Heim kommune søker konsulent til et spennende og utfordrende vikariat ved servicekontoret
Heim kommune Servicekontoret
Trondheimsveien 1, 7200 Kyrksæterøra, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Konsulent - 50 - 100 % vikariat ved servicekontoret
Type ansettelse
Vikariat, deltid 50%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest torsdag 25. september
Vi søker konsulent til 50 % vikariat i perioden 20.10.25 til 31.12.25. I denne perioden kan det også bli muligheter for å jobbe ekstra, ut over 50 %. Fra 01.01.26 vil vikariatet økes til 100 % stilling, med virkning til 31.08.26.
Servicekontoret er en del av sentraladministrasjonen, og er lokaliserte på to geografiske steder; Liabø og Kyrksæterøra. Servicekontoret utøver stabs- og støttefunksjoner, og er også knutepunkt mot kommunens politiske styringssystem.
Stillingen innehar arbeidsoppgaver og oppmøte ved begge stedene, men hovedvekten vil være på Kyrksæterøra som blir oppmøtested for stillingen.
Stillingsbeskrivelse
Stillingen vil inngå som en del av et team på servicekontoret. Arbeidsoppgavene vil derfor være varierte, men i hovedsak dreie seg om følgende:
- Sentralbordtjeneste
- Mottak og veiledning av besøkende
- Booking saksbehandlere
- Post-/arkivtjeneste
- Møtesekretær i politiske utvalg
- Merkantil støtte til saksbehandlere i stab og ved enhetene
- Andre oppgaver innenfor servicekontoret sitt område når dette er nødvendig
Kvalifikasjoner
- Fagbrev i kontor- og administrasjonsfaget
- Gode IKT-kunnskaper
- Gjerne kjennskap til kommunal forvaltning
- Gjerne erfaring fra kontoradministrativt arbeid
- Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
- Førerkort kl. B
Søkere uten fagbrev i kontor- og administrasjonsfaget, men som innehar relevant arbeidserfaring vil også bli vurdert.
Personlige egenskaper
- Serviceinnstilt
- Selvstendig
- Fleksibel
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Positiv til utvikling og endring
- Godt humør og stå-på vilje
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
- Selvstendig arbeid med faglige utfordringer
- Varierte og utfordrende oppgaver
- Fremtidsrettet arbeidsgiver
- Fleksitidsordning
- Meget gode pensjons- og forsikringsordninger
- Bedriftshelsetjeneste
Tilsettingsvilkår
- Lønn iht. hovedtariffavtale
- Arbeidstid: Normal arbeidstid er fra kl. 07.30 - 15.00
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste som inneholder navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker, dersom man selv ber om det. Dersom man ber om å bli unntatt offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknaden.
Iht. Offentlighetsloven § 25 kan opplysninger om søker bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søker bli varslet om dette.
Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju. Attesterte kopier av vitnemål og attester tas med til eventuelt intervju.
Link til søknadsskjema: Søk her
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
96fce1d7-24a1-42ec-9c41-8621d7176ca9
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3534419_228891_no