Vil du kombinere matkunnskap med mersalg og kundeservice?
Manpower
1081 Oslo, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Kundekonsulent - 50-70% deltid
Type ansettelse
Vikariat, deltid
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest torsdag 25. september
BAMA Storkjøkken er en del av BAMA Gruppen og leverer ferske råvarer til HORECA-markedet, offentlig sektor og servicehandel. De har 11 lokale avdelinger, med administrasjon på Kalbakken i Oslo. Deres visjon er å bidra til en sunnere, friskere og smartere fremtid -- med kvalitet, kompetanse og samarbeid i fokus.
Hva skal du gjøre?• Gi god kundeservice via telefon, e-post og digitale plattformer
• Selge partivarer til eksisterende kunder i tråd med innkjøpslister og kampanjer
• Følge opp bestillinger og utvikle kundeporteføljen
• Registrere avvik og håndtere reklamasjoner
• Veilede kunder i bruk av vår netthandelsportal
Vi ser gjerne at du har- Erfaring fra kundeservice eller salg, samt matfaglig kompetanse -- enten som utdannet kokk, eller erfaring fra kjøkken, servering eller ferskvaredisk
- Evne til å bygge gode relasjoner og trives med telefon som arbeidsverktøy
- God kjennskap til Office-pakken og digitale verktøy
- Teknisk forståelse for netthandel og digitale løsninger
- Gode norskferdigheter og behersker engelsk muntlig og skriftlig
Du motiveres av å skape gode kundeopplevelser og liker å kombinere service med salg. Du er god på å identifisere en god salgsmulighet og er ikke redd for å ta den. Samtidig jobber du strukturert og selvstendig, men samarbeider også godt i team. Med en positiv og løsningsorientert tilnærming ser du muligheter der andre ser utfordringer.
Bama tilbyr:Du blir en del av et engasjert og matfaglig sterkt miljø hvor du kan utvikle deg innen salg og rådgivning. Du får en oppdragsgiver med et viktig samfunnsoppdrag og mulighet til å jobbe med noen av verdens beste råvarer. Her vil du ha en oppdragsgiver med et viktig samfunnsoppdrag og du vil være en del av en bransje i vekst. I BAMA er de stolte av å jobbe med verdens sunneste og beste produkter, og de jobber dedikert for å realisere sin visjon om en sunnere og ferskere fremtid. De tilbyr ansatte sunn lunsj, treningsrom, og gratis parkering.
Praktisk informasjon:- Stillingen rapporterer til assisterende leder kundesenter
- Oppstart er så raskt som mulig og ut 2025 i første omgang
- Arbeidstid er hovedsakelig mandag--fredag kl. 08:00--16:00, med mulighet for enkelte lørdagsvakter (kl. 05:00--13:00)
- Vi gjennomfører bakgrunnssjekk via Semac som en del av prosessen
Om bedriften
Manpower er Norges største og ledende bemanningsbyrå. Vi bemanner og rekrutterer til privat og offentlig sektor. Siden starten i 1965 har vi bistått med å få over en halv million mennesker i jobb, og hvert år er nærmere 20 000 dyktige mennesker i jobb gjennom oss, via rekruttering eller innleie. Solid erfaring, innovative og fleksible løsninger, samt DNV GL sertifiserte rådgivere gjør oss til den komplette leverandør for våre kunder. Manpower er sertifisert som Revidert Arbeidsgiver og sertifisert i henhold til ISO 9001:2015. Det bekrefter at Manpower etterlever sentrale prinsipper i arbeidsmiljøloven og opptrer som en seriøs og profesjonell arbeidsgiver www.manpower.no
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
9f88e9ef-bbb9-4193-a23f-a3edbc7e4d87
- Hentet fra
FINN
- Referanse
425433356