Arbeidsveileder med salgsansvar
Remontér Attføring AS
Hellvikveien 10, 1459 Nesodden, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Veileder attføringsbedrift
Oppstart
Etter avtale
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 5. oktober
Send søknad til
Er du en driftig og utadrettet person med teft for salg, marked og ledelse -- og samtidig har et sterkt engasjement for arbeidsinkludering?
Vil du være med å utvikle nye tjenester, skape inntekter og bygge sterke relasjoner med næringslivet?
Da kan dette være stillingen for deg!
Vi søker en arbeidsveileder i fast 100 % stilling i Varig tilrettelagt arbeid (VTA) -- en rolle for deg som evner å kombinere kommersiell teft med et sterkt engasjement for arbeidsinkludering. Du vil ha ansvar for å utvikle og hente inn oppdrag som gir inntekter og samtidig er tilpasset vår bedrifts kapasitet og arbeidstakernes ferdigheter.
Oppdragene vil variere, og vi ser etter deg som evner å identifisere muligheter innen produksjon, service eller håndverk -- og utvikle dem til inkluderende og meningsfulle arbeidsarenaer.
Stillingen kombinerer salgsansvar, veiledning og utvikling og drift av inkluderende arbeidsarenaer. Du blir en del av veilederteamet og rapporterer til daglig leder.
Om oss:Remonter Attføring AS tilbyr tilrettelagt arbeid for personer som mottar uføretrygd og har behov for spesiell tilrettelegging og tett oppfølging. Vi kvalifiserer og utvikler den enkeltes ressurser gjennom arbeidsoppgaver både internt i bedriften og hos eksterne arbeidsgivere. Arbeidsoppgavene tilpasses den enkeltes forutsetninger og ressurser, med mål om å utvikle ferdigheter i tråd med individuelle karriereønsker.
Arbeidsoppgaver:· Utvikle og hente inn oppdrag og kunder med inntektspotensial, forhandle avtaler og bygge relasjoner med arbeidsgivere.
· Følge opp kunder og eksterne samarbeidspartnere, inkludert deltakelse i møter med NAV.
· Utvikle og implementere salgsstrategier og bidra til økt inntekt og bærekraft.
· Utføre markedsanalyser og identifisere nye forretningsmuligheter.
· Dokumentere og rapportere fremdrift på oppdrag og arbeidsgiverrelasjoner.
· Veilede og følge opp egne VTA-arbeidstakere, inkludert utvikling av ferdigheter og et godt arbeidsmiljø.
· Lede og drifte trygge og inkluderende arbeidsarenaer, inkludert kvalitetssikring, oppdrag, logistikk og utstyr.
· Mulighet for stedfortrederfunksjon for daglig leder.
· Andre oppgaver kan tilkomme basert på din kompetanse og bedriftens behov.
Kvalifikasjoner:· Høyere utdanning, fortrinnsvis innen økonomi. Alternativt annen relevant utdanning, kombinert med god forståelse for økonomi og virksomhetsdrift.
· Erfaring fra næringslivet, gjerne fra småbedrifter eller oppstartsbedrifter, med kompetanse innen entreprenørskap, salg og forretningsutvikling.
· Erfaring med kundeoppfølging og utvikling av arbeidsoppdrag i samarbeid med næringslivet, inkludert forhandling og avtaleinngåelse.
· Engasjement for arbeidsinkludering og veiledning, med motivasjon for å utvikle kompetanse på området.
· Interesse for produksjon og serviceoppdrag, med evne til å håndtere varierte arbeidsprosesser og ta ansvar for gjennomføring.
· Pedagogisk teft og evne til å motivere og veilede mennesker med ulike forutsetninger.
· God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk.
· Gode IT-kunnskaper og førerkort klasse B.
· Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Personlige egenskaper:· Omgjengelig og relasjonsbyggende.
· Engasjert, praktisk anlagt og proaktiv.
· Systematisk, løsningsorientert og fleksibel.
· Positiv og motiverende.
· Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
· Initiativrik og selvstendig i arbeidshverdagen.
Vi tilbyr:· En dynamisk og spennende arbeidsplass med godt arbeidsmiljø.
· Utviklingsorienterte kolleger og faglige utfordringer.
· Mulighet til å påvirke og utvikle både produksjon og tjenester.
· God ferieordning og KLP pensjonsordning.
Organisasjonen og omgivelsene er i stadig endring, så nye ansvarsområder og arbeidsoppgaver må påberegnes.
Vi ønsker å fremme kjønnsbalanse i vår personalgruppe og oppfordrer derfor menn til å søke. Alle kvalifikasjoner vurderes uavhengig av kjønn.
Jf. arbeidsmarkedsloven § 21 må politiattest fremlegges før ansettelse.
Søknadsfrist: 05.10.2025
Søknad sendes til: elina@remonter.no
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Remontér Attføring AS er en arbeidsinkluderingsbedrift med eget styre, 100 % eid av Nesodden kommune. Godkjent tiltaksleverandør for NAV innen varig tilrettelagt arbeid (VTA) og arbeidsforberedende trening (AFT), med 37 medarbeidere hvorav 7 ordinært ansatte. Vi skaper mestring, vekst og glede gjennom meningsfylt arbeid og bidrar til deltakernes videre karriere. Bedriften er underleverandør til bedriftsmarkedet, utfører oppdrag for næringslivet samt har bærekraftig egenproduksjon. Vår lokasjon er Hellvikveien 10, Nesodden. Besøk oss på Facebook og Instagram!
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
a250a8b2-c224-4190-933d-a329a7be5ed6
- Hentet fra
Stillingsregistrering
- Referanse
a250a8b2-c224-4190-933d-a329a7be5ed6