Avdelingsleiar - Koordinerande eining
Alver kommune
Kvernhusmyrane 25, 5914 Isdalstø
Om jobben
Stillingstittel
Avdelingsleiar - Koordinerande eining
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest tirsdag 16. september
Om stillinga
Koordinerande eining er ei nyoppretta avdeling som har eit overordna ansvar for samhandling og koordinering av tenester til personar med behov for langvarige og koordinerte tenester. Avdelinga skal medverke til at brukarar får naudsynt oppfølging, og at det vert utarbeidd og følgt opp individuelle planar der dette er aktuelt. I tillegg har avdelinga ansvar for organisering og tildeling av fritidskontaktar.
Som avdelingsleiar vil du få ein unik mogelegheit til å etablere og forme den nye avdelinga!
Om oss
Avdelinga har ansvar for koordinatortenesta og fritidskontakttenesta (støttekontakt). Koordinatortenesta omfattar koordinatorar, barnekoordinatorar og arbeid med individuell plan (IP). Som leiar vil du få ei sentral rolle i å sikre heilskapleg, koordinert og brukarretta tenesteyting på tvers av sektorar og nivå.
Arbeidsoppgåver
Som avdelingsleiar vil du ha:
- Personal- og fagansvar for tilsette i avdelinga, 6,5 årsverk inkludert leiar
- Ansvar for utvikling og kvalitetssikring av koordinatortenesta og fritidskontakttenesta
- Samarbeid med andre einingar og samarbeidspartnarar innan helse, omsorg, oppvekst og NAV
- Ivareta avdelinga sitt systemansvar for opplæring og rettleiing av koordinatorar og barnekoordinatorar
- Ansvar for å følgje opp og implementere relevant lov- og regelverk
Kvalifikasjonskrav
- Høgare utdanning innan helse- og sosialfag (til dømes vernepleiar, sjukepleiar, sosionom)
- Kjennskap til koordinering, individuell plan og tverrfagleg samarbeid
- Kjennskap til støttekontakttenesta
- Erfaring frå og kjennskap til lovverk og forvaltningsoppgåver innan helse og omsorg
- God forståing for relevant lov- og regelverk
Det er eit føremon med relevant vidareutdanning. Erfaring frå leiing vil vere ein fordel, men er ikkje eit krav
Kven er du?
- Du er strukturert, fleksibel og løysingsorientert
- Du er ein trygg leiar som evnar å motivere og utvikle medarbeidarar
- Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Du er god på tverrfagleg samarbeid og brukarorientering
- Du har evne til å sjå både heilskap og detaljar – og trivst med ansvar
- Du er løysingsorientert, engasjert og fleksibel
- Du ynsker faglege utfordringar
- Du har fagleg tryggheit og evne til å bidra inn i tverrfagleg samarbeid og utviklingsarbeid
- Du ser på forbedring av tjenester som en kontinuerlig prosess
- Du er robust og har høg arbeidskapasitet
Personelg eignaheit som nemnt over vil bli vektlagt
Aktuelle lover og forskrifter
- Helse- og omsorgstenestelova §§ 7-1 og 7-2 (Koordinerande eining og individuell plan)
- Pasient- og brukarrettslova §§ 2-5 og 2-6 (Rett til IP og koordinator)
- Barnekoordinatorordninga, jf. endringar i helse- og omsorgstenestelova og forskrift om koordinator
- Forskrift om habilitering og rehabilitering, individuell plan og koordinator
- Forskrift om helse- og omsorgstenester til personar med utviklingshemming
- Lov om sosiale tenester i NAV, ved samarbeid om støttekontaktordninga
- Forvaltningslova (vedtak og saksbehandling)
Vi tilbyr
- Ei spanande leiarstilling med moglegheit til å påverke og utvikle tenester
- Eit tverrfagleg og engasjert arbeidsmiljø
- Varierte og meiningsfulle arbeidsoppgåver
- Gode høve for fagleg og personleg utvikling
- Løn etter avtale
- God pensjonsordning i KLP
- Tilsetjing i samsvar med gjeldande lov- og avtaleverk
Vi er ein organisasjon i læring!
Som ein del av arbeidet vert det forventa at du bidrar til ein læringskultur ved å dela kunnskap og utvikla deg i takt med endringar i samfunnet. Du heldt deg oppdatert på relevante arbeidsverktøy, arbeidsmetoder og aktivt tek ansvar for læring, samt fagleg og personleg utvikling. Bidrag til utvikling vert godt mottatt.
Vi er Alver
Vi får vere der frå aller fyrste stund, og vi får følgje deg gjennom livet!
. Video: https://www.youtube.com/watch?v=_xHE9zF24G4&ab_channel=AlverkommunePolitiattest
I tråd med helse- og omsorgstenestelova § 5-4 vert det stilt krav om tilfredsstillande politiattest ved tiltrede.
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Tenesteområde psykisk helse og rus gjev tenester i heile Alver kommune. Tenesta har som mål å sikre likeverdige tenester utifrå den einskilde brukars individuelle behov. Hovudoppgåva er psykisk helsearbeid til unge og vaksne, som har eller er i ferd med å utvikle psykisk liding og/eller rusliding.
Tilbodet vert gitt som individuell oppfylging, gruppetilbod, heildøgnsbemanna butilbod og ulike arbeid- og aktivitetstilbod. Tenesta har fleire lågterskeltilbod. Brukarmedverknad, meistring og recoverybaserte metodar er viktige rettesnorer i vårt arbeid.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
7fabd79d-88a4-47df-804b-9413685154e1
- Hentet fra
jobbnorge
- Referanse
10261567