Vil du jobbe med lønn og bidra til gode tjenester i kommunen?
Aremark kommune Sentraladministrasjonen
Aremarkveien 2276, 1798 Aremark
Om jobben
- Stillingstittel
- 100 % fast stilling som fagleder lønn
- Oppstart
- 1. april 2026
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 1
Søk på jobben
Søk senest søndag 4. januar
Et hyggelig, inkluderende og tverrfaglig arbeidsmiljø
Stor mulighet til faglig utvikling og påvirkning
En spennende og ansvarsfull rolle
Fleksibilitet og korte beslutningsveier
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Lønn etter gjeldende tariff
Arbeidsoppgavene inkluderer blant annet:
- Sikre korrekt innhenting, behandling og registrering av lønns- og personaldata
- Saksbehandling og oppfølging av fravær og refusjoner fra NAV
- Veiledning og oppfølging av pensjonsordninger fra KLP og SPK
- Bidra til utvikling og forbedring av rutiner og prosesser innen lønnsområdet
- Rapportering og leveranser iht krav fra myndigheter og andre
- Være en faglig støtte og rådgiver for kollegaer og ledelse
Andre oppgaver kan tillegges stillingen i henhold til kompetanse
Kvalifikasjoner:
- Utdanning på bachelornivå, gjerne innen økonomi eller regnskap. Særlig relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet.
- Erfaring fra lønnsarbeid
- God digital kompetanse og interesse for digitalisering
- Gode kommunikasjonsferdigheter, både muntlig og skriftlig
- Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt
- Kjennskap til gjeldende lover og regler innen lønn, arbeidsforhold og pensjon
- Erfaring med NAV-refusjoner og pensjonsordninger (KLP/SPK)
- Gode IT-ferdigheter og erfaring med lønnssystemer
- Praktisk regnskapsforståelse
- Strukturert og nøyaktig, med høy grad av integritet
- Selvstendig og målrettet
- Serviceinnstilt og løsningsorientert
- Evne til å holde tidsfrister og håndtere perioder med høyt arbeidstempo
Generelle betingelser:
- Pliktig medlemskap i offentlig tjenestepensjonsordning med 2 %
- Lønn etter gjeldende tariffavtale
Har du spørsmål om stillingen er du velkommen til å ta kontakt med Mette Eriksen på telefon 97767430 eller mail mette.eriksen@aremark.kommune.no. Overordnede spørsmål, som spørsmål om prosessen videre etc. kan rettes til Caroline Halvorsrud på telefon 99471160 eller mail caroline.emilie.halvorsrud@aremark.kommune.no.
Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen ellers. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.
Søknad sendes elektronisk.
Åpenhet - Tillit - Respekt - Redelighet
Link til søknadsskjema: Søk her
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
9f3ef47f-9f36-41de-943f-56f63ae15c38
- Sist endret
11. desember 2025
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3570767_200219_no
Lignende annonser
47,98 % fast stilling som renholder i Aremark kommune
Arbeidsgiver
Aremark kommune Teknisk
Sted
Aremark
Arbeidsgiver
Halden kommune Administrasjon
Sted
Halden
70 % fast stilling som renholder i Aremark kommune
Arbeidsgiver
Aremark kommune Teknisk
Sted
Aremark