INTERN UTLYSING
Øygarden kommune Eigedomsdrift
Øygarden rådhus, Foldnesvegen 1, 5354 Straume
Om jobben
Stillingstittel
Eigedomsforvaltar 100% fast stilling, Byggforvaltning
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest tirsdag 23. september
Byggforvaltning er organisatorisk plassert under eigedomssjefen, og er ei sentral eining i kommunen sitt arbeid med å utvikle og forvalte eigedomsmassen. Eininga omfattar to avdelingar fordelt på fire lokasjonar, og har hovudansvar for forvaltning, drift og vedlikehald av kommunale bygg, tekniske anlegg, uteområde og grøntareal.
Byggforvaltning har ei viktig rolle i å sikre at kommunen sine bygg og anlegg er funksjonelle, trygge og tilgjengelege for innbyggjarane. Dette omfattar alt frå skular, barnehagar og helsebygg til kultur- og idrettsanlegg, samt uteområde og parkar som er viktige for trivsel, helse og berekraftig by- og tettstadsutvikling.
Framover står Byggforvaltning ovanfor fleire viktige satsingsområde, mellom anna:
- Berekraft – energieffektivisering, reduksjon av klimafotavtrykk og miljøvennlege løysingar i drift og vedlikehald.
- Livsløpsperspektiv – planlegging og investeringar som sikrar at eigedommane held høg standard over tid og gir best mogleg ressursutnytting.
- Digitalisering – auka bruk av digitale verktøy for drift, planlegging og dokumentasjon.
Arbeidsoppgåvene i stillinga vil væra varierte og dekkje heile verksemdsområdet innan eigedom, bygg, anlegg og park. Det vil væra høve til å bidra både på strategisk nivå, gjennom planlegging og utvikling, og på operativt nivå, gjennom praktisk oppfølging og gjennomføring.
Stillinga rapporterer til leiar for Byggforvaltning og inngår i eit kompetent og tverrfagleg miljø der samarbeid og kunnskapsdeling står sentralt.
Link til organisasjonskart:Organisasjonskart og kontaktinformasjon for Samfunnsutvikling - Øygarden kommune
Arbeidsoppgåver:
- Utarbeide og følgje opp vedlikehaldsplanar, tilstandsvurderingar og investeringsbehov for kommunens eigedomsmasse.
- Sikre at lov- og forskriftskrav vert ivaretekne, særleg innan brann, HMS, energi og miljø
- Ansvar for mindre prosjekt knytt til rehabilitering og oppgradering av kommunens eigedomsmasse.
- Bidra i arbeidet med å vidareutvikle digitale verktøy (t.d. FDV-system, energioppfølging, dokumentasjon) for effektiv eigedomsdrift.
- Vere ein ressurs og rådgjevar i spørsmål knytt til bruk, drift og utvikling av kommunale bygg.
- Utarbeide og følgje opp kontraktar, rammeavtalar og tenestekjøp frå eksterne leverandørar.
- Aktiv deltagelsen i både administrativ og operativ drift.
- Relevant høgare utdanning på bachelor-nivå, eller fagbrev med minimum 3 år praksis og teknisk fagskule innan bygg, eigedom, anlegg eller tilsvarande.
- Kjennskap til regelverk innan eigedomsforvaltning.
- Gode generelle digitale ferdigheiter, og erfaring med FDV-system.
- Gode kommunikasjons evner både skriftleg og munnleg.
- Førarkort klasse B.
Ønskjeleg med
- Kjennskap til prosesser knytt til offentlege anskaffingar.
- Førarkort klasse BE.
Personlege eigenskapar:
- Du har evne og vilje til å skape eit godt arbeidsmiljø.
- Du trivs med samhandling.
- Du er sjølvstendig, strukturert og jobbar systematisk.
- Du er villig til å prøve ut nye løysningar.
- Du samarbeider godt på tvers av fagmiljø og nivå.
- Du er serviceinnstilt og imøtekomande.
Anna:
Godkjent politiattest må vises fram før tilsetting.
Vi tilbyr:- Motiverte og kunnskapsrike kollegaer.
- Interessante utfordringar.
- Høve til fagleg og personleg utvikling.
- Høve til kompetansebygging.
Kontakt: Ivan Nakken, leiar Byggforvaltning, mobil: 922 21 232
Øygarden kommune ønskjer eit arbeidsmiljø prega av mangfald, og at våre medarbeidarar i størst mogleg grad skal spegla mangfaldet i befolkninga. Vi oppmodar alle som er kvalifiserte til å søkja jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Som IA-verksemd ønskjer kommunen å leggja til rette for arbeidsforholda dersom du har behov for det.
Etter utløpet til søknadsfristen, vert det sett opp ei offentleg søkjarliste med namn, alder, stilling eller yrkestittel og bustads- eller arbeidskommune for kvar søkjar. Det kan gjerast unntak frå innsyn for opplysningar om ein søkjar dersom vedkomande sjølv ber om det. Opplysningar om ein søkjar, kan verta offentlege sjølv om søkjaren har bede om ikkje å vert ført opp på søkjarlista. Dersom oppmodinga ikkje vert teken til følgje, vert søkjaren varsla om dette. Ved vurderinga av om ei slik oppmoding skal takast til følgje, skal det leggjast vekt på om det knyter seg særleg offentleg interesse til stillinga.
Link til søknadsskjema: Søk her
Kontaktperson for stillingen
Ivan Nakken
+47 922 21 232
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
af8e243b-22e6-46a9-ac35-a8610dfd945b
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3541791_221537_nn