Vil du bli en del av Team GK?
GK
Burøyveien 12B, 8012 Bodø
Om jobben
- Stillingstittel
- Administrativ saksbehandler
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 1
Søk på jobben
Søk senest søndag 11. januar
Vi i GK drives av å utvikle, bygge og drifte smarte og tekniske løsninger som reduserer klimabelastningen fra gamle og nye bygg. Uansett hvilken type bygg vi jobber med, finner vi løsninger med tanke på både dagens brukere og fremtidige generasjoner.
Vår avdeling i Bodø ser etter deg som kan hjelpe oss med å holde oversikt, planlegge og tilrettelegge for en strukturert og god arbeidshverdag for våre medarbeidere. Du vil bli en viktig bidragsyter for et godt arbeidsmiljø på avdelingen og i tillegg må du ha god noe økonomiskforståelse. Kjenner du deg igjen? Da vil vi gjerne at du søker.
HVORFOR VELGE GKVi i GK har store ambisjoner for fremtiden. For å lykkes med det, må vi ha en organisasjon der våre ledere og medarbeidere trives, utvikles og engasjerer seg. Derfor er vi opptatt av å:
-
tilby interne utviklingsmuligheter, kurs og opplæring
-
ha påvirkningskraft på egen arbeidshverdag
-
tilby konkurransedyktig lønn, og gode ordninger
-
ha et godt sosialt miljø med kolleger som vil deg vel
-
ta ansvar, skape positiv endring, og en inkluderende arbeidsplass der alle har plass og mulighet til å utvikle seg
Hos GK verdsetter vi mangfold og likestilling. Vi tror at ulike perspektiver styrker oss som organisasjon og bidrar til bedre resultater. Vi er opptatt av å skape en arbeidsplass hvor alle føler seg velkomne og verdsatt. For våre ansatte er GKs viktigste ressurs.
ANSVARSOMRÅDERHer er det såpass mye gøy å jobbe med, så det blir vanskelig å liste opp alt, men noen av dine hovedoppgaver være å:
-
Betjene sentralbord og varemottak
-
oppdatering av dokumentplaner og behandle dokumenter i ulike databaser
-
administrative oppgaver som for eksempel kontering av faktura, fakturering, holde kontroll på div klareringer for våre ansatte, kontroll av bilhold osv
-
Ansvar for lokaler og fasiliteter
-
Koordinering av felles aktiviteter for de forskjellige avdelingene
-
Kontaktperson for renholdsbyrå, bedriftshelsetjeneste
-
er strukturert, systematisk, serviceinnstilt og intiativrik
-
har gode IT-kunnskaper og evne til å lett kunne sette deg inn i og jobbe effektivt i ulike IT-systemer
-
har god økonomisk forståelse vil vektlegges
-
har god norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne
Som person tror vi at du er systematisk, strukturert, omgjengelig og kan håndtere en hektisk hverdag med hyppige omstillinger. Du vil i stor grad være med å forme din egen hverdag og dine oppgaver vil i hovedsak være å håndtere kundehenvendelser og bistå avdelingen med administrative oppgaver.
SLIK SØKER DUHos oss kan du søke uten CV og søknadsbrev. Vi ber i stedet om at du svarer på noen korte spørsmål, CV kan lastes opp senere. Vi behandler søknader fortløpende.
Om bedriften
GK er en av Skandinavias ledende tekniske entreprenører og servicepartner og leverer smarte løsninger innen ventilasjon, kulde, byggautomasjon, elektro og rør.
Vår misjon er å bygge bærekraftige samfunn for generasjoner. Les mer om GK her.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
9e724b53-501a-487c-bf18-4301a3d9837b
- Sist endret
19. desember 2025
- Hentet fra
FINN
- Referanse
442121164
Lignende annonser
Arbeidsgiver
Elektro Bodø
Sted
Bodø
Arbeidsgiver
Elektro Bodø
Sted
Bodø
Elektriker Service
Arbeidsgiver
Elektro Bodø
Sted
Bodø