Assistant Housekeeping Manager
Britannia Hotel, Housekeeping
Dronningens gate 5, Trondheim, 7011 Trondheim, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Assistant Housekeeping Manager
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 19. oktober
Assistant Housekeeping manager vil bistå Executive Housekeeper med å lede og administrere Britannias avdelinger innen housekeeping og renhold. En viktig del av rollen vil være å prioritere og etablere/iverksette driftsprosedyrer og standarder. Assistant Housekeeping Manager skal sammen med Executive Housekeeper koordinere å tildele personale i housekeepingteamene og bidra til å sikre standarder.
Arbeidsoppgaver
Stedfortreder for Executive Housekeeper.
Bidra til å bygge og videreutvikle housekeepingteamet som består av renhold, housekeeping, blomsteravdeling, uniformsansvarlig og vaskeri. Rollen er ansvarlig for opplæringsprogram, herunder kvalitetsstandarder (LQA og andre standarder som Britannia Hotel og konseptene er tilknyttet) og rutiner for alle roller.
Bidra med planlegging av vaktlister og prognose for timeforbruk iht budsjett.
Bidra til å etablere og videreutvikle gode tverrfaglige team som skal levere ifht standarder og rutiner, og sørge for å optimalisere bruk av ressurser.
Være et 5 stjernes vertskap ovenfor gjester, kolleger samt motivere og lede teamet til å gjøre det samme.
Utvikle rutiner og planer for renhold og planer for vedlikehold i samarbeid med Executive Housekeeper
Bidra i budsjettprosess for avdelingen og bidra til at avdelingen oppnår sine økonomiske mål.
Det må påregnes noe kvelds- og helgearbeid.
Stillingen rapporterer til Executive Housekeeper.
Kvalifikasjoner
Erfaring fra 5 stjerners hotell er en fordel.
Fagbrev og/eller utdannelse innenfor renhold. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning.
God muntlig og skriftlig norsk og engelsk.
Gode datakunnskaper.
Personlige egenskaper
Gode lederegenskaper.
Ryddig, strukturert og nøyaktig.
God økonomisk forståelse.
Har blikk for detaljer og er opptatt av både kvalitet og effektivitet.
Er omgjengelig og en god relasjonsbygger.
Vi tilbyr
Et dynamisk og spennende arbeidsmiljø og en unik stilling i et av Skandinavias beste 5-stjernes hotell.
Kontaktinformasjon
Emilia Wasilewska, Executive Housekeeper, emilia@britannia.no
Arbeidssted
Dronningens gate 5, Trondheim
7011 TRONDHEIM
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Britannia Hotel
Referansenr.: 5024198066
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 19.10.2025
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Britannia Hotel åpnet første gang i 1870 og har siden vært et naturlig møtepunkt i Trondheim. Etter en total gjenreisning åpnet hotellet på nytt i 2019, og fremstår i dag som et moderne femstjerners fullservicehotell med seks restauranter og barer, eget spa og konferanseavdeling.
Som arbeidsgiver legger vi vekt på kvalitet i alle ledd, fra første gjestemøtet til våre fagmiljøer. Hos oss blir du en del av et internasjonalt arbeidsmiljø med høye ambisjoner og stor yrkesstolthet. Britannia er sertifisert som Great Place to Work, noe som bekrefter at vi er en arbeidsplass der ansatte har en positiv arbeidshverdag, utvikler seg og får mulighet til å yte sitt beste.
Britannia er medlem av The Leading Hotels of the World, en sammenslutning av verdens fremste hoteller som måles årlig på over 800 kvalitetskriterier. Dette setter høye krav til oss, og gir samtidig store muligheter for deg som vil utvikle deg i et miljø der service, profesjonalitet og gjesteopplevelser står i sentrum.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
a2f3302d-2c02-4bac-9d01-55c7f4e5e789
- Hentet fra
talentech
- Referanse
f8eb2dd422384247a2e6e3d29c9bfb2e