Holtålen kommune søker Holtålen kommune søker landbruksrådgiver i 100 % stillingi 100 % stilling
Holtålen kommune Kultur, plan og utvikling
Helsetunet 7, 7380 Ålen
Om jobben
Stillingstittel
Landbruksrådgiver
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 26. oktober
Fra 220 til 1332 meter over havet finner du Holtålen og alt vi har å by på! Vi har ei allsidig landbruksnæring, og rike beite-, skog- og utmarksressurser. Vi ser etter deg som har et engasjement for utvikling av bygda og landbruket.
Aktuelle arbeidsoppgaver, ut ifra kvalifikasjoner og interesser:
- Forvaltning av landbrukets tilskuddsordninger med produksjonstilskudd, regionalt miljøprogram, avløsning ved sykdom, SMIL m.m.
- Saksbehandling av søknader om deling av landbrukseiendommer, omdisponering av dyrka jord og konsesjon
- Saksforberedelse for folkevalgte organer
- Kartforvaltning
- Faglig rådgivning og veiledning mot landbruksnæringen
- Oppgaver tilknyttet kommunal skog- og viltforvaltning kan være aktuelle å tillegge stillingen
- Samfunnsutvikling, arbeid med kommunens «Bygdevekstavtale» med staten
- Andre oppgaver som kommunen har behov for å utføre
Stillingen vil være nyopprettet, og vil tilpasses kvalifikasjoner og interesser til den som blir ansatt. Jordbruksrettede oppgaver vil utgjøre hoveddelen av stillingen.
Kvalifikasjoner:
- Landbruksfaglig utdanning fra universitet eller høyskole og/eller relevant erfaring og praksis
- Erfaring fra offentlig forvaltning er en fordel
- GIS- /kartkompetanse er en fordel
- Førerkort klasse B
- God skriftlig og muntlig framstillingsevne på norsk
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Holtålen kommune ønsker ansatte som:
- Se muligheter i et landbruk som er i stadig endring
- Engasjement og vilje til utvikling og nytenking og samarbeid på tvers av faggrenser og kommunegrenser
- Evner å være løsningsorientert og fleksibel
- Utstrakt serviceinnstilling
- Rolleforståelse i stillingen
- Kan jobbe selvstendig og strukturert
- Viser et godt humør og evne til å bidra til å skape et godt arbeidsmiljø
Vi tilbyr:
- Meningsfylt arbeid og faglige utfordringer
- Godt arbeidsmiljø og kompetente kolleger
- Mulighet for å påvirke og utvikle
- Ansettelse på kommunale vilkår, og lønn etter avtale.
- Kontorsted: kommunehuset i Ålen
- gunstig pensjonsordning i KLP;
- I denne stillingen har du rett på en av Norges sikreste pensjonsordninger: offentlig tjenestepensjon. Der de fleste tjenestepensjoner kun utbetales i 10 år, er offentlig tjenestepensjon en utbetaling som varer fra den dagen du slutter å jobbe og livet ut. Pensjonen inkluderer også uføre- og etterlattepensjon hvis noe uventet skulle skje. Med pensjonsrett i KLP får du medlemspris og gunstige betingelser på en rekke bank, forsikring og spareprodukter.
lønn i henhold til gjeldene avtaleverk
Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatt skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.
Ansettelse skjer på de vilkår som gremgår av gjeldene lover og avtaler. Herunder 6 måneders prøvetid for nytilsatte.
Søkerliste:
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.
Link til søknadsskjema: Søk her
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
631e2f2d-c3ab-486d-bff5-8b83272a6b4d
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3551415_247685_no