Elcare Nordic AS søker Apple tekniker til In Store Repair hos Elkjøp Lørenskog
Elcare Nordic AS
Solheimveien 10, 1461 Lørenskog
Om jobben
Stillingstittel
Servicetekniker
Type ansettelse
Engasjement, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Arbeidssted
Hjemmekontor ikke mulig
Søk på jobben
Søk senest torsdag 27. november
Elcare Nordic tilbyr et unikt konsept for reparasjoner og logistikk. Vi utfører garantiservice og reparasjoner av de fleste fabrikater sammen med et stort utvalg av ekstratjenester.
Elcare søker etter ny Apple tekniker til vårt In-Store verksted på Elkjøp Lørenskog. Vi har lang erfaring med reparasjon av Apple produkter, med over 20 etablerte avdelinger i Norden.
Som tekniker vil du aktivt utføre service og reparasjon av Apple produkter, møte kunder direkte i butikk og opprettholde kundekontakt over telefon. Arbeidet innebærer også et tett samarbeidet med teamet på avdelingen og Elkjøp for å utvikle og koordinere våre service-prosesser. Din tilpasningsevne, teknisk forståelse og kommunikasjonsevne er sentral for å kunne tilby våre kunder best mulig service.
Som en del av ansettelsen vil du få en spesialisert opplæring for Apple produkter og service-prosesser.
Opplæringen og sertifiseringen gjøres elektronisk i opplæringsportalen til Apple, og er viktig for å sikre at du har kunnskapen og ferdighetene for å lykkes i rollen som Apple tekniker.
Vårt team og kultur
- Elcare Nordic er den største reparatøren av forbrukerelektronikk i Norden og har flere verksted lokasjoner, hvor flere er plassert i Elkjøp sine butikker.
- Et team av engasjerte og støttende kollegaer.
- En kultur som verdsetter ansvar og effektivitet.
- Et miljø som oppmuntrer til initiativ og personlig utvikling.
Hva vi ser etter
- Erfaring med reparasjon av mobiler, nettbrett og datamaskiner.
- Erfaring med kundeservice.
- Selvgående og nøyaktig i dine arbeidsoppgaver.
- Evne til å være fleksibel og utføre forskjellige oppgaver.
- God skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne (Norsk og Engelsk)
Din rolle
- Feilsøking, testing og reparasjon av Apple produkter.
- Utvikle og effektivisere service prosesser.
- Direkte kommunikasjon med teamet, Elcare Nordic og Elkjøp Norge.
- Håndtere kundeinteraksjon og sikre høy kundetilfredshet.
- Koordinerer servicemottak og henvendelser.
- Opprettholde Apple sine betingelser og vilkår for servicehåndtering.
Vi tilbyr
- Overensstemmende lønn og fordeler innen helse og personalkjøp.
- Opplæring og sertifisering med Apple.
Søknadsprosessen
- Hos Elcare verdsetter vi mangfold og ønsker søkere velkomne uavhengig av kjønn, alder eller etnisk bakgrunn.
- Erfaring med reparasjon av Apple produkter sees som meritterende, men er ikke et krav.
- Vi vurderer søknader forløpende og kan fremskynde prosessen for riktig kandidat.
- Spørsmål om stillingen kan sendes til Andreas.Poulsen@elcare.com, eller ta kontakt med Niklas eller Ellen i Aktiv Bemanning.
Er du personen vi ser etter? Send inn din søknad i dag og bli en del av vårt Apple-team på Elkjøp Lørenskog. Din vilje til å lære og utvikle deg sammen med oss vil være avgjørende og personlig egenhet vil bli vektlagt.
Kontaktpersoner for stillingen
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
59d48196-0697-4bb2-a5ca-e22462f39c8a
- Hentet fra
recman
- Referanse
454219
Lignende annonser
Eplehuset Storo – Selger deltid
Arbeidsgiver
Eplehuset
Sted
Oslo
Eplehuset Eplehuset Jessheim - selger 26%
Arbeidsgiver
Eplehuset
Sted
Jessheim
Sales Advisor
Arbeidsgiver
Elkjøp Lørenskog
Sted
Lørenskog