Fullstack utvikler
Digitaliseringsdirektoratet
Lørenfaret 1C, 0580 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Fullstack utvikler
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest onsdag 1. oktober
Om stillingen
Liker du å kode med mening? Da bør du bli med og utvikle Digdirs løsning Digitalt dødsbo. Årlig dør det omtrent 40 000 personer i Norge. Å skaffe seg oversikt over formue og gjeld etter et dødsfall har vært en av de største byrdene for arvingene. Digitalt dødsbo forenkler denne prosessen. Ved å samle opplysninger fra en rekke offentlige og private virksomheter i en løsning, blir det enklere for arvinger å ta et informert valg om skifteform.
Vi har laget denne videoen som beskriver hva Digitalt dødsbo er: https://player.vimeo.com/video/1092084193?app_id=122963
Digitalt dødsbo er produksjonssatt i en første versjon, men det er fortsatt mye ny funksjonalitet som skal utvikles i løsningen. Vi er i ferd med å etablere et dedikert team som skal ha ansvar for løsningen videre, og søker etter en fullstack-utvikler som skal gå inn i teamet.
I denne rollen blir du del av et team med høy faglig kompetanse og stor grad av autonomi. Vi jobber smidig, tett på brukere og samarbeidspartnere, og vi følger hele løpet fra idé til ferdig løsning – med ansvar for kvalitet og kontinuerlig forbedring.
Kvalifikasjoner
Du må ha:- Høyere, relevant utdanning på høyskole-/universitetsnivå på minimum bachelornivå. Relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet.
- Minimum 3-5 års erfaring som utvikler, med teknologier som:
- .Net og C#
- React
- Azure og/eller andre skyplattformer
- Kubernetes/Docker
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk.
- Erfaring fra moderne systemutvikling med smidige metoder.
- Erfaring med mikrotjenestearkitektur og hendelsesdrevne systemer.
- Erfaring med testautomatisering på ulike testnivåer.
Hvem er du?
Digitalt dødsbo er et nyetablert team med en flat struktur, hvor hele teamet har eierskap til det som utvikles. Som teammedarbeider er det viktig at du er en lagspiller som verdsetter samarbeid. Vi evaluerer og forbedrer måten vi jobber på kontinuerlig. Vi søker teammedarbeidere som har mot til å dele egne meninger, men som også evner å lytte til andre, og som har vilje til i å ta tak i ting som bør gjøres noe med.
Vårt team har et utstrakt samarbeid med både andre team i Digdir og med eksterne samarbeidspartnere. Hverdagen vår krever at alle i teamet har gode kommunikasjonsevner, har evnen til å forstå ulike perspektiver og finne løsninger som fungerer for alle involverte.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
- et godt arbeidsmiljø med en uformell tone og stor vilje til å skape noe sammen
- arbeidsoppgaver i et fagfelt preget av høy utviklingstakt og et spennende samfunnsoppdrag
- gode ordninger for opplæring og videreutvikling
- frihet i valg av utstyr
- kombinasjon av kontor og hjemmekontor
- familievennlig personalpolitikk
- lønn som seniorrådgiver i lønnsspenn kr 700 000 - 1 000 000. For spesielt kvalifiserte søkere kan vi vurdere høyere lønn
- fleksitid, sommertid og mulighet for to timer trening ukentlig i arbeidstiden
- medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av landets beste pensjonsordninger med gunstige boliglån og gode forsikringsordninger
Les mer om godene ved å jobbe i staten på Arbeidsgiverportalen.
Inkluderende arbeidsliv og mangfold
Vi har tro på at mangfold er en viktig byggestein i et godt, spennende og utviklende arbeidsmiljø, og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Riktig kompetanse på rett sted er vår viktigste prioritering når vi rekrutterer, og vi vil legge til rette for at personer med nedsatt funksjonsevne også kan jobbe hos oss.
Vil du vite mer?
Synes du dette høres interessant ut og ønsker nærmere informasjon, kontakt gjerne
Gruppeleder: Hein Gabrielsen
E-post: hein.gabrielsen@digdir.no
Telefon: 900 24 660
Ved spørsmål om Digitalt dødsbo kan du kontakte
Tjenesteeier: Janne Øren Antonsen
E-post: janne.oren.antonsen@digdir.no
Telefon: 992 53 949
Vitnemål og attester må følge søknaden. Vi ber om at du henter vitnemål fra Vitnemålsportalen direkte i Jobbnorge når du søker stillingen. Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, ber vi om godkjenning fra Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse.
Søkerlister kan bli offentliggjort iht. offentleglova § 25. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Du vil i så fall bli varslet.
Sikkerhet i Digdir
Digdir forvalter samfunnskritisk infrastruktur. Sikkerhet er derfor integrert i rekrutteringsprosessene hos oss.
I stillinger som blir vurdert som sikkerhetskritiske, må du regne med å få spørsmål knyttet til sikkerhetsmessig skikkethet i rekrutteringsprosessen.
Vi benytter Semac til bakgrunnssjekk i forbindelse med våre ansettelser.
Kontaktpersoner for stillingen
Om bedriften
Digdir er underlagt Digitaliserings- og forvaltningsdepartementet. Direktoratet har om lag 400 ansatte fordelt på våre kontor i Brønnøysund, Leikanger og Oslo. Vi har fire fagavdelinger, to stabs- og støtteavdelinger og et tilsyn for universell utforming av ikt, som har en særskilt uavhengig rolle. Våre verdier er pålitelig, inkluderende og uredd. Direktoratet er regjeringens fremste verktøy for en raskere og mer samordnet digitalisering av offentlig sektor.Vi skal bidra til enklere og mer tilgjengelige offentlige tjenester for innbyggerne, og økt verdiskaping for næringslivet. Vår visjon er sammen for en enklere digital hverdag.
Les mer om Digdir på våre nettsider Digdir.no.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
789b52e2-983d-4f9e-a5b8-a918214f3526
- Hentet fra
jobbnorge
- Referanse
10263264