Ambulansearbeidar / Paramedisiner
Ambulanseseksjon Ålesund-Harøy-Giske, Helse Møre og Romsdal HF
Lerstadvegen 519, 6018 Ålesund
Om jobben
Stillingstittel
Ambulansearbeidar / Paramedisiner
Oppstart
1. januar 2026
Type ansettelse
Fast, deltid 50%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Arbeidssted
Hjemmekontor ikke mulig
Søk på jobben
Søk senest tirsdag 28. oktober
Vil du bli ein del av eit sterkt fagmiljø som redder liv kvar dag?
Vi har ledig 50% fast stilling for amulansearbeidar eller paramedisiner frå 01.01.26 eller oppstart etter avtale.
Her med oss får du ein spanande og variert arbeidskvardag med stadig nye utfordringar, tett samarbeid og eit godt kollegialt fellesskap. Vi har eit engasjert og inkluderande arbeidsmiljø der vi støttar kvarandre, deler kunnskap og har felles fokus på å gi pasientane den aller beste behandlinga.
Frå nyåret flyttar vi inn i ein heilt ny stasjon med moderne fasilitetar – tilpassa kvardagen vår og laga for å sikre både fagleg utvikling og trivsel på jobb.
Klinikk for prehospitale tenester i Helse Møre og Romsdal HF har ansvar for den akuttmedisinske beredskapen i heile fylket. Her får du jobbe saman med dyktige fagfolk innan bil-, båt- og luftambulanse, AMK-sentralen (113) og pasientreiser – ein unik moglegheit til å bidra i ei av dei viktigaste tenestene i helsetilbodet vårt.
Det må også påreknast arbeid ved andre stasjonar.
Er dette noko for deg, ønskjer vi deg velkomen som søkjar!
Sjå her for meir informasjon om prehospitale tenester.
Arbeidsoppgåver
- Utføre ambulanse- og redningsoppdrag
- Vi ynskjer at du er fagleg engasjert og ansvarsbevisst, har pågangsmot og likar utfordringar
- Du har evne til å inspirere og motivere, og har gode evner til samarbeid
- Delta på undervisning og sertifiseringar
- Påta seg dei faglege delegeringane som krevst
- Interne arbeidsoppgåver
- Utøve sitt arbeid i tråd med lover, forskrifter, prosedyrer og interne reglement som er gjeldand for føretaket
Kvalifikasjonar
- Autorisasjon som ambulansearbeidar/ autorisasjon som paramedisiner
- Søkjer med prehospital utdanning frå utlandet og med norsk autorisasjon som ambulansearbeidar vil bli vurdert
- Ha gjennomført og bestått utrykningskurs og ha dokumentert kompetansebevis for utrykningsførar (kode 160)
- Ha førarkort klasse C1
- Farmakologiutdanning tilsvarende 5 stp. på høgskulenivå
- Delta og bestå sertifisering trinn 2 etter program i kompetanseplanen for ambulansetenesta i Midt-Norge
- Ønskjeleg med gjennomført Paramedic utdanning, eller er villig til å fullføre slik utdanning
- Bestått AMLS/PHTLS etter program i kompetanseplanen for ambulansetenesta i Midt-Norge
- Politiattest kreves før tilsetting i stillinga, etter lov om helsepersonell §20a
- Vere psykisk og fysisk eigna, bestå fysisk test før tilsetting. Fysisk test vil bli gjennomført årleg i forbindelse med resertifisering
Personlege eigenskapar
- Tydelig og respektfull kommunikasjon med pasientar og kollegaer
- Evne til å prioritere riktig i nødsituasjonar
- Motiverande, fleksibel og tilpasningsdyktig
- Gode datakunnskapar og evne til samarbeid
- God norsk munnleg og skriftleg framstillingsevne, og er ein konstruktiv bidragsytar i eit tverrfagleg arbeidsmiljø
Ved vurdering av den best kvalifiserte, vert det vektlagt utdanning, erfaring og personleg eignaheit, samt motivasjon for stillinga.
Vi tilbyr
- Sterkt tverrfagleg samarbeid
- Ein inkluderande arbeidsplass
- Løn etter gjeldande overeinskomstar
- Medlemskap i god offentleg pensjonsordning og fordelaktige forsikringsvilkår
Vi ber om at attestar og vitnemål vert lasta opp som vedlegg til søknaden din.
Kontaktinformasjon
Heidi Pedersen, Seksjonsleiar, heidi.pedersen@helse-mr.noArbeidsstad
Lerstadvegen 5196018 Ålesund
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgivar: Helse Møre og Romsdal HFReferansenr.: 5025120409
Stillingsprosent: 50%
Fast
Startdato: 01.01.2026
Søknadsfrist: 28.10.2025
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
9ab0b84a-8bbe-4080-bb6e-39f7acd158a9
- Hentet fra
talentech
- Referanse
228e031666ad475daca5780fba27252a