Contract Manager søkes for deltidsrolle! 25-50%
Norway Consulting AS
Apotekergata 10, 0180 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Contract Manager
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Hei,
For et IT-konsulentformidlingsselskap søker vi en Contract Manager.
Dette er en deltidsrolle på estimert ca. 25%-50 stilling.
Vi ønsker noen som er bosatt i Oslo-området, og som kan ha tilgjengelighet hver virkedag. Oppgaven kan løses fra hjemmekontor, og så er det ønsket med regelmessig oppmøte i våre lokaler i Apotekergata 10B, f.eks. én halv eller hel dag hver eller annenhver uke.
Norway Consulting AS leverer IT-konsulenter til det norske markedet, og vi har rundt 50 IT-konsulenter i oppdrag for våre kunder. Vi jobber med et bredt spekter av kunder, og alle konsulenter i oppdrag medfører 1 kontrakt mot kunde og 1 mot konsulenten/konsulentselskapet. Ofte er det forhandling om rammeavtaler, nye standardkontrakter, og ikke minst inngåelse av kontrakter når vi selger en konsulent på et oppdrag.
Oppgaven består av å støtte salgsteamet med å spare tid, utvikle forretningen, og skape lønnsomme kundeforhold. Du vil hjelpe til med å utarbeide kontrakter tilpasset konsulentoppdragene våre, for å ivareta våre interesser samt sørge for at konsulentene og kundene blir ivaretatt på en god måte. Du vil hjelpe til med å få kontraktene signert i tide ved å sende ut signeringsoppdrag, og arkivere de signerte kontraktene på riktig sted. Håndtere administrasjon rundt dette for salgsteamet. Samle inn relevant info fra kundene og konsulentene ved behov.
Du må:
-
Ha kontroll på de juridiske faktorene
-
Du behøver ikke være utdannet innen juss, men det er en fordel om du har erfaring fra konsulentbransjen eller tilsvarende kontraktsroller
-
Vi bruker SSA-B mot kundene og en skreddersydd egen kontrakt, og i enkelte tilfeller kundens egen mal.
-
-
Ha kontroll på de kommersielle konsekvensene av ordlyden i kontrakten
-
Ha et kundeservice mindset slik at både konsulentene, kundene og det interne salgsteamet får rask og god hjelp av deg når nødvendig
-
Kommunisereflytende på både norsk og engelsk, muntlig og skriftlig
-
Ha struktur og orden i arbeidet ditt
Følgende er positivt, men ikkeet must:
Øvrige forefallende oppgaver:
-
Bistå med forefallende oppgaver for å understøtte salgsteamet, slik som å legge relevant informasjon inn å vårt CRM-system og filarkiv
-
Holde orden og struktur i vårt filarkiv slik at flyter internt for oss
-
Generelle oppgaver som teamet trenger hjelp med og som kan spare tid for dem
Følgende er ikke et must eller en del av kjerneoppgavene, men er potensielleforefallende oppgaver for å skape en høyere stillings-% dersom du ønsker det:
-
Systemtekniske utsendinger for å understøtte salgsvirksomheten
-
Datainnføring og -oppdatering for å holde informasjonskvaliteten høy i konsulent- og leverandørbasen vår
-
Høy fleksibilitet og frihet
-
Fingeren på pulsen i et selskap som opererer i en spennende bransje
-
Anledning til å jobbe for et selskap som hjelper kundene løse veldig viktige problemer, og som tilfører veldig høy verdi når vi gjør vår jobb ordentlig. Vi har mange veldig fornøyde kunder, og ønsker fortsette å videreutvikle disse.
-
Konkurransedyktig timelønn
-
5% OTP, behandlingsforsikring, samt noen flere ansattegoder
-
Jobbe i et lite og hyggelig arbeidsmiljø
-
Flotte lokaler i Spaces i Oslo sentrum, rett ved Tinghuset. Dette er coworking hvor alle fasilitetene er tatt hånd om for oss.
Høres dette spennende ut?
Da er det flott om du søker via skjema i annonsen:
-
Din CV
-
Litt info om deg og hvem du er
-
Når du evt. kan begynne, og i hvilken stillings-%
-
Hva slags arbeidssetup som du ser for deg
-
Hvorfor du mener at du kan tilføre verdi i denne rollen
-
Gjerne noen tanker om lønnsforventninger. Vi ser for oss en timelønn etter påløpt tid, og en minimums stillings-%
Ser fram til å høres!
PS! Utvalgte kandidater blir kalt inn for en uformell kaffeprat. Søk via skjemaet og så blir du kontaktet om du er aktuell. Hvis ikke får du en hyggelig tilbakemelding uansett.
PS2! Vi ønsker ikke salgshenvendelser fra annonsen.
Om bedriften
Norway Consulting AS er en IT-konsulentformidler som har operert på det norske IT-konsulentmarkedet siden 2016. Vi har omsatt for rundt 600 MNOK siden oppstarten.
Vi er 4 ansatte internt som jobber med Account Management, Sourcing/Delivery, Økonomi, og generell drift av selskapet.
Vi har rundt 50 IT-konsulenter i oppdrag. Vi har en avdeling i Polen for leveranse av polske IT-konsulenter. Vi foksuserer på fagområder som Design, Sikkerhet, Arkitektur, Systemutvikling, Dataanalyse, AI, Testing, Infrastruktur og drift, Prosjektledelse.
Med vårt enorme nettverk på rundt 10 000 teknologer i Norge er vi særdeles leveransedyktige når våre kunder trenger hjelp. Vårt største konkurransefortrinn er at vi ikke trenger å selge én bestemt konsulent, men at vi kan håndplukke den som er aller best match fra vårt enorme nettverk. Dette er noe kundene våre er meget glade for.
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
85015cd1-5acd-42ee-ac98-b5177e965a50
- Hentet fra
FINN
- Referanse
307725019