Brenner du for mennesker og resultater? Bli vår nye kundeansvarlig i Jessheim!
Pecus AS
Øvre Slottsgate 15B, 2050 Jessheim
Om jobben
Stillingstittel
Kundeansvarlig
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Skandinavisk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Hos Pecus mener vi at trivsel og resultater går hånd i hånd. Vi er i vekst, og nå søker vi en Kundeansvarlig som brenner for gode relasjoner, høyt tempo og varierte dager.
Som en del av Pecus blir du en viktig støttespiller for både kunder og ansatte, og en sentral bidragsyter i å videreutvikle vår avdeling på Romerike.
Du vil få ansvar for en spennende kundeportefølje i vekst som strekker seg fra Lørenskog til Gardermoen. Du må derfor trives med å være på farten, besøke kunder og utvikle gode relasjoner.
Til daglig blir du en del av vårt team i Jessheim, sammen med to engasjerte kollegaer. Samtidig jobber du tett med resten av gjengen vår i Oslo og Vestby. Totalt er vi 17 kollegaer som heier på hverandre, deler kunnskap og har det gøy sammen både på og utenfor jobb.
Dette blir arbeidshverdagen din:
- Booke personell til våre kunder basert på deres behov.
- Håndtere innringing og erstatning ved sykdom/fravær.
- Utvikle samarbeid med både kunder og ansatt, med fokus på kundemøter og andre relasjonsbyggende aktiviteter.
- Intervjue kandidater og matche dem med riktige oppdrag.
- Selge inn kandidater aktivt til egen kundeportefølje.
- Følge opp kandidater i og uten oppdrag, både via telefon og ved kundebesøk.
- Onboarding av nye medarbeidere og oppfølging for en god oppstart.
- Skrive stillingsannonser og bidra med rekrutteringsinnhold.
- Være med på å videreutvikle avdelingen og finne nye vekstmuligheter.
Hvem ser vi etter?
Vi ser etter deg som har erfaring fra salg, kundebehandling og/eller personalledelse. Har du erfaring fra bemanningsbransjen, er det et stort pluss! I tillegg motiveres du av å skape resultater sammen med andre, og har et langsiktig blikk på hvordan vi kan bygge opp Pecus sin posisjon i regionen.
Vi tror du:- Har høyt tempo og trives i et aktivt miljø.
- Er ansvarsfull med fokus på kvalitet i egne prosesser.
- Har førerkort klasse B og liker å være ute hos kunder.
- Er strukturert, engasjert og løsningsorientert.
- Har positiv energi og evnen til å motivere andre.
- Kommuniserer godt både på nordisk språk og engelsk.
- Er en lagspiller som heier på kollegene dine.
Derfor kommer du til å trives hos oss:
- Fast lønn + attraktiv teambonus.
- Et engasjert arbeidsmiljø med fokus på trivsel, humor og høy takhøyde.
- Store karriere‑ og utviklingsmuligheter i et selskap som vokser raskt.
- Fleksibilitet til å styre din egen hverdag.
- Årlig firmatur - i år gikk turen til Kroatia!
- Fri telefon og treningstilbud.
- Sosiale arrangementer som Holmenkollstafetten, båttur, quiz og after work (om du vil)!
- God opplæring og oppfølging – vi løfter hverandre.
Praktisk informasjon om stillingen:
- Stilling: Fast heltidsstilling.
- Arbeidstid: 08.00–16.00. Fleksibilitet er nødvendig, da telefoner og meldinger utenfor kontortiden forekommer.
- Oppstart: Etter avtale – men vi ønsker oss deg så snart som mulig.
Søk i dag!
Dette gjør du enkelt ved å laste opp din søknad og CV. Grunnet GDPR vil søknad per e-post ikke vurderes.
Har du spørsmål? Send e-post til Silje på silje@pecus.no – hun svarer raskt.
Kontaktpersoner for stillingen
Om bedriften
Pecus AS er et raskt voksende rekrutterings- og bemanningsselskap med fokus på lager og logistikk. Siden etableringen i 2012 har vi hatt betydelig vekst både i omsetning og antall ansatte. Vi jobber for å skape muligheter for både arbeidstakere og arbeidsgivere, og vi er stolte av å være en verdifull ressurs for våre samarbeidspartnere. Vi verdsetter våre ansatte og ønsker å bidra til deres utvikling, slik at vi sammen kan levere høy kvalitet til våre kunder og partnere.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
99c8ddec-13da-4924-a7bf-d4389ae7c64a
- Hentet fra
recman
- Referanse
452809