Fagrådgiver - HR, HMS og kvalitetsledelse
PlusOffice AS
Sigurdsgate 7F, 3256 Larvik
Om jobben
Stillingstittel
Fagrådgiver
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Arbeidssted
Hybridkontor
Søk på jobben
Søk snarest mulig
PlusOffice er et innovativt programvareselskap som utvikler løsninger som forenkler og effektiviserer arbeid innen HR, HMS og kvalitetsledelse. Vi er i vekst og søker nå en faglig sterk medarbeider til vår fagavdeling. Stillingen passer for deg som har solid innsikt i HR- og HMS-arbeid, og som samtidig har god forståelse for digitale verktøy og teknologiske løsninger.
Om stillingenVi søker en engasjert og strukturert fagrådgiver som ønsker å bidra til å utvikle, forvalte og videreutvikle PlusOffice-systemet. Stillingen kombinerer faglig ansvar, kundeoppfølging og opplæringsaktiviteter.
Du vil være en sentral ressurs i fagavdelingen, og ha tett samarbeid med både utviklingsteam, kundeservice og opplæringsteam.
Som fagrådgiver skal du bidra til å sikre at PlusOffice-løsningene er faglig oppdaterte, i tråd med gjeldende lover, forskrifter og standarder -- og samtidig tilrettelagt for praktisk bruk i virksomheter av ulike størrelser. Du vil også være en faglig støttespiller for både kunder og kolleger.
ArbeidsoppgaverArbeidet vil omfatte:
-
Faglig oppfølging og videreutvikling av PlusOffice-systemet innen HR, HMS og kvalitetsledelse
-
Bistå kunder med rådgivning, oppsett og optimal bruk av systemet
-
Gjennomføring av opplæring, både internt og eksternt
-
Bidra i utviklingen av faglige maler, prosedyrer og rutiner i tråd med gjeldende lovverk og standarder
-
Samarbeide med utviklingsteamet for å omsette faglige behov til systemfunksjonalitet
-
Sikre at løsningen støtter opp under relevante sertifiseringer, som ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 og ISO 27001
-
Delta i faglige nettverk og bidra til kontinuerlig forbedring av våre tjenester
Vi ser etter deg som:
-
Har høyere utdanning innen HR, HMS, organisasjonsutvikling, jus eller annen relevant fagretning
-
Har god kjennskap til norsk arbeidslivslovgivning og praktisk HR- og HMS-arbeid
-
Har god IT-forståelse og interesse for digitale løsninger
-
Har gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på norsk
-
Er analytisk, systematisk og faglig nøyaktig
Erfaring fra arbeid med digitale kvalitetssystemer eller programvareutvikling er en fordel, men ikke et krav.
Det er en fordel om du har erfaring fra implementering av systemer for HR, HMS eller kvalitet, og gjerne kjennskap til sertifiseringsprosesser etter ISO-standardene.
Vi tilbyrHos PlusOffice får du:
-
En spennende stilling i et fremtidsrettet programvareselskap
-
Faglige utfordringer og mulighet til å påvirke utviklingen av markedets mest brukervennlige løsninger for HR og HMS
-
Et inkluderende og kompetent fagmiljø
Ønsker du å bidra til å utvikle fremtidens verktøy for bedre arbeidsmiljø, etterlevelse og kvalitet? Da ønsker vi å høre fra deg.
Om bedriften
PlusOffice ble etablert i 2017 og er en leverandør av HMS og HR systemer, med 2500 kunder i Norge og fordeling over alle tenkelige bransjer. Vi holder til i fine lyse lokaler i Larvik sentrum og er i dag 25 ansatte.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
5912203c-c770-4720-b478-7d45ab68af04
- Hentet fra
FINN
- Referanse
432021786
Lignende annonser
HMSK Leder
Arbeidsgiver
Bilfinger Norway AS
Sted
Porsgrunn
Arbeidsgiver
Avonova Helse AS, Solutions
Sted
Larvik
Senior Prosjektleder
Arbeidsgiver
Bilfinger Norway AS
Sted
Porsgrunn