Brenner du for kultur og markedsføring?
Kulturhuset i Bergen
Vaskerelven 8, 5014 Bergen
Om jobben
Stillingstittel
Markedskoordinator
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Vil du jobbe med musikk, folk og innholdsmarkedsføring?
Kulturhuset i Bergen leter etter en kreativ markedskoordinator med teft, tempo og glimt i øyet. Hos oss er det aldri stille -- her går det i konserter, kunst og kultur hele uka. Nå trenger vi deg som kan hjelpe oss med å få enda flere folk til å oppdage alt som skjer på huset.
Er du en idérik markedsfører som elsker å lage innhold, skape opplevelser og spille andre gode? Da kan dette være noe for deg.
Om stillingen
Som markedskoordinator får du hovedansvar for kampanjer og markedsføring av konserter og arrangementer på Kulturhuset. Sammen med bookingansvarlig og arrangører planlegger du lanseringer og markedsløp -- og sørger for at folk både hører om oss og dukker opp.
Du vil også jobbe med å styrke merkevaren Kulturhuset, inkludert restauranten, konferanse- og eventvirksomheten og alt det andre morsomme vi driver på med. Dette er med andre ord ingen typisk 8-16 jobb, stillingen innebærer fleksibilitet og at du er tilstede for å lage innhold når spennende ting skjer. Noe kveldsarbeid må derfor påregnes. Stillingen rapporterer til daglig leder.
• Planlegge og gjennomføre kampanjer for konserter og arrangementer -- både betalt og organisk
• Publisere innhold i sosiale medier
• Planlegge, produsere og følge opp annonser i Meta og Google
• Oppdatere nettsiden vår med program, media og info.
• Holde dialog med bookingavdeling, arrangører og Ticketmaster
• Rapportere på kampanjer og bruke innsikt til å forbedre resultatene
• Lage enkelt grafisk innhold i henhold til Kulturhusets visuelle profil (plakater, SoMe-posts, nyhetsbrev, etc.)
Dette er deg• Du elsker musikk og kultur, og skjønner hva som får folk til å stoppe og klikke
• Du trives best når det skjer mye
• Du er strukturert og kreativ
• Du tar ansvar, tar initiativ -- og tar med deg godt humør på jobb
• Du kan jobbe selvstendig, men liker å være en del av et team
• Du tør å prøve nye ting og er ikke redd for å lære deg noe du ikke kan fra før
Kvalifikasjoner• Erfaring og/eller utdanning innen markedsføring
• Trygg på Meta Ads og Google Ads
• Oppdatert på trender innen digital markedsføring
• Bonus: Erfaring med Adobe-pakken og Squarespace
• God formidlingsevne, både på norsk og engelsk
• Komfortabel med å ta bilder og videosnutter til sosiale medier
• Bruker analyse og data for å jobbe smart
Dette får du hos oss• En spennende og variert hverdag fylt med musikk, mennesker og meningsfullt innhold
• Et kreativt miljø midt i byens kulturliv -- i lokaler som gir deg lyst til å bli værende
• Ansvar og tillit fra dag én -- og rom til å teste, feile og lykkes
• Muligheten til å påvirke hvordan Bergen opplever Kulturhuset
• Skikkelig fine kollegaer som heier på hverandre
Om Kulturhuset i Bergen
Kulturhuset i Bergen er en åpen møteplass for hele byens kulturliv. Her skjer det noe hele tiden -- fra konserter med store artister til kunstutstillinger, quiz og yogatimer.
Bygget rommer fire etasjer med tre scener, tre barer, restaurant, møtelokaler og en stor takhage. Hver måned byr vi på et mangfoldig program, og huset er også et populært sted for konferanser og private arrangementer. Kort oppsummert: Det er aldri kjedelig her. Og det skal markedet få med seg.
Ble du gira?
Send oss CV og en kort søknad hvor du forteller oss hvorfor du mener vi er en god match. Søknadsfrist er 25. september, men vi vurderer søknader fortløpende -- så ikke vent for lenge.
Vi gleder oss til å høre fra deg!
Om bedriften
Kulturhuset i Bergen er et samlingssted for musikk, kunst, design, arkitektur og mye annet. Målet er å alltid være en naturlig og inkluderende møteplass for alle som er interesserte eller involverte i byens rike kulturliv.
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
ac774395-2368-4d01-9b8e-492b1c65dfb5
- Hentet fra
FINN
- Referanse
426495571