Vil du lede et engasjert fagmiljø og bidra til trygg og verdig eldreomsorg i Aremark kommune?
Aremark kommune Pleie og omsorg
Fosbykollen, 1798 Aremark, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
100 % fast stilling som avdelingsleder ved Fosbykollen sykehjem
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 26. oktober
Aremark kommune søker deg som vil være med på å videreutvikle fremtidens eldreomsorg – med fokus på kvalitet, samhandling og omsorg. Fosbykollen er et lite og oversiktlig sykehjem med 17 plasser, fordelt på 6 for personer med demens og 11 for somatiske pasienter. Her møter du et inkluderende arbeidsmiljø med 32 ansatte fordelt på 15,5 årsverk i turnus – med kompetanse innen sykepleie, helsefag og pleie.
Som avdelingsleder får du en sentral rolle i å sikre god drift, faglig utvikling og et trygt tilbud til beboerne. Du blir en viktig del av den tverrfaglige ledergruppen i helse- og omsorg, og får mulighet til å påvirke og videreutvikle tjenestene i tett samarbeid med kolleger og ledere fra hjemmesykepleien, styrket omsorg, kjøkken og virksomhetsleder.
Vi tilbyr:
- En fleksibel og variert arbeidshverdag med stort rom for selvstendighet
- Mulighet til å forme og utvikle sykehjemmets tjenester
- Tett samarbeid med dyktige kolleger og eksterne fagmiljøer
- Et arbeidsmiljø preget av tillit, korte beslutningsveier og stor påvirkningskraft
- Gratis adgang til treningsrom
- Gode pensjonsbetingelser i KLP
- Fleksitid med kjernetid fra kl. 09.00 til 14.00
Stillingens ansvarsområder:
- Økonomi- og budsjettansvar
- Økonomirapportering og innkjøp
- Personalansvar og oppfølging av ansatte
- Turnusplanlegging og nyansettelser
- Pårørendekontakt og samhandling med interne og eksterne aktører
- Utvikling og oppdatering av rutiner og prosedyrer
Kvalifikasjoner:
- Autorisasjon som sykepleier
- Beherske norsk godt, både skriftlig og muntlig
- Førerkort klasse B
- Erfaring fra ledelse på sykehjem
- Personlig egnethet tillegges stor vekt
Personlige egenskaper:
- Du er faglig engasjert og nysgjerrig
- Har evne til å jobbe selvstendig og strukturert
- Er løsningsorientert og samarbeidsvillig
- Har et varmt hjerte for mennesker og lokalsamfunn
- Representerer kommunen på en tillitsvekkende og profesjonell måte
- Pliktig medlemskap i offentlig tjenestepensjonsordning med 2 %
- Lønn etter gjeldende tariffavtale
- Godkjent politiattest fremlegges før tiltredelse
Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.
Søknad sendes elektronisk.
Åpenhet - Tillit - Respekt - RedelighetLink til søknadsskjema: Søk her
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
891bb1f4-c3ec-4e20-bfd1-dfcf8c380fee
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3549155_200227_no