Apple tekniker - In Store Repair (Lørenskog)
Elcare Nordic
Solheimveien 10, Lørenskog, 1461 Lørenskog, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Apple tekniker
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
2
Søk på jobben
Søk senest onsdag 5. november
Elcare søker etter ny Apple tekniker til vårt In-Store verksted på Elkjøp Lørenskog. Vi har lang erfaring med reparasjon av Apple produkter, med over 20 etablerte avdelinger i Norden.
Som tekniker vil du aktivt utføre service og reparasjon av Apple produkter, møte kunder direkte i butikk og opprettholde kundekontakt over telefon.
Arbeidet innebærer også et tett samarbeidet med teamet på avdelingen og Elkjøp for å utvikle og koordinere våre service-prosesser
Din tilpasningsevne, teknisk forståelse og kommunikasjonsevne er sentral for å kunne tilby våre kunder best mulig service.
Som en del av ansettelse vil du få en spesialisert opplæring for Apple produkter og service-prosesser.
Opplæringen og sertifiseringen gjøres elektronisk i opplæringsportalen til Apple, og er viktig for å sikre at du har kunnskapen og ferdighetene for å lykkes i rollen som Apple tekniker.
- Elcare Nordic er den største reparatøren av forbrukerelektronikk i Norden og har flere verksted lokasjoner, hvor flere er plassert i Elkjøp sine butikker.
- Et team av engasjerte og støttende kollegaer.
- En kultur som verdsetter ansvar og effektivitet.
- Et miljø som oppmuntrer til initiativ og personlig utvikling.
- Erfaring med reparasjon av mobiler, nettbrett og datamaskiner.
- Erfaring med kundeservice.
- Selvgående og nøyaktig i dine arbeidsoppgaver.
- Evne til å være fleksibel og utføre forskjellige oppgaver.
- God skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne (Norsk og Engelsk)
- Feilsøking, testing og reparasjon av Apple produkter.
- Utvikle og effektivisere service prosesser.
- Direkte kommunikasjon med teamet, Elcare Nordic og Elkjøp Norge.
- Håndtere kundeinteraksjon og sikre høy kundetilfredshet.
- Koordinerer servicemottak og henvendelser.
- Opprettholde Apple sine betingelser og vilkår for servicehåndtering.
- Overensstemmende lønn og fordeler innen helse og personalkjøp.
- Fast stilling (100%)
- Opplæring og sertifisering med Apple.
** Søknadsprosessen**
- På Elcare verdsetter vi mangfold og ønsker velkomne søkere uavhengig av kjønn, alder eller etnisk bakgrunn.
- Erfaring med reparasjon av Apple produkter sees som meritterende, men er ikke et krav.
- Vi vurderer søknader forløpende og kan fremskynde rekrutteringsprosessen for riktig kandidat.
- Spørsmål om stillingen kan sendes til Andreas.Poulsen at elcare.com
Er du personen vi ser etter? Send inn din søknad i dag og bli en del av vårt Apple-team på Elkjøp Lørenskog. Din vilje til å lære og utvikle deg sammen med oss vil være avgjørende og personlig egenhet vil bli vektlagt.
*Vær oppmerksom på at vi kan bruke personlighetstester i vår rekruttering.
Elcare Nordic tilbyr et unikt Nordisk oppsett for service og reparasjoner. Våre 3 store sentrale verksteder kombinert med et omfattende transport-, og logistikk-oppsett, betjener de 4 nordiske land med korte reparasjonstider og et bredt spekter av tjenester. I tillegg til å være en servicepartner for produsenter og forhandlere, tilbyr vi også tjenester til forbrukere og i privatmarkedet!Vi ønsker å informere deg om at din søknad og CV vil bli skannet av AI-teknologi. Vær oppmerksom på at AI ikke tar noen beslutninger -- det er det mennesker som gjør. AI skanner CV og annen dokumentasjon som ligger i søknaden og vurderer egnethet opp mot annonseteksten. Dette er kun et ekstra hjelpemiddel for at våre rekrutterere skal kunne ta en enda mer informert beslutning.Vi ser frem til å motta din søknad!
Om bedriften
Elcare Nordic tilbyr et unikt konsept for reparasjoner og logistikk. Vi utfører garantiservice og reparasjoner av de fleste fabrikater sammen med et stort utvalg av ekstratjenester.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
8c737604-a38b-4ed8-a539-ea9e37b5fea2
- Hentet fra
FINN
- Referanse
430918936