Reitan Convenience søker Business Operations Associate
REITAN CONVENIENCE NORWAY
Gladengveien 2, 0661 Oslo
Om jobben
Stillingstittel
Business Operations Associate
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 21. september
Reitan Convenience ser nå etter en ambisiøs og lærevillig person som vil bli en del av vårt Business Development-team. Her får du en unik mulighet til å jobbe tett med vår CEO, ledergruppen og erfarne kollegaer innen forretningsutvikling -- og ikke minst være med på å drive frem de viktigste strategiske initiativene til Reitan Convenience.
Som en del av Business Development-teamet vil du bruke mesteparten av tiden din på å bidra i sentrale prosjekter som former fremtiden for selskapet. Rollen rapporterer til Director of Business Development og gir deg et unikt innblikk i både strategisk arbeid og topplederperspektiv. Du vil i tillegg få ansvar for å koordinere både større og mindre arrangementer, inkludert planlegging av samlinger, reiser og viktige events for selskapet.
For å lykkes i rollen tror vi at det ligger i din natur å være løsningsorientert og alltid være villig til å strekke deg bittelitt lenger for at vi skal nå våre mål. Du er serviceinnstilt, har integritet og er profesjonell i alt du gjør. Du har stor arbeidskapasitet og er flink til å skape struktur og orden i en hektisk hverdag.
Dette er en rolle som passer perfekt for deg som ønsker en bratt læringskurve i en rolle med store utviklingsmuligheter.
Arbeidssted er vårt servicekontor sentralt plassert på Ensjø i Oslo.
Eksempel på arbeidsoppgaver:- Bidra til å drive frem strategiske prosjekter på tvers av de syv markedene våre i tett samarbeid med kollegaer i Business Development-teamet
- Ansvar for planlegging, koordinering og fasilitering av eventer, samlinger, reiser og møter
- Lage og oppdatere agendaer, presentasjoner, analyser og andre dokumenter til ulike møter og presentasjoner
- Følge opp og sørge for fremdrift i beslutninger
- Være en sentral koordinator i samarbeidet med Reitan Retail og administrasjonen i de syv landene i Reitan Convenience
Vi søker deg som har erfaring fra en rolle som krever at du er svært organisert og strukturert. Du trives i et hektisk miljø der beslutninger tas raskt og løsninger settes ut i livet umiddelbart, og du har en genuin interesse for retail, innovasjon og AI.
Du er ambisiøs, empatisk og har en profesjonell tilnærming til jobben. Du er vant til å jobbe proaktivt, ta ansvar og prioritere oppgaver i et arbeidsmiljø med høyt tempo.
Det absolutt viktige er at du bidrar med din energi og personlighet. Du må være løsningsorientert og nysgjerrig. Du må evne å jobbe selvstendig, ha en indre driv og like å komme med ideer og forslag til løsning. Vi vil at du er besluttsom og selvgående, selv om vi selvfølgelig forstår at det tar litt tid å bli trygg i rollen.
Ettersom Reitan Convenience er en internasjonal virksomhet, må du være komfortabel med å bruke engelsk i arbeidshverdagen.
Hvorfor velge oss?I Reitan Convenience har vi fokus på verdibasert ledelse, trivsel og prestasjon. Vi er svært opptatt av å ha et arbeidsmiljø hvor de ansatte trives, er motiverte og dermed skaper gode prestasjoner. Hos oss vil du få grundig opplæring og mulighet til å vokse sammen med oss. Vi er en organisasjon i utvikling -- helt i front på bærekraft, med høy endringstakt, stor innovasjonskraft og evne til å ta raske beslutninger som gjør oss til en ledende aktør i convenience-markedet.
Du vil jobbe med engasjerte og motiverte kollegaer som er stolte av merkevarene våre og hvor alle gjør sitt ytterste for at vi skal lykkes med våre målsettinger. Det vil være varierte arbeidshverdager med stor variasjon i arbeidsoppgavene. Det vil være humor og god stemning.
Hos oss i Reitan Convenience vil du få muligheten til å jobbe i et inspirerende miljø hvor vi verdsetter mangfold og engasjement.
Vi ønsker å representere mangfoldet i den norske befolkningen og oppfordrer alle kvalifiserte søkere til å søke på stillingen. Høres dette ut som noe for deg? Da gleder vi oss til å høre fra deg!Søknadsfristen er søndag 21. september og det er oppstart etter avtale. Du er velkommen til å ta kontakt med Prosjektleder Strategi og Forretningsutvikling Lise Tynes Johnsen dersom du har spørsmål om stillingen.
Om arbeidsgiveren: Reitan Convenience er et selskap i Reitan Retail. Sammen gjør vi hverdagen litt enklere og verden litt bedre. Gjennom sterke verdier, effektiv drift og lokalt eierskap skal vi skape de beste handleopplevelsene og bidra til en mer bærekraftig hverdag. Vi skal være nære og deltagende i kundenes liv og synlige i lokalsamfunnet. Vi vil være en forutsigbar samarbeidspartner og en trygg og god arbeidsgiver. Hos oss lager vi ikke kompliserte løsninger for å imponere andre. Vi har fokus på de riktige tingene og kutter unødvendigheter.Reitan Convenience AS er en ledende aktør innen convenience-markedet med virksomhet i 7 land og 12 000 medarbeidere. Hver dag betjener vi over 800 000 kunder i rundt 2 000 utsalgssteder i Norden og Baltikum gjennom kjente merkevarer som Narvesen, Pressbyrån, 7-Eleven, Uno-X 7-Eleven, R-kioski, R-Kiosk, Lietuvos Spauda, PBX, Northland og Caffeine.
Vi er få mennesker som skal ta mange beslutninger. Vår unike franchisemodell er kjernen i vår forretningsmodell, og kunden er vår øverste sjef. Vi er en del av folks hverdag -- hjemme og på farten. Vi er nære, enkle og ansvarlige. Vi tror på enkeltmennesket, drivkraften i egeninteressen og at selvtillit og resultater skapes gjennom entusiastisk samarbeid med andre mennesker.Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
97d637a5-5aac-494c-ad8e-2e5a3c0b14d2
- Hentet fra
FINN
- Referanse
425607803