Brukerstyrt personlig assistent
AssisterMeg AS
Oslo kommune Bydel Vestre Aker, 0754 Oslo, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Type ansettelse
Annet, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
3
Søk på jobben
Jeg er en ung kvinne som er bosatt i Oslo. Jeg er glad i å være aktiv, som å
gå på tur og drive med skisport. Jeg liker også å holde på med rolige hobbyer
hjemme og oppleve kultur. I perioder har jeg ikke så mye kapasitet og må ta
det med ro på grunn av sykdom. Derfor trenger jeg bistand til varierte og
praktiske gjøremål i hverdagen.
Arbeidstid:
Stillingsprosent: ca. 8 timer i uka med forbehold om at det kan bli litt mindre
eller litt mer alt etter mitt behov.
Kunne arbeide på dagtid på hverdager.
Jeg trenger en fast assistent og 2 tilkallingsassistenter.
Arbeidsoppgaver:
Husarbeid som husvask, skifte på senga, klesvask, matlaging og handling.
Noe løft, for eksempel å handle mat, bære ting mellom leilighet og bod i
kjelleren.
Turgåing, svømming, sykling, stå på ski.
Oppleve kulturlivet.
Spille spill eller gjøre andre rolige hobbyer.
Det blir noe reising med kollektiv transport når vi skal handle, gå på
tur eller oppleve kultur.
Hjelp til å forstå og å fylle ut viktige dokumenter i forskjellige sammenhenger.
Egenskaper:
Punktlig, fleksibel og løsningorientert.
Er positiv, blid og har humor.
Er villig til å ta mot instruksjoner.
Klarer å ta initiativ og å se hva som trengs å gjøres.
Er god på å motivere andre til å komme i gang med gjøremål/aktivitet.
Er flink til å rydde og organisere.
Er god på kommunikasjon og samarbeid.
Er sosial.
Klarer å si ifra hvis det er noe som ikke er greit eller er uklart, slik at man kan
ordne opp i det så fort som mulig.
Glad i å gå på tur i skog og mark. Liker å sykle, å stå på ski.
Synes det er kjekt med museum, kino, festivaler og svømming osv.
Ikke- røyker
Det er en fordel at du har førerkort.
Kvalifikasjoner:
- Over 18 år
- Gode kommunikasjonsevner på norsk
- Godkjent politiattest. Denne blir innhentet i forbindelse med signering av arbeidsavtalen og skal ikke legges ved søknaden.
Hva AssisterMeg tilbyr:
- Konkurransedyktig lønn
- Forsikring
- Kurs og kompetanseheving
- Støtte til treningsmedlemsskap
- Tilgang til personalrabatter på utvalgte produkter og tjenester
- Et godt arbeidsmiljø basert på grunnleggende respekt for den enkelte medarbeider
Søknadsfrist snarest.
Enkel søkeprosess
Det er ikke nødvendig med en søknad, du trenger kun å svare på noen enkle spørsmål.
Kontaktperson for stillingen
Trine Holth Lorentzen
Om bedriften
AssisterMeg ble startet i 2006, og var blant de første private leverandørene av brukerstyrt personlig assistanse (BPA) til mennesker som har en funksjonshindring i Norge. Brukerstyrt vil si at den som har assistanse selv styrer hvem som skal være assistent, hva assistenten skal gjøre samt hvor og når assistansen finner sted. Slik blir assistansen skreddersydd rundt kundens behov og gir frihet til å leve slik man velger. Vi jobber for å gjøre det så enkelt som mulig for våre kunder å ha BPA og vi bygger vårt konsept på beste praksis og lang erfaring. Vårt verdigrunnlag er likeverd og inkludering gjennom styring i eget liv.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2791396
- Hentet fra
teamtailor
- Referanse
teamtailor-5198576-1224862