Er du glad i biler og liker å hjelpe andre? Se her!
Mobility Halden
Vestgårdveien 5, 1787 Halden, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Kunderådgiver
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 14. september
Er du glad i biler, liker å hjelpe mennesker og trives med varierte arbeidsdager? Da kan du være vår nye kunderådgiver hos Mobility Halden!
Hos Mobility Halden har vi en lidenskap for kvalitet og service. Som forhandler av Renault, Dacia, Mitsubishi, KGM og BYD, jobber vi kontinuerlig med å forbedre oss.
Som vår nye kundeveileder blir du et viktig bindeledd mellom våre kunder og verkstedet. I tillegg til kundemottak vil du bruke din tekniske interesse til å løse enklere problemer og bidra til en smidig verkstedhverdag. Du vil inngå i et team med totalt tre kunderådgivere.
Vi ser etter deg som trives med kundekontakt, har god ordenssans, og som har en grunnleggende forståelse for bil - du kan lytte, se og høre hva kunden og bilen forteller deg!
Vi tilbyr:
- Fantastiske kollegaer
- En spennende jobb med attraktive produkter
- Hos oss får du mulighet til å utvikle deg gjennom opplæring, kurs og tett samarbeid med erfarne kolleger.
- En arbeidsplass med stabil arbeidsstyrke og høy faglig kompetanse
- Konkurransedyktig lønn
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Gunstige vilkår ved kjøp av bil
- Sosiale sammenkomster flere ganger i året
- Kundebehandling og service:
- Profesjonelt mottak og veiledning av kunder ved disk og på telefon/e-post.
- Timebestilling, opprettelse og administrering av verkstedordrer.
- Prising av verkstedtjenester og oppfølging av kunder underveis i reparasjonsprosessen.
- Fakturering og kassehåndtering.
- Teknisk kundestøtte og vurdering:
- Utføre enkel datadiagnose for å lese av feilkoder ved kundemottak.
- Assistere kunder med nullstilling av serviceindikator, dekktrykksystem o.l.
- Bli med kunder på korte prøveturer for å lytte til/observere feil eller ulyder.
- Gjøre en enkel vurdering av feil og estimere tidsbruk i samråd med verkstedet.
- Håndtere enkle drop-in oppgaver som f.eks. skifte av lyspærer.
- Delelageradministrasjon:
- Bestilling av deler og materiell.
- Mottakskontroll, registrering og utlevering av deler til verkstedet.
- Sikre at riktig del kommer til rett jobb, og ha generell kontroll på deleflyt og returhåndtering.
- Oppfølging av leveranser og etterlysning ved behov.
- Verkstedplanlegging og kommunikasjon:
- Bidra aktivt i planleggingen av verkstedets daglige drift.
- Sikre god informasjonsflyt mellom kunde, kundemottak og mekanikere.
- Du har teknisk innsikt og interesse for bil – har du fagbrev innen Bilfaget – Lette kjøretøy er det en fordel.
- Du kommuniserer godt, både muntlig og skriftlig på norsk.
- Gode datakunnskaper er en forutsetning.
- Evnen til å raskt sette deg inn i nye fagsystemer (f.eks. for booking, faktura, diagnose) er viktig, og generell interesse for data er en fordel.
- Erfaring fra kundeservice, gjerne fra bilbransjen eller teknisk faghandel, er en fordel.
- Du har førerkort klasse B.
- Du er utpreget serviceinnstilt og trives med kundekontakt.
- Du er strukturert, nøyaktig og har god ordenssans, det er spesielt viktig for delelager og administrasjonsoppgaver.
- Du er løsningsorientert, tar initiativ og kan jobbe selvstendig.
- Du er positiv, pålitelig og bidrar til et godt arbeidsmiljø.
Mobility Halden oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av alder, kjønn, nasjonalitet eller etnisk bakgrunn.
Har du spørsmål om stillingen, er du velkommen til å kontakte vår rekrutteringspartner Bee2Bee, ved seniorrådgiver/partner Kristin Vestli Grosvold på tlf. 40412876 eller e-post: kristin.vestli@bee2bee.no
Vi ser frem til å høre fra deg!
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
bc787e9e-3489-4aac-affb-d7248b22c29e
- Hentet fra
recman
- Referanse
447765