Avdelingsleder sykehjem
Sørreisa kommune Sykehjemmet
Sykehjemsveien 35, 9310 Sørreisa, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest tirsdag 21. oktober
Savnet etter sykepleieryrket ble for stort, og vår flotte avdelingsleder går derfor tilbake til arbeidet som sykepleier i sykehjemmet.
Det betyr at vi har ledig 100 % fast stilling som Avdelingsleder sykehjem fra dato 03.11.25
Dette åpner for en fantastisk mulighet for DEG til å bli en del av vår positive- og engasjerte helsetjeneste.
Gjennom å jobbe hos oss vil du få være med på å videreutvikle kommunens helsetjenester. Forebygging, egenmestring, og hverdagsglede er nøkkelord vi har med oss i arbeidshverdagen. Hverdagsmestring, helhetlige pasientforløp, «Hva er viktig for Deg?» og velferdsteknologi er noen av satsningene våre, som vi jobber for fullt med å få godt iverksatt i tjenesten.
Hele kommunens helse –og omsorgstjenester jobber sammen om å videreutvikle våre tjenester i takt med de behovene som ligger til innbyggergruppen. Hos oss får du jobbe tverrfaglig, i nært samarbeid med helsepersonell ved de øvrige avdelinger.
Vi bruker en personsentrert tilnærming til de tjenester vi gir, med fokus på å skape gode hverdager med– og for våre brukere og deres pårørende.
Vi søker etter en person som er strukturert, tydelig og løsningsorientert. I tillegg ønsker vi at du har en god porsjon med humor og er inkluderende i dine møter med andre. Vi ønsker å gjøre hverandre gode, og jobber etter tanken "SAMMEN får vi det til". Dette tenker vi er det beste utgangspunkt for å gi gode tjenester til våre brukere og deres pårørende.
Sørreisa sykehjem består av tre avdeling, med henholdsvis 11, 8 og 8 plasser. To avdelinger er tilrettelagt for personer med demens, en avdeling ivaretar primært pasienter med somatiske utfordringer. Det gis tjenestetilbud i form av langtids, korttids- og avlastningsopphold.
Tjenesten har ca. 29 årsverk fordelt på sykepleiere, fagarbeidere og assistenter og drifter tjenester gjennom hele døgnet.
- Autorisasjon Sykepleier (annen helsefagutdanning tilsvarende bachelor kan vurderes)
- Fortrinnsvis tre års erfaring fra sykehjem
- Fortrinnsvis ledererfaring
- Gode datakunnskaper
- Fortrinnsvis erfaring med Profil journalsystem
- Fortrinnsvis erfaring med Visma Ressursstyring
- Beherske norsk godt, både skriftlig og muntlig, krav om B2 nivå
- Egen bil til disposisjon
Personlig egnethet vektlegges
Arbeidsoppgaver:
Avdelingsleder har personalansvar og skal legge til rette for medarbeiderutvikling, faglig utvikling og videreutvikling av et godt faglig og sosialt arbeidsmiljø.
Sikre daglig drift av tjenestene i aktuelle avdeling. Oppgavene inkluderer blant annet økonomirapportering, saksbehandling av helsetjenester og arbeid med internkontroll.
Følge opp lov og forskrift som er tillagt drift av tjenestene.
Har tett samarbeid med øvrige avd. ledere i helsetjenesten.
Generell informasjon:
Ansettelse skjer etter kommunale vilkår, på de lønns- og arbeidsvilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtale. Lønn etter avtale og kvalifikasjoner. Innmelding i pensjonsordning. Tilfredsstillende politiattest må leveres før tiltredelse. 6 måneders prøvetid. Attester og vitnemål bes lagt ved søknaden, evt. leveres senest i forbindelse med intervju. Søkere bes å oppgi minst 2 referanser.
Sørreisa kommune er opptatt av mangfold og at ingen diskrimineres. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifisert til å søke, uavhengig av alder, kjønn, legning, religiøs overbevisning, funksjonsevne og nasjonal eller etnisk bakgrunn.
Sørreisa kommune sender e-post med link ved innkalling til intervju, og ved tilbudsbrev. Flere e-post tjenester har innebygd spamfilter og markerer e-poster som søppelpost. Sørreisa kommune oppfordrer derfor søkere til å jevnlig sjekke søppelpost i sin e-post. Sørreisa kommune vil aldri be om sensitive personopplysninger pr. SMS eller e-post og oppfordrer til å ikke akseptere eventuelle slike henvendelser.
Etter søknadsfristens utløp vil det bli satt opp en offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25, inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om dette sett opp mot begrunnelsen. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette med kort frist for å eventuelt trekke søknad.
Klikk deg inn på Midt-Troms brosjyren, for å få mer informasjon om arbeidsmuligheter, offentlige tjenester, fritid, samfunn, utdanning og næringsliv i Midt-Troms regionen.
Link til søknadsskjema: Søk her
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
b7c2448e-dc1c-4232-bf65-27303268365a
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3547719_231297_no