Vikariat som avdelingsleder
Tjenesteområde hjemmetjenesten, Lillehammer kommune
Industrigata 17, 2619 Lillehammer, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Avdelingsleder
Oppstart
15. oktober 2025
Type ansettelse
Vikariat, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest onsdag 1. oktober
Hjemmetjenesten er en fremoverlent organisasjon og ønsker å tilpasse tjenesten etter fremtidens behov.
Det er viktig for oss å ha en god ledertetthet for ivaretakelsen av ansatte, pasienter og pårørende. Da en av våre avdelingsledere skal ut i permisjon søker vi etter vikar. Som leder vil du være medlem av lederteamet i Hjemmetjenesten. Lederteamet består av Tjenesteområde leder og avdelingsledere for fem avdelinger og sykepleietjeneste.
Hjemmetjenesten er en spennende arbeidsplass som gir tjenester til pasienter i alle aldersgrupper, med ulike behov. Det jobbes etter mestrings modellen hvor en ser muligheter fremfor begrensninger. Tjenesten drifter 24 timer i døgnet, hele året.
Tjenesten står foran spennende utvikling og innovasjon. Nå ruster vi tjenesten for fremtiden!
Arbeidsoppgaver
- Avdelingsleder har det faglige og økonomiske ansvar for avdelingen, samt personalansvar
- Leder må legge til rette for videreutvikling og påvirke til et godt arbeidsmiljø
- Evne til å motivere ansatt til selvstendig arbeid, fokusere på faglig oppdatering og kunnskap
- Inngår i lederteam sammen med andre ledere i hjemmetjenesten
Kvalifikasjoner
- Norsk autorisasjon som sykepleier
- Det er ønskelig med lederutdanning og/eller ledererfaring
- Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
- Gode dataferdigheter
- Du må kunne vise til gode resultater mht. medarbeiderutvikling
Personlige egenskaper
- Strukturert og kreativ med ønske om å se helheten for tjenesten
- Gode lederegenskaper,evne til endring og omstilling
- Utviklingsorientert, fleksibel og like å arbeide variert
- Like å arbeide selvstendig, tverrfaglig og i team
- Gode samarbeidsevner
- Aktivt bidra til arbeidsglede
- God på kommunikasjon og relasjonskompetanse
- Like å jobbe i høyt tempo, kunne stå i endringer over tid
- Personlig egnethet vil bli sterkt vektlagt
Vi tilbyr
- En organisasjon i utvikling med stort faglig fokus og evne til utvikling
- Lønn etter avtale
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
- Det kreves politiattest for å kunne jobbe i stillingen, jf. Lov om helsepersonell og Lov om kommunale helse- og omsorgstjenester.
Ved intern omrokkering kan andre lederstillinger bli aktuelle.
Ved tilbud om stilling er det et krav om godkjent politiattest, jf. helse- og omsorgs tjenesteloven § 5-4.
Kontaktinformasjon
Anne Mette Paulsen, Assisterende TO leder Hjemmetjenesten, +47 90 16 56 08Arbeidssted
Industrigata 172619 Lillehammer
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Lillehammer kommuneReferansenr.: 5014247385
Stillingsprosent: 100%
Vikariat
Startdato: 15.10.2025
Sluttdato: 31.12.2025
Søknadsfrist: 01.10.2025
Kontaktperson for stillingen
Anne Mette Paulsen
Assisterende TO leder Hjemmetjenesten
+47 90 16 56 08
Om bedriften
Våre verdier er tillit, respekt og profesjonalitet. Lillehammer kommune skal i størst mulig grad avspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, kulturell og etnisk bakgrunn. Ansettelsen skjer for øvrig på de vilkår og med de plikter som følger av lov, tariffavtaler og reglement. Ifølge Offentlighetsloven § 25 kan søkers navn bli offentliggjort, selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkeren vil i så fall bli forespurt om dette. Attesterte kopier av vitnemål/lenke til vitnemålsportalen og attester fra tidligere arbeidsforhold lastes opp i Webcruiter. Eventuelt tas med i papirkopi til intervju.
Vil du vite mer om hvordan det er å bo og arbeide i Lillehammer-regionen, og se andre jobbmuligheter, trykk her
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
6170e8bc-e094-45e8-9946-096ae1f3ab64
- Hentet fra
talentech
- Referanse
d875a833c4d64ce6bdcd1a870b07acd8