Har du lyst til å bidra til en smidigere bilhverdag for 1,4 millioner bilister?
AutoSync
Hammersborggata 8, 0181 Oslo, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Kunderådgiver
Type ansettelse
Fast, deltid
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
2
Søk på jobben
Søk snarest mulig
-
«Ledelsen er tilstedeværende, og vi føler oss både sett og hørt.»
-
«Her får jeg muligheten til å utvikle meg i rollen min, og arbeidsoppgaver tilpasses de styrkene og interessene jeg har.
-
«Det er rom for å stille spørsmål, komme med ideer og bli lyttet til.»
-
«Opplæringen er grundig, med fadderordning og tett oppfølging, slik at man føler seg trygg i jobben.»
-
«Her er det kvalitet som teller -- vi tar oss tid til å gjøre ting ordentlig, og det gjør at vi trives.»
-
Et lite og engasjert arbeidsmiljø med ledere som ser deg
-
Moderne kontorlokaler sentralt i Oslo med treningsfasiliteter, garderober og sykkelparkering
-
Gode pensjons- og forsikringsordninger
-
Reiseforsikring og dekning av mobilregning
-
Ta praten med kundene -- på telefon eller e-post -- og hjelpe dem med små og store utfordringer
-
Være veiviseren som hjelper kunder å mestre våre selvbetjeningsløsninger
-
Sørge for at opplevelsen sitter, med rask, profesjonell og hyggelig oppfølging
-
Bidra aktivt til at teamet når målene sine -- både når det gjelder effektivitet i arbeidsflyten og kvalitet i kundebehandlingen
Arbeidstider i stillingen vil være i tidsrommet mandag til fredag kl. 08:00--15:30 (inkl. lunsj). Dette er en fast deltidsstilling på 20-40% og det er ønskelig med snarlig oppstart. Arbeidet gjennomføres fra kontoret.
Hvem er du? Du er den som møter kundene med både ro og energi, og som får ting til å gli. Vi ser etter deg som:-
Har erfaring fra kundeservice og som trives i rollen. Erfaring med administrasjon eller salg er også et pluss
-
Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på norsk og engelsk
-
Trives med å prate med kunder over telefon og skriftlig
-
Er proaktiv, serviceinnstilt og som har en løsningsorientert arbeidsstil
-
Har en god evne til å balansere kvalitet og effektivitet
-
Et ærlig, åpent og inkluderende vesen -- du søker ikke nødvendigvis å være «flinkest», men ekte og engasjert
-
Blir motivert av å løse problemstillinger og som finner motivasjon av å være en støttespiller både for kunder og kollegaer
Som en del av rekrutteringsprosessen ønsker vi at du gjennomfører testene som ligger på profilen din hos StudentConsulting. Testene heter Verbal Resonnering (admin), Deduktiv Resonnering (motion challenge) og Arbeidsrelatert atferd (Adept-15). Vi behandler søknader fortløpende -- legg inn din søknad allerede i dag!
Vi i StudentConsulting holder i rekrutteringsprosessen, men du vil bli fast ansatt hos AutoSync.
Om bedriften
AutoSync er Norges største AutoPASS-utsteder med mer enn 1,4 millioner norske bilister som kunder. Vi krever inn over åtte milliarder kroner hvert år, fra mer enn 1,9 millioner aktive kjøretøy. AutoSync er et datterselskap av Fremtind, som er eid av SpareBank 1, DNB og Eika gruppen.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
7272e1fa-d098-4973-9ce6-0d3de082de62
- Hentet fra
FINN
- Referanse
430684478