Vi søker etter en dyktig administrativ medarbeider med økonomiansvar
Hagens Transport AS
Skogvegen 1, 2321 Hamar
Om jobben
Stillingstittel
Økonomiansvarlig
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Vi søker en strukturert og ansvarlig medarbeider til vårt kontor som kan håndtere flere viktige administrative og økonomiske oppgaver. Du vil få en sentral rolle i å støtte opp om både regnskap, personaloppfølging og den daglige driften.
Arbeidsoppgaver:-
Fakturering, lønnskjøring og regnskapsføring i PowerOffice samt avstemming av regnskap
-
Lage og oppdatere underlag for prising av turer, timeregistrering og ferieoversikt
-
Oppfølging av ulike avtaler og administrative oppgaver
-
Personaloppfølging med rapportering til NAV/Altinn
-
Utarbeide og følge opp tilbud til kunder i samarbeid med daglig leder.
-
Har erfaring med PowerOffice eller tilsvarende regnskapssystemer
-
Er dyktig i Excel og trives med å jobbe med tall og rapportering
-
Har god økonomiforståelse og kan jobbe selvstendig med økonomisk oppfølging
-
Har kunnskap om personaladministrasjon
-
Er strukturert, nøyaktig og løsningsorientert
-
Har god kommunikasjonsevne, både skriftlig og muntlig
-
En spennende og variert stilling med mange ulike arbeidsoppgaver
-
Et godt arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer
-
Mulighet for faglig utvikling
-
Konkurransedyktige betingelser
Om bedriften
Hagens Transport ble etablert på Hamar i 1923 og er et privateid transportselskap med transport hovedsakelig av dagligvarer. Firmaet disponerer 23 thermo-semitrailere og holder til i egne lokaler i Hamar. Firmaet har idag 35 ansatte og er et solid selskap med en forventet omsetning på ca 80 millioner i 2025.
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
8be93a12-2dff-4745-a9f9-8c67723bfcbf
- Hentet fra
FINN
- Referanse
427159249