Fast stilling som førstekonsulent med digital kompetanse
Stovnerskoghjemmet, Oslo kommune, Sykehjemsetaten
Ruths vei 4, 0980 Oslo
Om jobben
- Stillingstittel
- Førstekonsulent
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 1
Søk på jobben
Søk senest tirsdag 11. november
Stovnerskoghjemmet er et moderne sykehjem som ligger landlig til på Høybråten med umiddelbar nærhet til togstasjon og kort avstand til buss.
I tillegg til ordinære somatiske plasser, har sykehjemmet også spesialenhet innen demens/forsterket demens samt en spesialenhet for rus korttid/langtid - totalt 148 plasser.
Våre beboere skal oppleve god livskvalitet og meningsfulle hverdager, der "Hva er viktig for deg prinsippet" gjennomsyrer vårt daglige arbeid. Sykehjemmet skal oppleves som et trygt sted for våre beboere og deres pårørende. Stovnerskoghjemmet har et sterkt og voksende fagmiljø der samarbeid på tvers av profesjoner er svært viktig.
Administrasjonsavdelingen har en sentral rolle i organisasjonen og førstekonsulenten sine oppgaver er å bistå ledelsen og avdelingene med administrative arbeidsoppgaver innen HR, økonomi og IKT.
Stovnerskoghjemmet vil ila 2026 få et nytt pasientsykesignal der du vil ha en sentral rolle før, under og etter innføringen av digitalt tilsyn. I søknaden vil vi at du skal si litt om din motivasjon til å søke stillingen samt hvilke erfaringer du har med digitalisering og arbeid med prosjekterAvdelingen ledes av administrasjonssjef.
Arbeidsoppgaver
Arbeidsoppgaver- Førstekonsulent vil få en særskilt oppgave med å bistå med IKT og administrative oppgaver
- Drift, support og oppfølging av dagens løsning innen digitalisering og velferdsteknologi
- Være sykehjemmets IKT førstelinje ansvarlig og område administrator i SharePoint
- Ansvar for teknologisk utstyr som pc,printere,telefoni og tynnklienter
- Utarbeide risikovurderinger
- Økonomierfaring
- Samarbeid med institusjonssjef og administrasjonssjef innen økonomiarbeid.
- Bistå ledergruppen med ulike administrative oppgaver (for eksempel kontrakter, refusjoner, adgangskort, tilganger mm.)
- Det er en fordel å kjenne til følgende verktøy som vi benytter: Gerica, Agresso, GAT, Acos Websak, Office 365 som arbeidsverktøy
- Pasient regnskap
- Medansvar for resepsjonstjenesten med de oppgaver som ligger innenfor arbeidsfeltet
Kvalifikasjoner
- Utdannelse fra universitets/høyskole, minimum bachelornivå, innen IKT
- Inneha prosjekterfaring og annen realkompetanse
- Arbeidserfaring innen brukerstøtte og helhetlig oversikt over virksomhetens IKT behov
- Kunnskap om velferds teknologiske løsninger og bruk av mobile arbeidsflater
- Kompetanse innen og erfaring med personvern og informasjonssikkerhet
- God skriftlig og muntlig framstillingsevne tilsvarende høyere nivå C1, under hele ansettelsen
- Gyldig arbeids- og oppholdstillatelse.
Personlige egenskaper
- Du må være selvstendig, nøyaktig og strukturert
- Du er fleksibel
- Du er serviceinnstilt og god på samarbeid og det å jobbe i team.
- Du må ha gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
- Du bidrar til et godt arbeidsmiljø
- Du må ha stor arbeidskapasitet og evne til å løse oppgaver effektivt
- Du må være operativ, løsningsorientert og dyktig til å prioritere.
Personlig egnethet vil bli særlig vektlagt
Vi tilbyr
- Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver.
- Hyggelig arbeidsmiljø.
- Fleksibel arbeidstid dersom driften tillater det
- Gode lønns-, forsikrings-, og pensjonsforhold
- Les mer om Oslo Pensjonsforsikring på www.opf.no
Kontaktinformasjon
Hilde May Hagevik Berg, Administrasjonssjef, 95754520Arbeidssted
Ruths vei 40980 OSLO
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Oslo kommuneReferansenr.: 5034124533
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 11.11.2025
Kontaktperson for stillingen
Hilde May Hagevik Berg
Administrasjonssjef
95754520
Om bedriften
Vil du være med å jobbe i en etat med viktige samfunnsoppgaver?
Sykehjemsetaten er Norges største drifter av langtidshjem og helsehus. Hvert år behandles 9000 pasienter av 10000 dyktige medarbeidere. Nå vil vi ha deg med på laget.
Vår visjon er å tilrettelegge for livsutfoldelse i trygge omgivelser. Hver dag teller på våre langtidshjem og hver time teller på våre helsehus. Vi skal sørge for at Oslos innbyggere med behov for heldøgns pleie, rehabilitering og omsorg mottar et best mulig tilbud. Vi arbeider kontinuerlig med økt kvalitet i tjenesten, fagutvikling og innovasjon, for å møte fremtidens behov.
Arbeidsplassene i Oslo kommune skal preges av mangfold, og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, kjønnsidentitet, seksuell orientering, religion og etnisk bakgrunn. Oslo kommune legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. Vaksinasjonsstatus mot sesonginfluensa og holdninger til vaksinering generelt vil kunne bli lagt vekt på i vurderingen av personlig egnethet.
Vi ser frem til å høre fra deg.
Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste selv om søkeren har bedt om anonymitet, men dette vil du i så tilfelle få varsel om.
Les mer om oss: www.sye.oslo.kommune.no
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
aa8808a4-1859-4e21-b7a7-c66f7baded4b
- Sist endret
28. oktober 2025
- Hentet fra
talentech
- Referanse
3e0d85de48ba45208ec84f5175b63d3c
Lignende annonser
Systemkoordinator - Kliniske applikasjoner
Arbeidsgiver
Oslo kommune, Sykehjemsetaten
Sted
Oslo
Supportkonsulenter HRM
Arbeidsgiver
Visma Enterprise AS
Sted
Oslo
Arbeidsgiver
Høyås bo- og rehabiliteringssenter
Sted
Tårnåsen