Har du relevant høyere utdanning og erfaring innen innkjøp og administrasjon.
LKAB Norge AS
Havnegata 2B, 8514 Narvik
Om jobben
Stillingstittel
Innkjøper
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest fredag 3. oktober
Da vår innkjøper går over til en annen stilling så søker vi etter ny innkjøper som har gode kunnskaper med å planlegge, lede og gjennomføre anskaffelser av operative og strategiske entrepriser, tjenester og materiell.
Av oppgaver som tilligger stillingen kan nevnes:-
Utarbeide konkurransegrunnlag og avtaledokumenter på norsk og engelsk i samarbeid med bestillere.
-
Gjennomføre forhandlinger samt følge opp nye og eksisterende avtaler.
-
Gjennomføre leverandørrevisjoner.
-
Være brukerstøtte til og vedlikeholde administrative systemer som benyttes ved innkjøp.
-
Aktivt følge opp markedet for produkter og tjenester som er relevante for selskapets virksomhet.
-
Delta i konsernets arbeid knyttet til innkjøpsrutiner og aktiviteter.
Stillingen tilhører administrasjonsseksjonen i LKAB Norge hvor du sitter i et arbeidsmiljø med øvrige stab-/støttefunksjoner som HMSK, Økonomi og HR. I tillegg har du faglig innkjøpermiljø i konsernet samt en prosjektinnkjøper lokalisert i Narvik hvor det forutsetter at man har god kommunikasjon og samarbeid med.
Dine kvalifikasjonerVi søker deg som har relevant høyere utdanning og erfaring innen innkjøp og administrasjon.
Lang og relevant erfaring kan kompenserer for manglende utdanning.
Erfaring fra avtaledokumentsystemet Coupa og virksomhetssystemet IFS eller tilsvarende er en fordel, men ingen krav.
God forståelse og vurderingsevne av etiske retningslinjer/god forretningsskikk. Vi ønsker at du er løsningsorientert, og at du kan arbeide både selvstendig og sammen med andre i organisasjonen i Narvik og i LKAB konsernet.
Du evner å analysere forbruk og innkjøpsmønstre og har gode språkferdigheter i norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig.
Du trives med å jobbe systematisk og finner effektive løsninger på utfordringer, samt bygger relasjoner internt og eksternt for å fremme selskapets mål.
Vi tilbyrVi tilbyr en spennende stilling med utfordrende arbeidsoppgaver i en stor organisasjon og i et godt arbeidsmiljø. Vi har konkurransedyktige betingelser og gode forsikrings og pensjonsordninger.
Om bedriften
LKAB er et internasjonalt gruve- og mineralkonsern med Nord-Sverige som base og hele verden som arbeidsplass. Vi leder an mot karbonfri produksjon, og vi gjør det sammen -- i et åpent, varmt og trygt arbeidsmiljø med teknologi og utvikling i fokus. Vi ønsker utfordringer, innovative ideer og initiativ velkommen, alltid med likestilling og mangfold i fokus.
Bakgrunnssjekk under rekruttering
Som et kvalitativt steg i våre rekrutteringsprosesser og som en del av vårt systematiske sikkerhetsarbeid, vil det i visse rekrutteringer bli utført en bakgrunnssjekk av den endelige kandidaten. Formålet er å sikre et trygt arbeidsmiljø og beskytte eiendeler og informasjon.
Jobber du i LKAB i dag, men er interessert i en ny rolle?
Da ønsker vi at du sender inn søknaden din via vår interne karriereside. Logg inn på Workday-kontoen din med en LKAB-enhet (telefon eller datamaskin) og gå til «Jobbsenter», hvor du kan søke etter alle ledige stillinger og sende inn søknaden din.
Vi vil gjerne informere deg om at vi allerede har valgt våre rekrutteringskanaler og markedsføringsstrategier.
Derfor avviser vi vennligst, men bestemt, å bli kontaktet av medieselgere, rekrutteringssider og lignende aktører.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
512935c2-e8ba-4b0f-9cfe-90ee4b8b5698
- Hentet fra
FINN
- Referanse
428428154