erfaring med mål- og resultatoppfølging, og personalarbeid.
- Erfaring fra tverrfaglig og tverrsektorelt samarbeid.
- En klar forståelse av Navs samfunnsoppdrag og tjenester.
- God digital kompetanse, samt evne og vilje til å ta i bruk nye teknologiske løsninger.
- Gode kommunikasjonsferdigheter, både muntlig og skriftlig.
Vi ønsker også at du har:
- Erfaring med endringsledelse, organisasjons- og tjenesteutvikling.
- Erfaring med prosess- og prosjektledelse.
- Erfaring og innsikt i arbeidsinkludering og velferdspolitikk, gjerne fra ett eller flere av Navs tjenesteområde.
Personlige egenskaper
Vi ser etter en avdelingsleder som:
- Har stor arbeidskapasitet og jobber målrettet, strukturert og effektivt.
- Er god til å prioritere, gjennomføre og oppnå resultater.
- Er samlende og raus, med god evne til å veilede, motivere og utvikle medarbeidere.
- Er en trygg og robust leder, som evner og håndtere komplekse saker.
- Er en lagspiller og god på samarbeid.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
- Spennende, utfordrende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde.
- Et aktivt og engasjert arbeidsmiljø med gode kollegaer, preget av stor arbeidsinnsats og høy kompetanse.
- Gode muligheter for faglig og personlig utvikling.
- Fleksibel arbeidstid og mulighet for hybrid arbeidshverdag innenfor våre retningslinjer.
- Avlønning som avdelingsleder, stillingskode 1407, i lønnsspenn fra kr 800 000,- til kr 850 000,-. Kompetanse og erfaring legges til grunn ved vurdering av stillingskode og lønnstrinn.
- God pensjonsordning gjennom Statens Pensjonskasse (fra lønn trekkes 2% pensjonsinnskudd)
Nærmere opplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Nav leder Gyrid Løkken Roaldsøy, 41229876.
Kontaktinformasjon
Gyrid Roaldsøy, 41229876Arbeidssted
Rådhusgata 202850 Lena
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: NAVReferansenr.: 5023130488
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 22.10.2025
Kontaktperson for stillingen
Gyrid Roaldsøy
41229876
Om bedriften
Nav søker ansatte med hjerte for mennesker og våre fagområder. Vår visjon er å gi mennesker muligheter, og dette gjør vi ved å utvikle Norges beste arbeids- og velferdstjenester.
Nav består av 22 000 kompetente og engasjerte medarbeidere. Vi jobber tverrfaglig i sterke fagmiljøer. Hos oss skal arbeidsmiljøet preges av involvering, åpenhet og tillit.
Mangfold er viktig i Nav. Mangfold bidrar til bedre problemløsing, økt kreativitet, større fleksibilitet og styrker kulturen og arbeidsmiljøet på arbeidsplassen. Vi oppfordrer derfor kandidater med ulik bakgrunn til å søke på stillinger hos oss, spesielt om du har hull i CV-en, innvandrerbakgrunn eller nedsatt funksjonsevne.
Når du søker jobb hos oss, vil navnet ditt stå på en offentlig søkerliste. Ønsker du å bli unntatt fra offentlig søkerliste må du begrunne dette. Del gjerne ditt vitnemål eller karakterutskrift via vitnemålsportalen.no.
NAVstilling
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
bcebd797-0531-427e-9957-6de2b1e68757
- Hentet fra
talentech
- Referanse
ed9d4d4a30594d958c7e0df6fb0ce647