Lagersjef til å lede og videreutvikle vår lager- og logistikkfunksjon
Rodin Fossdal AS
Damsgårdsveien 229, 5830 Bergen
Om jobben
- Stillingstittel
- Lagersjef
- Type ansettelse
- Engasjement, heltid 100%
- Arbeidsspråk
- Norsk eller engelsk
- Antall stillinger
- 1
- Arbeidssted
- Hjemmekontor ikke mulig
Søk på jobben
Søk senest torsdag 13. november
Som Lagersjef vil du ha det operative og administrative ansvaret for drift, organisering og utvikling av lageret. Du rapporterer til administrasjonsleder og samarbeider tett med både salg, service og administrasjon for å sikre effektiv drift, god logistikkflyt og høy kvalitet i alle ledd.
Du vil ha ansvar for planlegging, innkjøp, mottak, forsendelse, intern logistikk og håndtering av gasslager. Rollen innebærer både praktiske og administrative oppgaver, med betydelig ansvar for systemer, struktur og kvalitetssikring.
Arbeidsoppgaver
- Daglig drift og organisering av lager og logistikk
- Planlegging, mottak, kontroll og utlevering av varer
- Innkjøp og bestilling av varer fra både norske og utenlandske leverandører
- Oppfølging av internasjonale bestillinger og transport
- Drift og kontroll av gasslager i henhold til forskrifter
- Sørge for at lageret er oversiktlig, trygt og tilfredsstiller krav til orden og temperatur
- Kvalitetssikring, avviksrapportering og forbedringstiltak
- Registrering av varer i lagersystem
- Ansvar for returhåndtering og reklamasjonssaker
- Koordinering med transportører og leverandører
- Bruk og oppfølging av truck og annet håndteringsutstyr
- Bidra til effektivisering av rutiner og prosesser
- Oppfølging av lagerkostnader
- Etter opplæring - mulighet til å føre bilag og følge opp administrative og økonomiske prosesser
Kvalifikasjoner
- Erfaring fra lager- og logistikkarbeid - minimum 3-5 år
- Erfaring med bruk av lager- og regnskapssystemer (f.eks. Visma, Tripletex, Navision eller lignende)
- Utdanning innen logistikk, lager eller økonomi er en fordel, men ikke et krav
- Førerkort klasse B (bil)
- Truckførerbevis (T1-T4, minimum T2)
- Fordel med erfaring fra internasjonal logistikk og utenlandske bestillinger
- Teknisk forståelse og gode digitale ferdigheter
- Gode norsk- og engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper
- Strukturert, nøyaktig og ansvarsbevisst
- Løsningsorientert og praktisk anlagt
- Evne til å jobbe selvstendig og planmessig
- Serviceinnstilt og samarbeidsvillig
- Trives med både fysiske og administrative oppgaver
- Høy arbeidsmoral og gjennomføringsevne
- Håndterer en travel hverdag og har god stressmestring
Vi tilbyr
- En variert og ansvarsfull rolle i et solid selskap
- Et trivelig og praktisk arbeidsmiljø
- Konkurransedyktige betingelser etter kvalifikasjoner
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Mulighet for faglig utvikling og utvidet ansvar etter opplæring
Høres dette interessant ut? Registrer deg da på www.bemanningsxperten.no.
Har du ytterligere spørsmål så ta kontakt med Cathrine Braaten på mobil: 93232464 eller mail cathrine@bemanningsxperten.no. Velkommen til å søke!
Om bedriften
Bemanningsxperten AS er et selskap innen rekruttering og bemanning med hovedkontor i Kristiansand. Selskapet bygges på lokal kunnskap, lokalt nettverk, lokale investorer og ikke minst knytter vi til oss de beste rådgiverne og konsulentene i bransjen. Selskapet tilbyr bemanning innen de fleste fagområder. Våre kunder er både store, mellomstore og små bedrifter.
Du kan forvente kvalitet i alle ledd. Vi er en seriøs arbeidsgiver og en profesjonell samarbeidspartner.
Vi håper akkurat DU tar kontakt! Slik kan vi hjelpe seriøse bedrifter og flinke folk å finne hverandre.
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
7ecf4309-17f7-409a-bc45-779943b61c97
- Sist endret
4. november 2025
- Hentet fra
FINN
- Referanse
435391679
Lignende annonser
Arbeidsgiver
Omexom Sør
Sted
Godvik
Vi søker Lager-koordinator – Bygg og Anlegg
Arbeidsgiver
Brødrene Ulveseth AS
Sted
Godvik
Arbeidsgiver
Beerenberg Services AS
Sted
Kokstad