Service Advisor (B2C) -- NIO Service Center - Oslo
NIO NORWAY AS
NIO Oslo Office: Lysaker torg 25, 1366 Lysaker, Oslo, 1366 Lysaker, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Service Advisor (B2C) – NIO Service Center - Oslo
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
NIO Inc. er en ledende produsent av intelligente, premium elektriske biler dedikert til å levere premium kundeopplevelser og eksepsjonell kundeservice. Produktene våre er ikke begrenset til bærekraftig mobilitet, de inkluderer også det eksklusive NIO-House fylt med opplevelser, innovative batteribyttestasjoner hvor man kan bytte batteri i bilen på 5 minutter og NIO Life livsstilsprodukter som utvikles i samarbeid med mer enn 500 forskjellige designere verden over. Med forskning, utvikling og design sentere i Europa, Silicon Valley og Oxford jobber vi imot en mer bærekraftig fremtid. I Kina, har NIO allerede etablert seg som en sterk og hurtigvoksende premium merkevare, med mer enn 300.000 biler på veien. I 2021 begynte vi etableringen i Europa med Norge som første marked ut. I NIO Norway anser vi oss nå som ute av start-up fasen og inne i scale-up fasen, det innebærer at ingen dag er lik og ting skjer i høy hastighet.
Som Service Advisor ved NIO Service Center er du en nøkkelperson i å levere en sømløs og premium kundeopplevelse. Du fungerer som hovedkontakt for våre brukere og har eierskap til hele serviceprosessen -- fra første timebestilling til endelig overlevering av bilen. Rollen krever solid teknisk forståelse, operasjonell struktur og et brukerfokusert tankesett, slik at hver interaksjon gjenspeiler NIOs standard for kvalitet og fortreffelighet.
Hovedansvarsområder: Brukeropplevelse og mottakAs a Service Advisor at the NIO Service Center, you are a key driver in delivering a seamless and premium user experience. Acting as the primary contact for our users, you will take ownership of the full service journey, from initial appointment booking to final handover. This role requires strong technical understanding , operational discipline , and a user-first mindset , ensuring that every interaction reflects NIO’s standards for quality and excellence .
Key ResponsibilitiesIf you’re excited to be part of our team and believe you meet the necessary qualifications and qualities, we look forward to receiving your application as soon as possible!
About the Employer:NIO is committed to following an equal opportunity employment policy. We offer an exciting workplace in a friendly and motivated team, as well as a dynamic, open, and welcoming work environment. A flat organization that encourages ideas and helps shape processes and individual development opportunities is an important part of the NIO ecosystem. At NIO, the possibilities are endless -- worldwide!
Om bedriften
Blue Sky Coming describes our guiding philosophy in a brighter, positive future, and a more sustainable tomorrow.
This is what’s driving us -- every day, across the globe.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
6258659a-6d26-436c-bb82-a86a6490f420
- Hentet fra
FINN
- Referanse
430871336