Coop Logistikksenter søker Teamleder til Personalavdelingen
Coop Norge SA
2067 Jessheim
Om jobben
- Stillingstittel
- Teamleder
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidstid
- Skift
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 1
- Arbeidssted
- Hjemmekontor ikke mulig
Søk på jobben
Søk senest søndag 4. januar
Vi søker en sentral medarbeider i rollen som Teamleder Personalpå Coop Logistikksenter, som er plassert på Gardermoen Næringspark på Jessheim. Brenner du for mennesker, engasjement og utvikling og kunne tenke deg en jobb med skiftarbeid, er du kanskje vår nye kollega?
Hvem er det vi leter etter?
Vi søker en leder med solid og bred erfaring, tydelig rolleforståelse og evne til å kombinere strategisk perspektiv med operativ gjennomføring. Vi søker etter leder som har dokumentert erfaring med personalledelse og gjerne er en utviklingsorientert leder som brenner for å gi sine medarbeidere en positiv medarbeiderreise. Er du i tillegg god på å bygge relasjoner og støtte andre gjennom coaching og tillitsbasert ledelse? Da håper vi du vil søke på stilling som Teamleder Personal hos oss.
- Relevant utdanning, for eksempel innen personalledelse/ HR/ pedagogikk/ arbeidsrett/ administrasjon og ledelse. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
- Kjennskap til arbeidsrett og tariffavtaler som regulerer arbeidsforholdet
- Dokumentert arbeid og resultater fra sykefraværsoppfølging
- Generelt god IT kompetanse, og gjerne erfaring fra bruk av HRM systemer
- Gode lederegenskaper, og er interessert i å videreutvikle disse
- Gode kommunikasjonsevner på norsk, muntlig og skriftlig er et krav
- Trives med å lede, engasjere og jobbe med hele mennesket
- Trives med teamarbeid -- her kommer du ikke i mål alene
- Løsningsorientert med evne til å håndtere hektiske situasjoner
- Du har en tydelig og ærlig kommunikasjonsstil og kan kommunisere godt med alle, uavhengig av kulturell bakgrunn, kjønn og alder
- Du må kunne jobbe 4-delt skift med dag, natt og helg
Ivareta arbeidsgiveransvaret for ca. 50 operative medarbeidere gjennom effektiv og god personalledelse, inkludert mål- og statussamtaler, oppfølging av arbeidsforhold, sykefravær og evt. konflikthåndtering.
Gjennomføre rekruttering, onboarding og offboarding av medarbeidere på skiftet. Kontinuerlig arbeide med faglig og personlig utvikling av medarbeidere. Inneha personaladministrativt ansvar.
Nøkkelen til suksess er samarbeid, og du vi jobbe tett med et team bestående av ledere innenfor andre avdelinger som Drift, Planlegging og Kontrollrom. Sammen løser vi utfordringene som oppstår under i løpet av deres skift.
Om bedriften
Coop logistikk er en av de største logistikkaktørene i Norge. Årlig plukker vi over 140 millioner kolli, transporterer i underkant av 3 millioner m3 og distribuerer ca 250.000 leveranser til våre butikker. Vår logistikkvirksomhet består av et høyt automatisert logistikksenter på Gardermoen, 5 lokale lagerenheter og en transportvirksomhet som henter inn varer fra store deler av verden og leverer til butikker over hele landet. Dagligvare er en av de mest spennende bransjene for logistikk. Sterk kundedrevet konkurranse øker logistikkens strategiske betydning og fører til dynamiske endringsprosesser. Coop logistikk forbereder seg på ytterligere vekst gjennom å sette kunden først. Vi ønsker å sitte i førersetet og aktivt drive utviklingen i hele verdikjeden fra leverandør til lager og butikk, ved optimalisering av automatlager, lagerstruktur og transport, samt god prestasjonskultur.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
b1ede48b-e9f3-4adc-a16f-c8db69f1004b
- Sist endret
24. desember 2025
- Hentet fra
FINN
- Referanse
442514131
Lignende annonser
Arbeidende Formann
Arbeidsgiver
Logistikk
Sted
Jessheim
Teamleder Logistikk og innkjøp.
Arbeidsgiver
Optimal Rekruttering AS
Sted
Oslo
Arbeidsgiver
Coop Norge SA
Sted
Jessheim