Brunvoll AS søker Business Systems Controller
Brunvoll AS
Eikremsvingen 2C, 6422 Molde, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Business Systems Controller
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest lørdag 1. november
Brunvoll har i 113 år vært en viktig aktør i den internasjonale maritime næringen. Med fokus på kontinuerlig teknologiutvikling og en unik «Produsere i Norge»-strategi kan en si at Brunvoll er over snittet opptatt av lokal verdiskapning. For å lykkes tror vi i Brunvoll at det er svært viktig å ha egne folk til det meste. Hvert år bruker våre folk mer enn 75000 timer på produktutvikling, utfører service og vedlikehold verden over, utvikler fabrikken, produser og selger våre produkter, og mange andre funksjoner nødvendig for å drive og utvikle en teknologi- og produksjonsbedrift i sterk vekst. Kort sagt har vi egne team til alle de nødvendige funksjonene vi trenger. Vi har svært lite innleie og tror det er bedre å ha kunnskapene og evnene selv. De fleste funksjoner hos oss håndteres av team, og ikke av enkeltpersoner. Det er en av fordelene med å være ganske stor i lokal målestokk.
Om jobben
Brunvolls forretningsutviklingsteam jobber på tvers av hele organisasjonen og er involvert i det meste rundt utvikling av nye produkter og markeder. Dette inkluderer også hvordan vi jobber internt og hvordan vi bruker vår kunnskap og våre systemer på en effektiv måte.
Brunvoll har en rekke verktøy for salg og markedsføring. Vi har vårt eget team som jobber med forretningssystem, men vi trenger en person som skal jobbe med å utvikle funksjonalitet og sørge for at systemene alltid er oppdatert og effektive innenfor salg, marked og forretningsutvikling. Vi har gode systemer i dag, men ser at med vekst og stadig nye produkter så må vi hele tiden ha fokus på å jobbe smartere og bedre sammen på tvers av avdelinger og opp mot kunder.
Hovedoppgavene er:
- Superbruker for salgsstøtte- og markeds-verktøy på salg og marked
- Testing av nye løsninger
- Opplæring og innføring av nye funksjoner og verktøy
- Brukerstøtte og feilsøking
- Vedlikehold av grunndata
- Kartlegging av behov og nye løsninger
- Tett samarbeid med team for forretningssystem
Brunvoll hadde et mål om å omsette for 2MRD i 2025. De nådde vi i 2024. Nå har vi et mål om å omsette for 4 MRD i 2030. For å lykkes med dette er alle i Brunvoll viktige, men spesielt forretningsutvikling er helt sentralt.
Forretningsutvikling i Brunvoll handler mye om å forstå hvordan ting henger sammen og hvordan vi kan best mulig bruke denne kunnskapen. Det er viktig å klare å sette seg inn i problemstillinger på kryss og tvers av kjente og ukjente fagområder.
Her får du utfordret evnene til å så se ting fra et tverrfaglig perspektiv og et forretningsperspektiv, samtidig som du får et unikt innblikk i en hel organisasjon og bransje, og kan være en viktig del av veien videre for Brunvoll.
Hvem ser vi etter?
Vi ser etter en person som er god på system og IT, men også god på å forstå hvordan forskjellige team jobber sammen.
Stillingen krever litt IT kompetanse, men mest av alt evnen til å se hvordan digitale verktøy kan brukes best mulig i salg og markedsarbeid og en strukturert tilnærming.
Vi er derfor ganske åpne og tror at bakgrunn fra for eksempel IT, prosjekt, økonomi eller logistikk kan alle kan være relevante. Vi ønsker oss helst noen som har jobbet med å spesifisere og innføre digitale verktøy. Erfaring med salgsverktøy og markedsverktøy (CRM, ERP og kalkyleverktøy) er en fordel, men ikke en forutsetning.
Vi ser både etter folk både med kort og lang jobberfaring, og er innstilt på at det kan kreve noe opplæring før du er skikkelig i gang. Vi har et godt team på plass som kan bidra til det.
Det er ikke en stilling som krever mye reising, men det kan bli opptil 20-30 dager i året.
Stillingen inngår i vårt team innenfor forretningsutvikling og markedsføring. Stillingen rapporterer til Konserndirektør Forretningsutvikling og Marked
Arbeidsted er Brunvolls kontor i Molde eller Ålesund. Ved arbeidssted i Ålesund vil det være ønskelig med jevnlig tilstedeværelse i Molde, gjerne én dag i uken og mer ved behov.
Vi tilbyr
- Vi tar "tempen" på vårt arbeidsmiljø en gang i måneden og kan vise til et veldig godt arbeidsmiljø.
- Gode utviklingsmuligheter i et internasjonalt maritimt miljø.
- En arbeidsplass med et godt faglig og sosialt miljø.
- Stillingskategori og lønnsbetingelser tilpasset dine kvalifikasjoner.
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert helseforsikring.
- Bedriftshelsetjeneste.
- Støtte til medlemskap i treningssenter.
- Bedriftshytter både på Oppdal og på Stranda.
- Muligheter for lån av bedriftens fritidsbåt.
- Kantine
Arbeidssted: Molde evt. Ålesund
Søknadsfrist: 01. november 2025 - Søknader vil bli behandlet fortløpende
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Kontaktpersoner for stillingen
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
8d70dc43-d706-4544-90b1-3a736f56d6fb
- Hentet fra
talentech
- Referanse
63fad6abc11c4349bc6372e92a3498fc