Driftsleder Eiendomsdrift
Arendal eiendom - Eiendomsdrift, Arendal kommune
Johan Landmarks vei 3, 4824 Bjorbekk
Om jobben
Stillingstittel
Driftsleder
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 28. september
Arendal eiendom forvalter, drifter, vedlikeholder og utvikler i overkant av 300 000 m2 bygningsmasse, fordelt på barnehager, skoler, bo- og omsorgssentre, idrettsbygg og leiligheter. Eiendomsdrift har ansvar for drift og vedlikehold av bygningsmassen.
Som driftsleder i eiendomsdrift vil arbeidsdagen være variert, og du vil i stor grad kunne påvirke hvordan du legger opp egen arbeidsdag. I rollen som driftsleder vil du være involvert i planlegging og oppfølging av daglige driftsoppgaver knyttet til kommunal eiendom i Arendal kommune. Økonomi- og avtaleoppfølging vil være sentralt, samt ha dialog og oppfølging med våre kunder, leverandører og andre avdelinger internt i kommunen.
I denne rollen ligger også ansvar for å holde regelmessige møter og internopplæring. Arendal eiendom er godkjent lærebedrift innen byggdrifterfaget og har til enhver tid lærling inne i praksis.
Arbeidsoppgaver
- Ansvar for FDVU-systemet (fagprogram for forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling av eiendomsporteføljen), inkludert internopplæring og brukerstøtte.
- Driftsansvar for tekniske installasjoner, som adgangskontroll, kameraovervåkning, heiser og andre bygningstekniske systemer.
- Deltakelse i tverrfaglig team, med mulighet for kompetanseutvikling innen flere fagområder.
- Deltagelse i offentlige anskaffelser, bestilling av varer og tjenester, samt oppfølging av avtaler og servicekontrakter.
- Oppfølging av leverandører og kunder, med fokus på kvalitet og effektivitet.
- Veiledning av driftspersonell i bruk og forståelse av tekniske systemer.
- Saksbehandling og rapportering, både internt og eksternt.
- Andre relevante oppgaver innen eiendomsdrift må påregnes.
Kvalifikasjoner
- Minimum ha fagbrev innenfor bygg-/tekniske fag.
- Relevant erfaring med lignende arbeidsoppgaver innenfor eiendom.
- Må kunne kommunisere godt, og beherske norsk både muntlig og skriftlig godt, minimum B1-nivå.
- Vi bruker fagsystemer på PC som en del av arbeidsverktøyet. Det er derfor viktig at du beherske dataprogrammer godt, og har generell interesse for data og tekniske systemer.
Personlige egenskaper
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, da du i denne rollen må samhandle med ansatte, kolleger, kunder og leverandører.
- Du vil i stor grad påvirke din egen arbeidsdag, det er derfor viktig at du kan jobbe systematisk, strukturert og at du er god til å organisere arbeidet. Du må kunne arbeide selvstendig og i team.
- Arendal eiendom har mange lovpålagte oppgaver som må gjennomføres, noe som krever at du er pliktoppfyllende og til å stole på. Du må være god til å dokumentere i henhold til gjeldene lover og regler.
- Vi er opptatt av å yte god service og vi ser etter deg som er positiv og serviceinnstilt
- Kundenes behov og våre oppgaver vil kunne variere på kort varsel, og du må være løsnings orientert, fleksibel og omstillings dyktig
Alle søkere bes legge ved relevante attester og vitnemål.
Vi tilbyr
En spennende og variert arbeidshverdag, med dyktige kollegaer i et godt faglig og sosialt arbeidsmiljø. Fleksibel arbeidstid. God pensjonsordning i Arendal kommunale pensjonskasse. Lønns- og arbeidsvilkår etter gjeldene tariff.
Kontaktinformasjon
Ragnar Bakken, Konstituert kommunalsjef, +47 47634544Gro Vale, Driftsleder, +47 92269964
Arbeidssted
Johan Landmarks vei 34824 Bjorbekk
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Arendal kommuneReferansenr.: 5011942498
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 28.09.2025
Kontaktpersoner for stillingen
Ragnar Bakken
Konstituert kommunalsjef
+47 47634544
Gro Vale
Driftsleder
+47 92269964
Om bedriften
Vil du bli vår nye kollega?
Arendal ble etablert som kjøbstad i mai 1723. Siden har det skjedd mye. I dag har Arendal kommune over 46 000 innbyggere. Kommunen er en handlekraftig organisasjon og en attraktiv arbeidsgiver for over 3500 medarbeidere.
Vi løser viktige samfunnsoppgaver, og er en sentral aktør i utviklingen av byen og kommunen. Vi jobber aktivt med FNs bærekraftsmål, og vi er vertskommune for Arendalsuka - Norges største demokratifestival.
Arbeidet skal preges av mangfold og våre medarbeidere skal gjenspeile Arendals befolkning. Vi ser mangfold som en styrke. Vi vil ha medarbeidere med ulike kompetanser, bakgrunn, erfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning.
Arendal kommune er sertifisert som likestilt arbeidsgiver. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert; uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion og etnisk bakgrunn, til å søke jobb hos oss. Vi jobber for heltidskultur, og ansetter fortrinnsvis i hele stillinger. Se mer om vår arbeidsgiverstrategi.
I henhold til offentlighetslovens § 25. gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig, selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet.
For stillinger som arbeider med barn og unge, tjenester innen helse- og omsorg, eller brann- og eksplosjonsvern, må det foreligge tilfredsstillende politiattest.
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
5c2fe5d3-2b7f-4a37-96a3-96615fa9ab38
- Hentet fra
talentech
- Referanse
cf931bc3831546168f5da2c2546c38b1