100% fast stilling som koordinator ved hjemmetjenesten
Brønnøy kommune
Skules vei 13, 8904 Brønnøysund, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
100% fast stilling som koordinator ved hjemmetjenesten
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest mandag 20. oktober
Om stillingen
Vi har ledig fast 100% stilling som koordinator for hjemmetjenesten i Brønnøy kommune, med kombinert helgearbeid i hjemmesykepleien.
Stillingen er en av to koordinatorer, som skal samarbeide om koordinering av hjemmehjelpstjenesten for hele kommunen og arbeidslister for hjemmesykepleien sone Nord. Koordinatorarbeid utføres på hverdager, mens arbeid hver 3.helg utføres i hjemmesykepleien.
Stillingen er organisert under avdelingsleder hjemmetjenesten sone Nord. Kontorarbeidssted vil være ved Helse-omsorgssenteret i Brønnøysund.
Hjemmehjelpsoppdrag samordnes og skjer i nært samarbeid med fagansvarlig sykepleiere alle hjemmesykepleiens soner. Stillingen innbefatter koordinering av oppdragene, sørge for at brukerne får det de har behov for, jfr. vedtak.
Vi søker deg som er strukturert og vil ha en meningsfull jobb, varierte arbeidsoppgaver og vil bruke din faglige og personlige kompetanse i arbeidet med personer med ulike behov for hjelp. Vi søker deg som yter god personsentrert omsorg, samarbeider godt med tjenestemottakerne, pårørende, kollegaer og leder.
Arbeidsoppgaver
- Koordinering av hjemmehjelpsoppdrag og deler av hjemmesykepleien sone Nords oppdrag
- Skaffe vikar ved behov
- Pleie- og omsorgsoppgaver hver 3.helg
- Bidra med å fremme kvalitet i tjenesten for pasienter og pårørende
Arbeidstid
Dagtid på hverdager og for tiden arbeid hver 3. helg. 35,5 t/u.
Kvalifikasjoner og personlige egenskaper
Kvalifikasjoner- Helsefagarbeider med autorisasjon
- Relevant erfaring vektlegges
- Behersker eller evne til å lære digitale verktøy som f.eks. elektroniske dokumentasjonssystemer, LMP og Imatis
- Førerkort klasse B
- Vi søker deg som utviser respekt og raushet i møte med brukerne og deres pårørende. Som evner å skape gode relasjoner, viser forståelse for situasjon og ser det positive og mulighetene i hvert enkelt menneske.
- Etisk bevissthet og evne til kritisk refleksjon
- Jobber selvstendig, strukturert og prioriterer tildelte arbeidsoppgaver i et aktivt miljø
- Er lojal mot beslutninger som treffes
- Ønsker og bidrar til et godt arbeidsmiljø
Stillingen krever politiattest (ikke eldre enn 3 måneder)
Vi tilbyr
- Mulighet til å virke inn på egen arbeidsplass
- En variert og spennende arbeidshverdag med faglige utfordrende arbeidsoppgaver
- Trivelige og engasjerte kollegaer
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Vi har et rekrutteringssamarbeid med Brønnøysundregistrene og Digitaliseringsdirektoratet. Har du en partner som har behov for jobb kan vi formidle kontakt med disse, samt opplyse om relevante ledige stillinger hos oss. Skriv gjerne i din søknad om dette er ønskelig.
Spørsmål om stillingen?
Ta gjerne kontakt med oss!
- Avdelingsleder Karina Lande på tlf. 416 03 792
- Enhetsleder Elin Anita Pettersen på tlf. 414 43 839
Generell info
SpråkkunnskaperDet stilles krav til norskkunnskaper, skriftlig og muntlig, ved ansettelse. Dersom det kan trekkes i tvil om søkere har de nødvendige norskkunnskaper, skal vedkommende kunne dokumentere sin kunnskap ved språkprøvebevis minimum bestått nivå B2.
AnsettelseTilsettingen skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og avtaleverk, herunder medlemskap i pensjonsordning. Lønn etter avtale i forhold til utdanning og praksis. Det inngår 6 måneders prøvetid i tilsettingen.
IntervjuSøkere må være forberedt på å stille til intervju. Ta med originale dokumenter, attester og identifikasjon ved intervju/frammøte. Minst to referanser bes oppgitt i søknaden.
OffentlighetOpplysninger om søker kan bli gjort offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista, jamfør Offentlighetslovens § 25.
Søknad sendesAlle som søker, må levere fullstendig søknad og registrere all utdanning og arbeidserfaring i søknadsskjema. Søknad sendes elektronisk via link på denne siden (Søk stillingen)
Attester og vitnemål legges ved den elektroniske søknaden. Arbeidsansiennitet er grunnlag for lønnsfastsettelsen i et evt. jobbtilbud.
Ved innsending av elektronisk søknad vil du få en bekreftelse på at søknaden din er mottatt på din e-postadresse. Om du ikke mottar slik bekreftelse innen kort tid er søknaden ikke mottatt.
Om bedriften
Brønnøy kommune ligger midt i leia – midt i landet. Vi er i underkant av 8.000 innbyggere og tar deg gjerne imot! Brønnøy kommune er en del av den over 200 kilometer lange, vakre Helgelandskysten, som kjennetegnes av sin unike skjærgård. Her kan du både padle, klatre, gå turer på fjell eller i nasjonalparken Lomsdal-Visten, telte, øyhoppe, fiske og ta skiene fatt. Du kan nyte fantastiske matopplevelser og benytte deg av gode kultur- og aktivitetstilbud. Det er også mulighet for kort reisevei til jobb som vil gi deg tid til å være sammen med familie, venner og nye bekjentskaper. Hvis du også setter pris på vakre utsikter og solnedganger er dette stedet for deg!
Velkommen som søker på jobb hos oss!
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
6bca4605-4a5b-490d-8f68-8911105d48be
- Hentet fra
jobbnorge
- Referanse
10264616