Nysgjerrig på en karriere hos Nordens ledende innredningskonsern?
Input interior
Sandviksbodene 1F, 5035 Bergen
Om jobben
- Stillingstittel
- Account Manager / Prosjektleder Bergen
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 1
- Arbeidssted
- Hybridkontor
Søk på jobben
Søk senest søndag 30. november
Vil du jobbe med innredning, mennesker og spennende prosjekter? Vi ser etter deg som er sulten på ansvar, blir inspirert av gode relasjoner og som får ting til å skje.
Hos Input interior handler det ikke bare om møbler -- det handler om å skape miljøer folk trives i. Vi er Nordens største uavhengige innredningskonsern, og nå trenger vi en ny Account Manager / Prosjektleder til teamet vårt i Bergen. Kanskje det er deg?
Hva går jobben ut på?Du blir en nøkkelperson i salgsarbeidet vårt. Det betyr:
-
Bygge relasjoner og skape tillit hos kunder og samarbeidspartnere.
-
Jobbe med innkjøpere, interiørarkitekter og eiendomsutviklere.
-
Ta eierskap til egne salgsprosesser -- og lande dem!
-
Lede prosjekter fra produktvalg til levering -- med tett oppfølging av kunden.
-
Støtte og veilede våre kunder i å ta informerte valg som fremmer bærekraft.
Vi vet du er en selvgående og strukturert person med høy gjennomføringsevne. Du trives med en hektisk hverdag og har evnen til å holde oversikt over flere parallelle prosesser. Du er en naturlig lagspiller -- men tar også ansvar for egne mål.
Vi tror du vil passe godt inn hvis du:-
Er strukturert, og samtidig opptatt av fremdrift.
-
Trives med folk og å bygge gode relasjoner over tid.
-
Er nysgjerrig, løsningsorientert og selvgående.
-
Har en interesse for innredning og gode løsninger - bransjeerfaring er en fordel.
-
Har godt humør og sprer god energi.
Erfaring fra B2B- eller prosjektsalg er bra, men ikke et krav. Har du levert gode resultater andre steder og elsker å jobbe med mennesker -- fortell oss mer!
Dette får du hos oss:-
Et sterkt og sosialt fagmiljø med høy yrkesstolthet.
-
Inspirerende lokaler sentralt i Bergen.
-
Frihet til å styre din egen hverdag.
-
Konkurransedyktige betingelser.
-
Muligheten til å jobbe med prosjekter som faktisk betyr noe for folk.
Vi etterlever våre verdier: engasjerte, transparente, kreative og unike -- og vi håper du er klar for å være med å forme fremtidens arbeidsmiljøer sammen med oss.
Søk nå -- vi gleder oss til å høre fra deg!
Stillingen forutsetter at du har førerkort og tilgang til egen bil.
Søk snarestVi oppfordrer til å søke snarest, men søknadsfrist er 30. november 2025. Utvalg og intervjuer skjer fortløpende. Søk via skjemaet og legg ved søknad og CV.
Om bedriften
Input interior er Nordens ledende uavhengige innredningskonsern med unik kompetanse innen behovstilpassede løsninger for kontor og næringsliv, hotell og restaurant, skole og utdanning, samt helse og omsorg. Vår uavhengighet er vår styrke. Med markedets bredeste produktsortiment gir vi våre kunder handlingsrom og valgfrihet. Den beste innredningen er tilpasset behovene og de unike forutsetningene i hvert prosjekt. Vi leverer møbler og innredningstjenester for 3 milliarder kroner årlig og fullfører tusenvis av prosjekter hvert år i Norden. I dag er vi til sammen over 650 medarbeidere i Norge, Sverige, Finland og Danmark. Gjennom våre leveranser har vi bygd opp en unik kompetanse og erfaring og er nå på jakt etter flere ambisiøse medarbeidere til vår reise videre.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
4e89843a-2c45-42d0-a34e-1432ee8a0aef
- Sist endret
10. november 2025
- Hentet fra
FINN
- Referanse
436040405
Lignende annonser
Account Manager
Arbeidsgiver
2HOME AS
Sted
Hylkje
Forsikringsmeglere / Porteføljeforvalter
Arbeidsgiver
Söderberg & Partners Norge
Sted
Fyllingsdalen
Vi søker Prosjektmedarbeidere.
Arbeidsgiver
Brødrene Ulveseth AS
Sted
Godvik