Familie søker assistent til hverdagshjelp på Slemdal
AssisterMeg AS
Oslo kommune Bydel Vestre Aker, 0754 Oslo, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Type ansettelse
Fast, deltid
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
2
Søk på jobben
Jeg er en dame i 40-årene som trenger assistanse til hverdagens små og store gjøremål. I første rekke er dette å hjelpe meg med husarbeid, matlaging, oppfølging av barn, innkjøp, ordne praktiske ting, hagestell og kjøre barna eller meg til avtaler. Jeg trenger en assistent som kan være min høyre hånd.
Jeg har en ektefelle som jobber fulltid, og 2 aktive barn på 13 og 15 år.
Det er viktig for både meg og gutta at du er trygg og selvstendig i alt som skjer i en vanlig familiehverdag. Det er avgjørende at du trives med barn. Du må ha førerkort klasse B, samt beherske norsk godt.
Som person er du naturlig positiv, strukturert og samvittighetsfull, praktisk anlagt og fleksibel. I tillegg er du trygg, omsorgsfull og rolig. Matlaging, barn og husarbeid trives du godt med, og du kan forholde deg til rutineoppgaver samtidig som du ser ting som må gjøres og tar selvstendig initiativ.
- positiv og omsorgsfull
- praktisk anlagt
- strukturert
- fleksibel
- Bistå meg i foreldrerollen med mine to gutter feks. med lekser, tilsyn og aktivisering
- Lage middag
- Kjøring og innkjøp
- Husarbeid som rengjøring, klesvask, rydding, samt andre daglige gjøremål
- Ta med meg og/eller barna med på tur og aktiviteter
Arbeidsoppgavene og arbeidstiden kan være varierende, men det er viktig å ha en viss struktur.
Arbeidstider:
- Mandag-torsdag 15.30-20.30
- Fredager fra 13.00-17.00
Arbeidstiden vil være fordelt på ettermiddag og kveld. I første rekke omtrent 1-2 hverdags-ettermiddager, dette kan potensielt bli utvidet. Litt fleksibilitet er en fordel og vil være gjensidig. Vi ser for oss å ansette 1-2 assistenter.
Kvalifikasjoner:
- Over 18 år
- Gode kommunikasjonsevner på norsk
- Godkjent politiattest. Denne blir innhentet i forbindelse med signering av arbeidsavtalen og skal ikke legges ved søknaden.
Hva AssisterMeg tilbyr:
- Forsikring
- Kurs og kompetanseheving
- Støtte til treningsmedlemsskap
- Tilgang til personalrabatter på utvalgte produkter og tjenester
- Et godt arbeidsmiljø basert på grunnleggende respekt for den enkelte medarbeider
Søknadsfrist snarest.
Enkel søkeprosess
Det er ikke nødvendig med en søknad, du trenger kun å svare på noen enkle spørsmål.
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
AssisterMeg ble startet i 2006, og var blant de første private leverandørene av brukerstyrt personlig assistanse (BPA) til mennesker som har en funksjonshindring i Norge. Brukerstyrt vil si at den som har assistanse selv styrer hvem som skal være assistent, hva assistenten skal gjøre samt hvor og når assistansen finner sted. Slik blir assistansen skreddersydd rundt kundens behov og gir frihet til å leve slik man velger. Vi jobber for å gjøre det så enkelt som mulig for våre kunder å ha BPA og vi bygger vårt konsept på beste praksis og lang erfaring. Vårt verdigrunnlag er likeverd og inkludering gjennom styring i eget liv. I juni 2024 ble AssisterMeg kjøpt opp av Humana omsorg og assistanse.
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
b1c8e4a4-db3a-48a9-b5ec-4f7b6e5c80bc
- Hentet fra
teamtailor
- Referanse
teamtailor-6349782-1601432