Kundemottaker ved bilverksted
Karmøy Bilservice AS
Stongsvingen 70, 4270 Åkrehamn, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Verkstedleder
Oppstart
Etter avtale
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Send søknad til
Om oss: Karmøy Bilservice AS er et lokalt og anerkjent bilverksted som setter kunden i fokus. Vi er et MECA-verksted som utfører service og reparasjoner på de fleste bilmerker. Vi søker nå en engasjert og serviceinnstilt person til en spennende og variert rolle i vår bedrift..
Om rollen: Som vår nye Tekniske Kundeansvarlig vil du et viktig bindeledd mellom våre kunder og verkstedet. Du vil ikke bare håndtere tradisjonelle kundemottaksoppgaver, men også aktivt bruke din tekniske interesse til å hjelpe kunder med enklere problemstillinger og bidra til en effektiv verkstedhverdag. Vi ser etter deg som trives med kundekontakt, har god ordenssans, og som har en grunnleggende forståelse for bil -- du kan lytte, se og høre hva kunden og bilen forteller deg!
Sentrale arbeidsoppgaver vil inkludere:-
Kundebehandling og Service:
-
Profesjonell mottak og veiledning av kunder ved disk og på telefon/e-post.
-
Timebestilling, opprettelse og administrering av verkstedordrer.
-
Prising av verkstedtjenester og oppfølging av kunder underveis i reparasjonsprosessen.
-
Fakturering og kassehåndtering.
-
-
Teknisk Kundestøtte og Vurdering:
-
Utføre enkel datadiagnose for å lese av feilkoder ved kundemottak.
-
Assistere kunder med nullstilling av serviceindikator, dekktrykksystem o.l.
-
Bli med kunder på korte prøveturer for å lytte til/observere feil eller ulyder.
-
Gjøre en enkel vurdering av feil og estimere tidsbruk i samråd med verkstedet.
-
Håndtere enkle drop-in oppgaver som f.eks. skifte av lyspærer.
-
-
Delelageradministrasjon:
-
Bestilling av deler og materiell.
-
Mottakskontroll, registrering og utlevering av deler til verkstedet.
-
Sikre at riktig del kommer til rett jobb, og ha generell kontroll på deleflyt og returhåndtering.
-
Oppfølging av leveranser og etterlysning ved behov.
-
-
Verkstedplanlegging og Kommunikasjon:
-
Bidra aktivt i planleggingen av verkstedets daglige drift.
-
Sikre god informasjonsflyt mellom kunde, kundemottak og mekanikere.
-
-
Du er utpreget serviceinnstilt og trives med kundekontakt.
-
Du har teknisk innsikt og interesse for bil. Du er ikke nødvendigvis utdannet mekaniker, men du forstår det grunnleggende og er lærevillig.
-
Du er strukturert, nøyaktig og har god ordenssans, spesielt viktig for delelager og administrasjon.
-
Du kommuniserer godt, både muntlig og skriftlig.
-
Du er løsningsorientert, tar initiativ og kan jobbe selvstendig.
-
Gode datakunnskaper er en forutsetning. Du har erfaring med vanlige kontorstøtteprogrammer (som Microsoft Office) og er komfortabel med Windows-baserte systemer. Evnen til å raskt sette deg inn i nye fagsystemer (f.eks. for booking, faktura, diagnose) er viktig, og generell interesse for data er en fordel.
-
Erfaring fra kundeservice, gjerne fra bilbransjen eller teknisk faghandel, er en fordel.
-
Du har førerkort klasse B.
-
Du er positiv, pålitelig og bidrar til et godt arbeidsmiljø.
-
En svært variert og utfordrende stilling hvor ingen dager er like.
-
Muligheten til å være en nøkkelperson i et lokalt verksted.
-
Et uformelt og godt arbeidsmiljø med dyktige kollegaer.
-
Nødvendig opplæring i våre systemer og rutiner.
-
Konkurransedyktige betingelser.
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Karmøy Bilservice utfører reparasjoner og EU-kontroller på alle bilmodeller inkl bobiler. Vi er MECA verksted.
Vi er totalt 10 ansatte, verkstedet er over 1000 m2, vi har 14 løftebukker, dekk avdeling, MC avdeling, salgsavdeling og dekkhotell.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
56daf9d2-d5e9-4268-bd50-20b65354cfca
- Hentet fra
Stillingsregistrering
- Referanse
56daf9d2-d5e9-4268-bd50-20b65354cfca