Salg- og servicevert
Entur
Stavanger, Norge, 4005 Stavanger, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Salg- og servicevert
Type ansettelse
Fast, deltid
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Frist: 06-10-2025
Alternativt kan du sende søknad via e-post til ida.loken.ritchie@entur.org
Sted: Entur – Stavanger stasjon
Stillingsprosent: 60 %/ Turnus (dag / kveld / helg)
Bli en del av vårt kundeserviceteam!
Entur er i stor grad vertskap på togstasjonene, og hvert år håndterer vi 700 000 henvendelser fra kollektivreisende. Vårt mål er å levere enestående personlig service i hvert kundemøte – samtidig som vi bidrar med data og innsikt for å stadig forbedre kundeopplevelsen.
Entur driver billett- og kundeservice ved betjente togstasjoner som Stavanger, og vi har som mål å levere enestående personlig service til reisende. Som Salg- og servicevert er du frontlinjen vår på stasjonen: du hjelper folk som skal reise, svarer på spørsmål, håndterer billettsalg, ordner opp ved avvik og gjør opplevelsen av kollektivreise så smidig som mulig.
Måten vi jobber med kundeservice på er i startfasen av en omfattende endringsreise. Digitalisering, automatisering, kunstig intelligens og kundedialog i flere kanaler er bare noe av det spennende vi jobber med for å skape en helhetlig og sømløs reiseopplevelse.
Vi søker deg som vil være med på laget når vi nå videreutvikler vår kundeservice.
Stillingene inngår i turnus på Stavanger Stasjon
- Gi personlig og profesjonell service til reisende – både i normal drift og ved avvik
- Betjene reisende på stasjonen: billettsalg, rådgivning om reiserute, hjelp til internasjonale billetter ved behov.
- Service og informasjon: gi oppdatert informasjon til reisende om rutetider, avganger, forsinkelser/innstillinger og alternative løsninger ved avvik.
- Veilede kunder i bruk av digitale løsninger (app, web, billettautomater) og hjelpe de som trenger assistanse.
- Håndtere hittegods som kommer til stasjonen: registrering, utlevere og gi råd om hvordan finne gjenglemte eiendeler.
- Samarbeide med andre aktører: togoperatører, eventuelt bussoperatører, personalsupport ved avvik og operasjoner ved stasjonen.
- Håndtere krevende situasjoner og ta raske, kloke beslutninger når det trengs
- Loggføre kundeinnsikt og bidra til at vi stadig forbedrer oss
- Teste nye digitale verktøy/løsninger og gi tilbakemeldinger som hjelper utviklingsteamene våre
- Bruke teknologi aktivt i arbeidsdagen, og støtte andre i å mestre den
- Vi ser etter deg som er nysgjerrig, løsningsorientert og lærevillig. Du forstår viktigheten av innsikt, fleksibilitet og samarbeid – og du ønsker å bidra til utvikling og kontinuerlig forbedring.
- Du har utdanning på bachelornivå. Relevant erfaring kan i enkelte tilfeller kompensere for manglende utdanning.
- Du har et sterkt servicefokus og et genuint engasjement for å skape gode kundeopplevelser
- Du har erfaring fra kundeservice – gjerne fra transport eller reiseliv
- Evne til å jobbe selvstendig, takle uforutsigbarhet og stress når det er avvik.
- Du har gode digitale ferdigheter og liker å ta i bruk nye løsninger
- Du kommuniserer tydelig og trygt på norsk, både muntlig og skriftlig, og godt muntlig på engelsk. Snakker du flere språk? Det ser vi på som et pluss!
- Fleksibilitet med tanke på vakter, inkludert kvelder / helg.
- Du er interessert i teknologi, utvikling og forbedring
- Du tar ansvar og bidrar aktivt til samarbeid og kunnskapsdeling
- En meningsfull hverdag der du gjør en forskjell for kundene våre
- Gode kollegaer og et sterkt fagmiljø
- En jobb som gir deg både ansvar og variasjon, fra å hjelpe reisende og håndtere hittegods til å samarbeide med operatører og andre aktører ved avvik
- Vi tester og tar i bruk nye digitale verktøy, og du som jobber i front får gi tilbakemeldinger som utviklingsteamene våre bruker i videreutviklingen av disse. På den måten er du med og påvirker hvordan morgendagens kundeservice ser ut.
- Du får grundig opplæring i både systemer og servicehåndtering, og mulighet til å medvirke til og påvirke hvordan vi utvikler oss.
- Konkurransedyktig lønn og betingelser, samt gode pensjons- og forsikringsordninger.
Som offentlig eid selskap er vi pålagt å ha offentlige søkerlister. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring, må dette begrunnes. Du vil bli varslet dersom reservasjon ikke tas til følge.
Kontaktperson for stillingen
Ida Løken Ritchie
Om bedriften
Entur er et statlig eid teknologiselskap som jobber med å gjøre det enklere å velge kollektivt i hele Norge. Vi er konkurransenøytrale, og bidrar til mer for pengene gjennom fellesløsninger og samarbeid i sektoren. Entur har ca. 500 ansatte med faste og innleide og for tiden 240 innen utvikling av digitale løsninger.
Entur utvikler og drifter felles salgs- og billetteringsløsninger for togselskapene og de fylkeskommunale kollektivselskapene som ønsker det. Entur drifter kundeservice for togselskapene og samler inn, bruker og deler kollektivdata gratis. Vi tilbyr også Entur-appen, der man kan finne og betale for de fleste kollektivreiser i Norge.Entur bidrar aktivt i flere samarbeid i samferdsels-sektoren for å forenkle folks reisehverdag, jobbe sammen om digital tjenesteutvikling og skape reell verdi gjennom data.
Vår visjon er Samarbeid om enkle, bærekraftige reiser.
Flere opplysninger om Entur finner du på www.entur.no.
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
4e421195-3b75-49f8-948d-9c1c70f56bbf
- Hentet fra
Jobylon
- Referanse
JBL_312855