Kunde- og servicemedarbeider dekkhotell
Anonym arbeidsgiver
3414 Lierstranda, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Kundemottak dekkhotell
Oppstart
25.09.2025
Type ansettelse
Vikariat, heltid 100%
Arbeidstid
Vakt, dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest i overmorgen
Kunde- og servicemedarbeider dekkhotell – Sesongvikariat hos velrenommert bilforhandler i Drammen med oppstart denne uken
Vi søker en positiv og imøtekommende kunde- og servicemedarbeider til sesongjobb på dekkhotell i Drammen. Du trenger ikke erfaring fra bilbransjen – det viktigste er at du liker å jobbe med mennesker og yte god service.
Arbeidsoppgaver:
- Sette opp timeavtaler for kunder som skal bytte dekk, både i høysesong og utenom periodene
- Betjene kunder over disk, via e-post og telefon
- Gi prisoverslag og relevant informasjon til kunder om dekkskift, lagring og tjenester
- Sikre at kundene opplever god service fra første kontakt til ferdig levert tjeneste
- Samarbeide med kollegaer for å sikre effektiv drift av dekkhotellet
Kvalifikasjoner og egenskaper:
- Du er imøtekommende og har et tydelig serviceminded fokus
- Erfaring fra kundebehandling eller service er en fordel, men ikke et krav
- God skriftlig og muntlig formuleringsevne på norsk
- Strukturert og nøyaktig, evner å holde oversikt i travle perioder
- God samarbeidsevne og bidrar til et positivt arbeidsmiljø
Vi tilbyr:
- En spennende og variert arbeidsdag i et etablert og hyggelig miljø
- God opplæring og støtte fra erfarne kollegaer
- Mulighet til å tilegne deg kunnskap om bilbransjen og arbeide med kjente merkevarer
- Konkurransedyktige betingelser
- Er du klar for en sesong med fart og gode kundeopplevelser? Send inn din søknad allerede i dag!
Dette er en sesongstilling med oppstart 25.09 i Drammen. Arbeidsforholdet gir deg verdifull erfaring i logistikkmiljøet hos en anerkjent bilforhandler, og kan være en inngangsport til videre muligheter i bransjen.
Har du relevant erfaring og ønsker å jobbe i et dynamisk og støttende arbeidsmiljø, oppfordrer vi deg til å sende inn din søknad. Vi ser frem til å høre fra deg!
Av hensyn til GDPR kan vi kun motta søknader via stillingsannonsen. Søknader sendt på e-post vil ikke bli behandlet.
Har du spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt med Kjell Øivind Sørby på telefon 959 18 477 eller e-post kjell@bemanningsxperten.no.
Kontaktperson for stillingen
Kjell Øivind Sørby
Om bedriften
Bemanningsxperten AS er et selskap innen rekruttering og bemanning med hovedkontor i Kristiansand. Selskapet bygges på lokal kunnskap, lokalt nettverk, lokale investorer og ikke minst knytter vi til oss de beste rådgiverne i bransjen. Selskapet tilbyrbemanning innen de fleste fagområder som økonomi, regnskap, kontor/adm, administrasjon, ledelse og salg/marked.Våre kunder er både store og små bedrifter og organisasjoner.
Du kan forvente kvalitet i alle prosesser, at vi er en seriøs arbeidsgiver og en profesjonell samarbeidspartner.
Vi har en spenstig visjon: "sannsynligvis det mest anerkjente selskapet på Sørlandet innen bemanning og rekruttering innen to år" .
Vi håper akkurat DU hjelper oss til å nå målet.
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
793f2fb2-8301-4a42-b429-44c9b5f96e28
- Hentet fra
websystemer
- Referanse
k159_t3001864