Vi søker kundebehandlere til vikariater i Trondheim
ProffCom AS
Kjøpmannsgata 40, Trondheim, Norge, 7011 Trondheim
Om jobben
Stillingstittel
Vi søker kundebehandlere til vikariater i Trondheim
Type ansettelse
Vikariat
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Frist: 20-03-2026
Alternativt kan du sende søknad via e-post til tomandre.scott@proffcom.no
BLI EN DEL AV PROFFCOM-FAMILIEN!
Vil du være med å styrke et av Norges beste kundesentre? Vi ser etter energiske kolleger til vårt team i Trondheim.
Vil du jobbe med spennende store kunder som HeltHjem, Schibsted og Telenor?
Vi starter opp med 10 nye vikarer i uke 43-45, og du kan bli en av de utvalgte som får muligheten til å vokse sammen med oss – kanskje blir dette starten på en lang og spennende karriere!
- Et inkluderende og engasjerende arbeidsmiljø
- Gode utviklingsmuligheter med opplæring og coaching
- Tariffbasert lønn og konkurransedyktige betingelser
- En variert og spennende arbeidshverdag
- Svare på kundehenvendelser via telefon, mail og chat
- Yte førsteklasses kundeservice til store bedrifter og organisasjoner
- Utføre administrative oppgaver innen kundeservice
Det viktigste for oss er personlig egnethet!
Du er serviceinnstilt, ansvarsbevisst og har teknisk forståelse
Lærevillig, lojal og pliktoppfyllende
Fleksibel og strukturert i en hektisk hverdag
Kan jobbe selvstendig, men også i team
Gode kommunikasjonsevner – flytende norsk muntlig og skriftlig
Hvorfor velge ProffCom?
Moderne utstyr: Vi bruker den nyeste teknologien for å gjøre jobben enklere og mer effektiv.
Spennende arbeidsmiljø: Bli en del av et inkluderende fellesskap hvor nye vennskap kan oppstå.
Muligheter for videre karriere: Vi ønsker å vokse sammen med deg!
Er du klar for en spennende jobb med store muligheter?
Send oss din søknad i dag og bli med på laget!
Vi ser frem til å høre fra deg!
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Vi er en av Norges ledende aktører innen outsourcing av kundeservice.
I ProffCom er vårt største fokus våre medarbeidere. Nettopp derfor er slagordet vårt: Det handler om mennesker!
Vi jobber kontinuerlig med forbedring og utvikling av vår organisasjon, og vår visjon er at ProffCom skal være det beste Kundesenteret i Norge. For å oppnå dette må vi ha engasjerte og motiverte medarbeidere som bidrar til gode resultater. Vi er opptatt av at medarbeiderne skal trives og ta ansvar for sine egne mål, og drive dem fremover for å skape gode resultater.
Vårt mål er å være den mest attraktive arbeidsgiveren i bransjen
I ProffCom jobber vi med kundeservice, backoffice, kunstig intelligens og salg for noen av Norges aller største merkevarer. For at vi hver dag skal kunne overgå våre kunders forventninger, trenger vi dyktige medarbeidere med på laget.
I ProffCom har vi ett felles mål: Å yte den beste kundeservicen og levere best mulig resultater for våre kunder hver eneste dag. Din arbeidshverdag kommer til å bestå av å besvare kundehenvendelser over telefon, mail og chat, og forefallende administrative/backoffice oppgaver innen kundeservice. Du vil være en del av et team som har et felles mål om å lykkes.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
8d032285-d098-4c44-b833-991a08b71eae
- Hentet fra
Jobylon
- Referanse
JBL_312426